Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on se huono suuseksi?

Vierailija
21.07.2024 |

Rakastan suuseksiä. On todella kiihottavaa antaa kullille poskihoitoa ja kuulemma olen siinä oikein hyvä tekijä. Miten tuon homman voi tehdä huonosti, kun siitä monesti täältä saan lukea naisia moitittavan? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh mäkin rakastan ottaa mieheltäni suihin ja toi ap:n vika viesti vois olla ihan mun näppikseltä. Siis siihen tulee ihan himo, varsinkin kun mies on niin herkkä ja todellakin näyttää nautintonsa. Ihan parhautta! 😍😋

Vierailija
22/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suuseksi on sitä mitä saan vaimolta. Tai lähinnä sen kesto on ongelma. Vaimo ottaa suihin 5_-15 sekuntia ja pidempää suikkaria ei saa vaikka kuinka olen kertonut että siitä pitäisin. Ei käy vaikka olisi mansikan makuinen kumi päällä.

Noh siksi käyn nykyisin maksullisella naisella nauttimassa kunnon suihinotosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat raastaa kullinvartta

Vierailija
24/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on semmosta kun tyttö yrittää "imeä" ja puristaa penistä oudosti vain parilla sormella ja silmät ummessa yrittää imeä kaikin voimin, mutta on niin hento imu, ettei se tunnu yhtään missään. Meni vaihtoon. Ja pillu haisi aina karmeelle vegaanikuselle hyi.

Vierailija
25/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vaihtelen tekniikkaa, koska ei kukaan jaksa minuuttikaupalla tauotta imeä! Siinä lepuuttaa leukojaan ja joskus nuorempana annoin miehen koskea päähäni ja hakata kitalakeen mustelman, en enää! Se on miehen ongelma, jos ei siinä 5 minuutissa laukea. Kun mun kiinnostus kestää. Tosin voin ottaa toisenkin kerran, jos on ihana vehje. Ei kyllä aina oo. Kun nuolen kiveksiä, kiveksien saumaa, terskaa, se on ihan minua itseäni varten...valitettavasti monen miehen vehje on kai aika tunnoton kun ikänsä veivanneet nyrkkiin! Ei suu ja pimppa tee mitään sinnepäinkään! Pyydän monesti miestä näyttämään, miten runkkaavat ja oho...se on kyllä ihme, että heijari vielä heiluu...joo, ei se rikki mene, mutta raju käsittely kostautuu seksissä naisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kommentit eivät motivoi tekemään yhtään mitään.

Tässä kysyttiin miten sen voi tehdä huonosti ja miehet vastaa. Minusta tää on mielenkiintoista lukea.

Vierailija
27/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vaihtelen tekniikkaa, koska ei kukaan jaksa minuuttikaupalla tauotta imeä! Siinä lepuuttaa leukojaan ja joskus nuorempana annoin miehen koskea päähäni ja hakata kitalakeen mustelman, en enää! Se on miehen ongelma, jos ei siinä 5 minuutissa laukea. Kun mun kiinnostus kestää. Tosin voin ottaa toisenkin kerran, jos on ihana vehje. Ei kyllä aina oo. Kun nuolen kiveksiä, kiveksien saumaa, terskaa, se on ihan minua itseäni varten...valitettavasti monen miehen vehje on kai aika tunnoton kun ikänsä veivanneet nyrkkiin! Ei suu ja pimppa tee mitään sinnepäinkään! Pyydän monesti miestä näyttämään, miten runkkaavat ja oho...se on kyllä ihme, että heijari vielä heiluu...joo, ei se rikki mene, mutta raju käsittely kostautuu seksissä naisen kanssa.

Sama vika Rahikaisella.

Jos mimmi ei tuu viidessä minuutissa, ni se oli sit siinä. Moni imuttanu ittensä tunnottomaksi satisfaierillaan ja nyt ei sitten mikään tunnu enää miltään.

Vierailija
28/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun munaani ei tarvitse ottaa kurkkuun asti, terskani on ihan tarpeeksi herkkä kielellä ja huulilla härnäämiseen. Aikoinaan tulin melkeinpä liiankin nopeasti koska suihinotto vaan tuntuu niin hyvältä että siitä olisin mielelläni nauttinut pidempäänkin, nykyisin kestän juuri sopivasti.

Eli minulle tärkeimmät asiat ovat kiireettömyys, terskasta huolen pitäminen sekä se että vaimoni tekee tätä mielellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän