Kuka katsoo enää tv:tä vuonna 2024?
Ehkä suorat urheilulähetykset mutta muuten youtubea ja suoratoistaa.
Ja ne jatkuvat mainokset🤬
Kommentit (52)
Ylen kanavilla ei ole mainoksia, mukava katsoa.
Katson suomalaisia kanavia paljon. Lisäksi national geographicia TV:n puolelta. Disney plus ja Prime video telkkarin kautta siihen päälle.
Minä katson televisiota. Minulla ei ole yhtään suoratoistopalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson televisiota. Lopetin kaikki suoratoistopalvelut keväällä kun totesin että tarjonta niissä on ihan täyttä p_skaa... Lähes kaikki nykyelokuvat ovat myös täyttä p_skaa jotain Bondeja tai Oppenheimeria ym isolla rahalla tehtyjä lukuunottamatta. Televisiosta tulee vanhoja elokuvia, ne ovat sentään katsottavia.
Ne vanhat elokuvat on nähty useita kertoja. Itseäni häiritsee mainokset eniten.
Siinäpä onkin aloittajalle pohtimista sunnuntaipäivän ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylen kanavilla ei ole mainoksia, mukava katsoa.
Muttei muuta sisältöä, kun agendaohjelmia.
Suurin osa keskustelijoista ei ymmärrä että ap tarkoitti tietysti tv-ohjelmia, ei itse tv:tä
Kaikki.
Mikään ei ole typerämpää kuin älypuhelimen tai kannettavan vahtaaminen.
Nii, mää kulutan mieluummin pc pelejä.
Kaikki ammattiurheilut on sitäpaitsi täysin rigattu.
Kyllä minä katson paljonkin televisiota, parhaimmat ohjelmat tulevat teemalta.
Mainoskanavilta valitsen ainoastaan sisustusohjelmia tyyliin Suomen kaunein mökki.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa keskustelijoista ei ymmärrä että ap tarkoitti tietysti tv-ohjelmia, ei itse tv:tä
Aha, OK! 😁
Eiköhän suurin, kaiketi kaikki, osa katsele telkusta juuri tv-ohjelmia.
Saattaahan joku toki tolijottaa pelkkää telkkuakin, hupinsa kullakin 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson vielä televisiota.
Samoin, etenkiin elokuvat näyttävät paremmalta isolla ruudulla. Kumma miten jotkut ilmeisesti kuvittelevat että kaikki pitäisi yrittää tehdä kännykän pienellä näytöllä. Käytän myös edelleen pöytätietokonetta, jossa on erillinen näyttö, näppäimistö ja hiiri. Siihen voisi asentaa Windows 11 ominaisuuksien puolesta, mutta pidän Windows 10:ta mukavampa käyttöjärjestelmänä.
On muuten niskojen kannalta parempi käyttää pöytäkonetta, pää pysyy suorassa. Jo läppäriä töllöttäessä pää taipuu liikaa eteen. Nykynuoriso kulkee parin vuosikymmenen jälkeen niskatukien kanssa, kun kaula jumittuu etukenoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Mikään ei ole typerämpää kuin älypuhelimen tai kannettavan vahtaaminen.
Tässä puhutaan tv-ohjelmista, ei tv vs. Läppäri/puhelin. Äly hoi
Vierailija kirjoitti:
Se sama, jolla on myös pöytätietokone ja arkkupakastin kohta täynnä marjoja.
Mitä muuta ihmettelet?
Arkkupakastin, WTF???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, OK! 😁
Oletko ihan yksinkertainen? Suoratoisto, youtube, mediasoittimet, ps5 on ne jutut ei-boomereille. Kukaan alle 30v ei enää katso tv-ohjelmia
Jos Ap tulisi meille, hän katsoisi kiltisti niitä viittä kanavaa, mitä TV:stä tulee. Meidän alueen masto ei salli edes maksukanavapaketteja, eivät siis näy. Nettiyhteys taas on sellainen, että normaali selailu onnistuu, mutta videoiden katselu on yhtä tökkimistä. Katso hetki, sitten jumitetaan välillä, sitten taas jatketaan jne samaa veivausta eestaas. Tottakai kesälomakautena tilanne vielä pahempi, kun käyttäjiä on moninkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, OK! 😁
Oletko ihan yksinkertainen? Suoratoisto, youtube, mediasoittimet, ps5 on ne jutut ei-boomereille. Kukaan alle 30v ei enää katso tv-ohjelmia
Ilmankos tuntuvat olevan täysiä tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, OK! 😁
Taidat itse olla aika yksinkertainen. Tiedäthän että telkusta voit katsoa/kuunnella ihan mitä vain joko liittämmällä verkkoon tai käyttämällä WiFiä.
Tässä sulle yksi esimerrkki, toki on muitakin televisiomalleja.
https://www.gigantti.fi/magazine/tv/osto-opas-kaikki-mita-sinun-tarvits…
Scrollaa (=vieritä 😁) sivua alaspäin niin opit aika paljon.
Katson youtubesta takkatulen loimua. Naapurit kateellisia, kun luulee että meillä oikea takka.
Minä katson televisiota. Lopetin kaikki suoratoistopalvelut keväällä kun totesin että tarjonta niissä on ihan täyttä p_skaa... Lähes kaikki nykyelokuvat ovat myös täyttä p_skaa jotain Bondeja tai Oppenheimeria ym isolla rahalla tehtyjä lukuunottamatta. Televisiosta tulee vanhoja elokuvia, ne ovat sentään katsottavia.