Kuka katsoo enää tv:tä vuonna 2024?
Ehkä suorat urheilulähetykset mutta muuten youtubea ja suoratoistaa.
Ja ne jatkuvat mainokset🤬
Kommentit (52)
Telkkarin ohjelmia en juuri koskaan. Dvd:ltä sellaisia elokuvia ja sarjoja, joita ei muualta näe. Viimeisin hankinta oli todellinen harvinaisuus. Taisteluparin koko tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin ohjelmia en juuri koskaan. Dvd:ltä sellaisia elokuvia ja sarjoja, joita ei muualta näe. Viimeisin hankinta oli todellinen harvinaisuus. Taisteluparin koko tuotanto.
Se on Dempsey & Makepeace oikealta nimeltään. Hyvä sarja kyllä
Urheilua lähinnä, joskus jotain dollareita. Jälkimmäiset löytyisivät ehkä jostain suoratoistostakin, mutta enpä ole senmoisiin vielä hurahtanut.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010534132.html
"
Minäkin olen ostamassa vanhalle äidilleni televisiota, hän sanoi.
Kerroin, että heti kättelyssä pitää kysyä: millainen kaukosäädin tässä televisiossa on.
Nainen oli samaa mieltä. Mitä televisiolla tekee, jos sitä ei saa auki?
LOPULTA löysin sopivan television. Kotiin tuli ammattilainen, joka viritti television käyttökuntoon. Ehdin jo hurrata, mutta liian aikaisin."
Kohta loppuu tv näkyvyys ja pitää ostaa uusi jos aikoo katsoa...Ohhoijjaa voipi olla vaikeaa vanhalle.
Artikkeli kannattaa lukea.
Kysymykseen vastaus, ei sieltä mitään tule katsomisen arvoista.
Varmaan aika moni, kun jumalattoman suuret telkkarit käy kaupaksi.
Minä. Nytkin katson Avaraa luontoa.
Katson televisiota (uutiset, dokumentit, sarjat, elokuvat). Suoratoistopalvelujen tarjonnan katson television kautta. En halua tihrustaa läppärin, puhelimen tai tabletin näytöltä.
Korona tuntui tappaneen koko viihdeteollisuuden. Edes rahalla ei saa katsottavaa. Hyviä elokuvia tai sarjoja ei enää tehdä tai niiden määrä on romahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson vielä televisiota.
Samoin, etenkiin elokuvat näyttävät paremmalta isolla ruudulla. Kumma miten jotkut ilmeisesti kuvittelevat että kaikki pitäisi yrittää tehdä kännykän pienellä näytöllä. Käytän myös edelleen pöytätietokonetta, jossa on erillinen näyttö, näppäimistö ja hiiri. Siihen voisi asentaa Windows 11 ominaisuuksien puolesta, mutta pidän Windows 10:ta mukavampa käyttöjärjestelmänä.
mulla aina tv päällä kun olen kotona. kuuntelen mielummin sitä taustameluna kun naapureista kantautuvia ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä katota mitään salattuja elämiä tai tanssii tähtien kanssa shittiä vaan leffoja
Mistä sä sen tiedät, mitä niistä katsotaan?
nythän tv valmistukset lopuu 3 vuoden kuluttua,eli ei enää ongelmaa sen jälkeen. vanhat kaatopaikalle. jep. kiva.
Vierailija kirjoitti:
mulla aina tv päällä kun olen kotona. kuuntelen mielummin sitä taustameluna kun naapureista kantautuvia ääniä.
Vie vain virtaa. Virtalähteiden kondensaattoreiden käyttöikä on nykyään naurettava.
En katso muuta kuin YouTubea. Lopetin telkun katsomisen 5 vuotta sitten. En katso suoratoistopalveluita tai elokuvia. Ei kiinnosta.
Se sama, jolla on myös pöytätietokone ja arkkupakastin kohta täynnä marjoja.
Mitä muuta ihmettelet?
Hyvin moni katsoo televisiota, tuskinpa telkkuja pelkiksi sisustuselementeiksi myydään.
Aika harva kuitenkaan viitsii pieneltä kännyn näytöltä katsella muita kuin parin sekunnin videoita. Itselle läppärin näyttö on pienin ruutu josta joskun voin jotain katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä katota mitään salattuja elämiä tai tanssii tähtien kanssa shittiä vaan leffoja
Jos teillä ei katsota niin jossain muualla saatetaan katsoa.
Enkkutelkkua YouTubesta. Ei siis mikään bbc mutta ihan oikea TV-kanava. En ikinä katso suomalaisia kanavia.