Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ihmetellyt, kun jotkut eivät vastaa halaukseen ja ovat jäykkiä

Vierailija
21.07.2024 |

Minusta se on epäkohteliasta.

Mutta tuli mieleen, että ovatko nämä nyt sitten niitä, joita isoäiti on halannut väkisin pienenä?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailetko tuntemattomia ihmisiä kysymättä lupaa?

Nykyisin on tapana suurissa tapaamisissa halata kaikki. Ap

Vierailija
22/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, seuraavan kerran tavatessamme heittäydyn täysin rentona käsivarsillesi. Ei jäykkyyttä ollenkaan, missään.

Naurahdin

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten ystävien kanssa halaaminen on luonnollista itselle, mutta joidenkin puolituttujen halailu on mielestäni vaivaannuttavaa

Vierailija
24/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanaton. Tunnevammainen. 

Kai sun sitten pitää mennä terapeutille purkamaan asioitasi, kun tällaisesta pikkujutusta asian huomasit!

Sinä voit mennä terapeutille. Nykyajan muoti ilmiö että lähes jokainen käy terapeutilla.

Vierailija
25/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sun sitten pitää mennä terapeutille purkamaan asioitasi, kun tällaisesta pikkujutusta asian huomasit!

Sinä voit mennä terapeutille. Nykyajan muoti ilmiö että lähes jokainen käy terapeutilla.

Et ole tainnut lukea eilistä Hesaria. Ap

Vierailija
26/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halailet ihmisiä väkisin? Se on ahdistelua. Opettele kunnioittamaan toisten rajoja.

Minulle riittää jos tapaan jonkun ensimmäistä kertaa että kätellään ja esitellään itsensä. Kun on kerran tutustuttu, riittää että jatkossa tervehtii kättä heilauttamalla luoden katsekontaktin ja sanoo esimerkiksi "terve". Miksi pitäisi käydä käsiksi toiseen paitsi jos on kyse kontaktiurheilusta, joissa niissäkin on omat sääntönsä kuten jalkapallossa.

Vierailija
27/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomessa hyvin monella on todella pahoja mt ongelmia ja kovaa kontrolloimisen tarve joka asiassa.

Vierailija
28/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät vielä menneisyydessä? Nykyisin pitää kysyä lupa halaamiseen. Sitten vasta halaillaan ja jäykistellään tai taputellaan

Vierailija
29/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pelkää kaikkea, jopa sitä että tuntematon alkaa juttelemaan. 

Vierailija
30/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei mulla ole tarvetta.

Ps. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa eli varaa nyt vaan se aika.TErveisin terapeuttisi

Vierailija
31/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät vielä menneisyydessä? Nykyisin pitää kysyä lupa halaamiseen. Sitten vasta halaillaan ja jäykistellään tai taputellaan

Saako nauraa? Varmaan teillä mt ongelmaisilla?

Vierailija
32/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään, jos naiset tulevat halaamaan, kun olen jurrissa. Aina kun käyn paikallisessa, joku nainen halaa minua lämpimästi. En tiedä, miksi.

Vierailija
33/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää halailusta muiden kuin läheisimpien ihmisten kanssa. Millä perustella jotkut ihmiset kuvittelevat voivansa koskea ja halata muita ihmisiä ilman lupaa? Se on tunkeilevaa. Ylittää rajat. Jotkut tervehtivät puolituttuja ja vieraitakin halaamalla. Todella vastenmielistä. Kaikkien halaajat määrittelevät ihmissuhteet yksipuolisesti tasolle jolla voi muka halata. Kysymättä lupaa. Se on vallankäyttöä. 

Vierailija
34/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää halailusta muiden kuin läheisimpien ihmisten kanssa. Millä perustella jotkut ihmiset kuvittelevat voivansa koskea ja halata muita ihmisiä ilman lupaa? Se on tunkeilevaa. Ylittää rajat. Jotkut tervehtivät puolituttuja ja vieraitakin halaamalla. Todella vastenmielistä. Kaikkien halaajat määrittelevät ihmissuhteet yksipuolisesti tasolle jolla voi muka halata. Kysymättä lupaa. Se on vallankäyttöä. 

Ai kauheeta miten vaikeeta sun elämä on.

Vierailija
35/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia italiassa, ranskassa jne.

Vierailija
36/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin jäykistyn jos joku tulee halaamaan, se tuntuu epäluonnottomalta. Lapsiani ja miestä kyllä halailen itse, mutta en muita. Korona aika oli ihana kun kukaan ei halaillut puoli tuttuja😅

Vierailija
37/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa huomenna maanantaina miten poskisuudelmat toimivat Suomessa. Aloita vaikkapa naapureista.

Vierailija
38/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta miten vaikeeta sun elämä on.

Ei ole yhtään vaikeaa. Nämä ihmisten iholle ilman lupaa tulevat tapahalaajat tunnistaa usein jo etukäteen. Kun teatraalinen halauskierros alaa, voi itse vetäytyä sivuun. 

Vierailija
39/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa huomenna maanantaina miten poskisuudelmat toimivat Suomessa. Aloita vaikkapa naapureista.

Kiitti vinkistä........täytyy aloittaa heti.

Vierailija
40/142 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole halattu väkisin pienenä. Minusta vaan on ällöttävää, että joku tunkee mun reviirille ja koskee muhun. Tuollaiset halailijat vois vähän mennä itseensä ja miettiä, että onko se halailu ihan välttämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi