Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa virkistävää katsoa eilistä Kuutamolla -leffaa kun ihhmiset oli normaalin näköisiä!

Vierailija
21.07.2024 |

Ei ollut silikoneja, ripsienpidennysiä, tekokynsiä ja ankkahuulia.

Aika entinen ei koskaan enää palaa... :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä elokuva

22/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuleffa! 

Tuntui pahalta katsoa, miten se Iiris takertui Peter Franzenin esittämään mieheen. Mun mielestä he muuttivat sitä paitsi ihan liian aikaisin yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit tatuoinnit. 

Mikähän ihmislahilla on kun koko ajan pitää korjailla ja koristella ulkonäköään. 

Koska otetaan käyttöön ihmisjalostus, kuten koirilla😨on käytössä

Vierailija
24/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa ap. Näinhän se on. 

Vierailija
25/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sellaistenko kanssa olet tekemisissä?

Ei tarvitse olla tekemisissä mutta ihan kaupassa ja kadulla tulee jatkuvasti vastaan. 

Miksi olet niin pinnallinen, että kyttäät kaupassa vieraiden ihmisten ulkonäköä?

Eiköhän tuossa ajeta ihan sitä perinteiden kadulla vastaan tulevan henkilön näkemistä. En itse ole kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä erityisemmin, muttei ole voinut olla huomaamatta ihmisten keinotekoisia ulkonäkömuutoksia. Osa varmasti menee ohikin, koska on ammattilaiset tehneet työnsä hyvin, mutta... Olen myös joutunut junassa katsomaan kenkiäni ennen kuin saavuimme raiteelle, koska nuorella tytöllä oli silmiään suuremmat huulet. Ei siinä, jos itse tykkää, mutta mieluummin katselin kenkiäni.

Vierailija
26/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm näytetäänkö siinä niitä silarittomia naisvartaloita miten tarkkaan? En muista että tässä olisi mitään alastomuutta ollut.

Mutta toisaalta, saman aikakauden levottomat joka on lähinnä seksielokuva. Siinä oli paljon alastomuutta. Mutta en muista että siinäkään kenelläkään olisi ollut isommin silareita ja täytteitä. 

Vierailija
27/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm näytetäänkö siinä niitä silarittomia naisvartaloita miten tarkkaan? En muista että tässä olisi mitään alastomuutta ollut.

Mutta toisaalta, saman aikakauden levottomat joka on lähinnä seksielokuva. Siinä oli paljon alastomuutta. Mutta en muista että siinäkään kenelläkään olisi ollut isommin silareita ja täytteitä. 

Kuutamolla on K12 joten tuskinpa sitä kannattaa alastomuuden toivossa katsoa. Mutta tokihan se on laatuleffa verrattuna Levottomiin joka on lähinnä eroottinen elokuva jossa on juonta lähinnä vain siteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan