Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuisitko kauniin naisen?

Vierailija
20.07.2024 |

Oletko tehnyt? Miksi? 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jos hän on tyhmä. En alkaisi aikuisenblapsen elättäjäksi enkä jaksaisi kuunnella perustelematonta marmatusta alvariinsa. Sellainen diiva prinsessa joka vetäisisi kilarit jokaisesta pienestäkin hänen maailmankuvaansa nähden poikkeavasta epäkohdasta olisi sangen uuvuttavaa vaikka nätti naama saisikin spermat lentämään.

Vierailija
22/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on kaunis. Mielummin ottaisin seksikkään ja magneettisen, kuin kauniin. Kaunis ei välttämättä ole seksikäs ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää jo puolen tunnin keskustelun jälkeen, että kannattaako suhdetta jatkaa pidemmälle. Ei siinä ulkonäöllä juurikaan ole merkitystä.

Vierailija
24/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, vieläpä äärimmäisen kauniin. Koska idioottina olin ihastunut toiseen.

Itsekin. Tosin en ollut oikeasti ihastunut toiseen vaan paniikissa aina kun tämä nainen tuli juttelemaan aloin hehkuttaa sitä toista. Kaipa koitin tehdä mustikseksi tai jotain. 

Vierailija
25/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, vieläpä äärimmäisen kauniin. Koska idioottina olin ihastunut toiseen.

Miten niin idioottina? Tekeekö se jotenkin idiootin että on ihastunut johonkin toiseen? Ei minusta.

Vierailija
26/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa tuli kerran todella kaunis blondi nainen kaulailemaan tupakkahuoneessa ja antoi ymmärtää että kaikkea olisi ollut rajolla jatkoilla. Neito oli ympäri päissään ja horjahteli. Päätin olla sekaantumatta.

-MIES

Siinä meni elämäsi ainoa tilaisuus. Sorry bro.

Mikä bro minä sinulle olen? Säästä nuo typerät ghettotyylisi kaltaisillesi.

Vierailija
27/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kauniita naisia ollut ja on nykyinenkin mutta harvoinpa kauniit naiset lähestyvät vaan miehet lähestyvät heitä. Mutta en torjuisi kaunista naista jos olisin sinkku ja ei olisi mikään feministi/vihervassari.

Vierailija
28/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa tuli kerran todella kaunis blondi nainen kaulailemaan tupakkahuoneessa ja antoi ymmärtää että kaikkea olisi ollut rajolla jatkoilla. Neito oli ympäri päissään ja horjahteli. Päätin olla sekaantumatta.

-MIES

Siinä meni elämäsi ainoa tilaisuus. Sorry bro.

Mikä bro minä sinulle olen? Säästä nuo typerät ghettotyylisi kaltaisillesi.

C'mon dude!

Vierailija
29/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan normaalia että varattu mies torjuu kauniin naisen. Oletus ettei puhuta omasta jo olemassa olevasta naisesta.

Vieraissa käyminen kun ei ole normaalia, vaikkakin melko yleistä. Elämässä pitää olla jotain moraalia tai sääntöjä.

Edes vaikka Sydney Sweeney-ehdottaisi pientä petting-sessiota, ei yhdyntää? 

Kuka?

https://www.instagram.com/sydney_sweeney/

Ihan nätti tyttö. Tosin en tiedä kuka hän on mutta ulkonäkö oli ilmeisesti syy tähän kyselyyn.

25 v näyttelijä/tuottaja. Tullut tunnetuksi suurista luomutisseistään joita auliisti esittelee leffoissa ja sarjoissa. 

Vierailija
30/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin sitten hylkäisin.

Vierailija
31/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset eivät lähesty paitsi jos heillä on jokin jekku mielessään, esimerkiksi yrittävät pummia ilmaisen drinkin tms. 

Vierailija
32/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti tarvinnut torjua, mutta on pitänyt varoa ettei anna turhaan harhaanjohtavia merkkejä kiinnostuksesta.

Tätä pitää aktiivisesti varoa siksi koska kaunis nainen totta kai biologisesti aiheuttaa kaikenlaista toimintaa jonka nainen huomaa, (tahattomia eleitä, eleiden ja asentojen peilaamista, laajentuneet pupillit, madaltuvan ja pehmeä ääni jne.).

Tämä kaikki tietysti kastelee neidon pöksyt, mutta en voi aviolupauksen vuoksi auttaa neitoa "hädässä".

Vierailija
33/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varsinaisesti tarvinnut torjua, mutta on pitänyt varoa ettei anna turhaan harhaanjohtavia merkkejä kiinnostuksesta.

Tätä pitää aktiivisesti varoa siksi koska kaunis nainen totta kai biologisesti aiheuttaa kaikenlaista toimintaa jonka nainen huomaa, (tahattomia eleitä, eleiden ja asentojen peilaamista, laajentuneet pupillit, madaltuvan ja pehmeä ääni jne.).

Tämä kaikki tietysti kastelee neidon pöksyt, mutta en voi aviolupauksen vuoksi auttaa neitoa "hädässä".

Onko ollut ikinä lähelläkään? 

Vierailija
34/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torjunut ja torjuisin. Torjuin kauniin naisen kerran, koska hän oli parhaan kaverini pikku sisko. Hän oli ihastunut ja olisi halunut suhteen. Minä en halunut pilata välejä kaveriin. Nyt torjuisin, koska on jo oma vaimo. Vaimo on kaunis, en osaa kuvitella torjuvani häntä.

Vierailija
35/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuisin jos nainen olisi yh. En halua isäksi toisten lapsille. Ihan sama vaikka olisi missi näyttelijä malli kaunis

Vierailija
36/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos olisi asperger. 

Ei kannattaisi, asperger-nainen ovat hyvin lähellä miestä mielenmaailmaltaan ja sen myötä mukavan helppoa seuraa. Kokemusta on. 

Tarkoitatko helppoa seksiä? 

Vierailija
37/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjuisin jos nainen olisi yh. En halua isäksi toisten lapsille. Ihan sama vaikka olisi missi näyttelijä malli kaunis

Sama. Paitsi jos nainen olisi leski. En halua mitään mukana roikkuvaa eksää.

Vierailija
38/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torjunut useankin, koska ei vaan kemiat ole kohdanneet. Osalla melkoisia ongelmia korviensa välissä ollut.

Vierailija
39/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan jos olisi asperger. 

Ei kannattaisi, asperger-nainen ovat hyvin lähellä miestä mielenmaailmaltaan ja sen myötä mukavan helppoa seuraa. Kokemusta on. 

Tarkoitatko helppoa seksiä? 

En tarkoita. En osaa sanoa miten helposti irtoaa irtoseksiä, mutta parisuhteessa timantti.

Vierailija
40/59 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin torjua, koska naiset ei kiinnosta. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan