Palstalla ollut nyt pari päivää ihan kauheita aloituksia parisuhteista ja perhe-elämästä: Tuotako se on?
Kaikenlaisia valituksia, uupumusta, koskaan ei pääse palautumaan, seksiä ei ole, läheisyyttä ei ole, koti on koko ajan sotkuinen, lapset huutaa, kakkavaippoja, komentamista, tiuskimista, jatkuvaa ruoanlaittoa ja pyykinpesua, keittiössä asumista. Miehet ja naiset yhtä lailla turhautuneita.
Tuotako se on?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
AP, vedä itsesi naruun.
Avauksien tekijän tulisi mennä hoitoon.
Koska nainen ei halua kilttiä ja kunnon miestä niin naisten parisuhteet ovat onnettomia väkivaltaisia henkisesti ja fyysisesti. Naiset tekee kaikki kotityöt ja mies vaan juoksee kylillä muiden naisten perässä. Nainen ei saa rakkautta siltä komealta mieheltä niin naiset ovat itse kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on. Nainen ottaa komeimman miehen joka pettää ja ei hoida lapsia eikä tee kotitöitä ja nainen on sitten yksin parisuhteessa ja kirjoittelee palstalle siitä miten se mies on niin huono eikä auta mitenkään kotitöissä.
Olet oikeassa. Minä olen tänään pessyt perheen pyykit, käynyt kaupassa ja tehnyt ruokaa kuten aina. Mies on kaverinsa kanssa jossain. Mutta siihen tulee muutos koska otan eron ja miehen omaisuudesta puolet tulee minulle.
Ei ole.
Tuskin siitä paljon keskustelua syntyy, jos joku toteaa, että kaikki on hyvin. Ja miksi sellaista kävisi edes erikseen täällä huutelemassa.
Mun lapsuudessa iskä joi viinaa ja lähdettiin usein sukulaisiin yöksi sitä karkuun. En ole halunnut kokea samaa perheenäitinä, joka kiikuttaa lapsiaan yönselkään.
Sitä se on. On ihana odottaa, saada vauva ja sitä rataa. Vuodet vierii ja urakan pituus ja raskaus käy hyvinkin selväksi.
Kaveri teki kolmannen lapsen kun isommat oli pieniä koululaisia, että hän voi olla kotona kun lapset tulevat koulusta. Nyt pieninkin on jo päiväkodissa ja vanhemmat aivan uupuneita. Koululaisten kanssa helppoa, mutta harrastukset ja kokeet yms vievät aikaa ja leikki-ikäinen hämmentää soppaa oikein kunnolla koko ajan.
Nim.onnellinen kun lapset jo koululaisia
Vierailija kirjoitti:
Kuristaminen ja muut rajut otteet ovat yleistyneet etenkin nuorten ja nuorten aikuisten välisessä seksissä viime vuosina. Ilmiöön liittyy huolestuttavia ja myös vihastuttavia piirteitä.
Monet tahot ja tutkimukset kertovat, että yhä useampi nainen on joutunut kuristamisen uhriksi seksin aikana yllättäen ja ilman lupaa. YTHS:n vastaanotolla kokemuksistaan puhuneet naiset kertoivat, että tekijät ovat olleet yksinomaan miehiä.
Minusta on hieno juttu, että raju seksi on valtavirtaistunut. Etenkin nuorille naisille se on jo tuttua, ja kynnys sen pyytämiseen on madaltunut.
M38
Ero on siinä, että kun on lapset ja asuntolaina, huonosta suhteesta lähteminen on erittäin hankalaa. Siksi luet heidän valituksiaan täältä.
On minunkin kohdalleni osunut ihmissuhteita, joiden taso ei riittänyt, mutta yksinkertaisesti lakkasin tapaamasta näitä tyyppejä. Ei tullut tarvetta koskaan postata niistä mitään.
No, perseestähän perhe-elämä on, ei käy kieltäminen. Mutta pakko se on nyt jurnutella vaan, kun kerran ryhdyttiin.
Terv. Perheenisä
Sitten kuitenkin jotkut hankkivat lisää vauvoja siinä vaiheessa kun omat lapset ovat jo melkein teini-ikäisiä. He eivät varmaan koe pikkulapsi aikaa raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se on. Miehet eivät osallistu, kaikki kaatuu naisen niskaan jne. Ne miehet ovat harvassa, jotka haluavat keventää naisen kuormaa ja osallistua täyspainoisesti isänä ja puolisona.
Älä kisko mitään sädekehää koko sukupuolen niskaan. Naisissa on saamattomia ja laiskoja vätyksiä ja monen sortin asennevikaisia ihan yhtä lailla.
Tätä se vapauden ylikorostaminen teettää. Tunnetaidot ihan alkeellisimmallakin tasolla hukassa.