Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joilla parisuhde sujuu kotona, mutta ihmisten ilmoilla ei

Vierailija
20.07.2024 |

Pari vuotta asuttu yhdessä ja kotona elämä ihan hyvää. Nyt vaan kertynyt laaja aineisto, että mikään viihde-elämä ei vaan kertakaikkisesti toimi. En saa mitään kiksejä hänen arvostelusta, mutta ihan kuin joutuisin tuolla kaupungilla toimia vanhempana joka pyrkii hillitsemään kiukuttelevaa jälkikasvuaan. Ja hän vielä itse haluaa että meillä satunnaisesti olisi käyntejä kaupungilla, tapahtumissa ja matkoja.

Tästä piti ihan avata ketju koska tuo toisen kyvyttömyys tyylikkääseen käytökseen on aikamoinen turnoff. Kai tämän asian kanssa voisi oppia elämään, mutta minusta tuollainen alkaa olla jo merkki eri yhteiskuntaluokkaan kuulumisesta. Meillä siis aiheeseen ei liity mitenkään humalahakuinen juominen. Tilannetajun puute voi näkyä yhtä hyvin ruokakaupassa tai hotellin aamiaisella.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että yleensä tällainen yhdessä näyttäytymisongelma johtuu siitä, että puolisko flirttaa jokaisen naispuolisen kanssa.

Varmasti tällaista tapahtuu. Meillä tosiaan ongelmat eivät liity alkoholiin, näitä tunnelman pilaamisia tapahtuu ihan ruokakaupassakin. Itsehän jossain määrin koen että minutkin nolataan näissä, mikä on sinänsä mielenkiintoista kun tietääkseni monilla ihmisillä on parisuhteessa toisen nolaamiseen nollatoleranssi - eli suhde päättyy ensimmäiseen nolauskertaan.

Ja jos joku väittää että kenellä tahansa on välillä pinna kireä arjessa ja että se näkyisi satunnaisena ruokakaupassa kiukutteluna, niin voin sanoa että ei todellakaan ole asia niin. Joka ikinen kerta kun puoliso kaupassa niin tekee, niin hän on tasan ainoa huomiota herättävällä tavalla käyttäytyvä ihminen koko kaupassa.

Ja edelleen jos joku miettii miten se minua häiritsee, niin sosiaalinen käyntikorttini tahriintuu jokaisesta kerrasta.

Vierailija
42/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta kiukuttelun sijaan mies muuttuu luokan pelleksi. Kauppareissuilla alkaa kailottamaan kovaan ääneen "hauskoja " juttuja, vaikka siitä että käyttäisin muka aikuisten vaippoja ja nyt niitä on tarve ostaa lisää, yhtäkkiä nostaa ilmaan tai tökkii muuten vain pitkin reissua. Jälkikäteen tietysti ihmettelee miksi olen niin huonolla tuulella. En ymmärrä mistä tällainen kumpuaa kun kotona osaa kuitenkin käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaisten kehitysvammaisten kanssa te oikein seurustelette? Jotenkin ihan käsittämätön ajatus, että itse seurustelisi naisen kanssa joka ei osaa käyttäytyä julkisella paikalla... hohhoijaa. No vissiin sitten kaikilla ei ole varaa valita.

Vierailija
44/44 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte kyllä molemmat naurettavilta. Mutta kokeile seuraavalla kerralla, että sanot miehelle, että jos et nyt oo nätisti ja opettele käyttäytymään, niin ens kerralla et sitten pääse ollenkaan mukaan, vaan joudut jäämään yksin kotiin. Niin meille iskä sanoi, jos ei osattu käyttäytyä ihmisten ilmoilla.

Tämän itse asiassa jo teinkin. Viimeksi kun puoliso meinasi keskeyttää koko illan niin sanoin että sen jos teet, niin jatkossa en pyydä sinua näihin menoihin enää mukaan.

Kiitos muuten tuosta kohteliaisuudesta kun pidät minuakin naurettavana.

No juu, kyllä kuulostat naurettavalta kun jatkuvasti korostat kuinka tyylikäs ja tasokas sinä ja käytöksesi sekä hotellit, ravintolat ja suunnilleen se ruokakauppakin on. Silti et ole osannut valita miestä jolla olisi edes alkeelliset käytöstavat. Kuulostaa siltä että käytät enemmän harkintaa baarin valintaan, kuin olet käyttänyt miehen valintaan.