Millaiset ihmiset ovat harvassa?
Millaiset ihmiset ovat harvassa? Millaisia piirteitä harvoin näkee esimerkiksi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on samaan aikaan vain 36 autuasta. He eivät itse tiedä sitä.
AV:lla tuskin on.
Niin sanotaan. Mutta uskotko siihen, että he olisivat juutalaisia? Vai salliiko uskomus sen, että eivät ole?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelevat, joilla on omia mielipiteitä.
Liian moni toistaa kuorossa kuulemaansa.
Ei kai tässä vaan puhuta nyt....? K-needle
Kohteliaat, rehelliset, fiksut ja omia aivojaan käyttävät.
Pääkaupunkiseudulla yliopistopiireissä ja opiskelleissa poliittisesti neutraalit sekä arvomaailmaltaan vähemmän jyrkät. Kaikilla niin arvopohjat tiedossa, että väsyttää. Ollaan jollain vaihto- ja trävellerikokemuksella valmiita sanomaan se totuus, että miten maailma makaa. Kun eihän suomalainen koulutusjärjestelmä (yliopistoineen) voi ikinä olla väärässä tai katsoa asioita suhteellisen kapeasta perspektiivistä.
Korvessa asuvat erakot jotka ei jaa elämäänsä someen
Hyötyä tavoittelemattomat, suorat ja rehelliset. Tunnen yhden sellaisen ja koen olevani onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäiset, empaattiset oman tien kulkijat jotka eivät mene massojen mukana.
Eikös tuollaisia maailmanmatkaajahippejä ole maailma täynnä?
Miksi niin monta alapeukkua
Hullun piirteitä ei kovin usein näe...
Mä en oo somessa (jolla tarkoitan näitä facebookkeja ja instoja, joissa ollaan omalla nimellä ja pärställä) ja olen poliittisesti neutraali - mua ei kiinnosta politiikka yhtään.
N 40 +
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaat, rehelliset, fiksut ja omia aivojaan käyttävät.
Justiinsa :D
35+ naiset joilla peppu on pyöreämpi kuin vatsa, ja vyötärö on kapeampi kuin lantio.
Kuitenkin 193 cm pitkiä miehiä löytyy liuta Ruotsistakin. Tarvitaan vain salitreeniä, hiusten kasvatus ja permanentti ja parran kasvatus ja kaikilla on mahdollisuus näyttää häneltä.