Miten joku jaksaa "päivystää" koko ajan facebookissa?
50v kaverini on koko ajan siellä paikalla. Jäin vähäksi aikaa oikeen kyyläämään nyt lomalla ja tosiaan, aina on vihreä pallukka. Nyt lopetan kyyläämisen.
Ei tarvi kommentoida tota kyyläämistä, se on älytöntä, tiedän, ei kuulu tapoihini eikä yleensä kiinnostakaan.
Kommentit (12)
"Jotenkin" kuitenkin tiedät, että kaveri on koko ajan siellä paikalla.
Ehkä se pelaa jotain tyhmää yli viiskymppisten peliä Facebookissa? Näin minä teen usein, kun ei ole muuta tekemistä.
Jäänyt vaan päälle, ei kirjaudu ollenkaan ulos?
Minulla on tietokoneella yleensä auki monta välilehteä, joista facebook on yksi. En tiedä, miten kännykässä tämä menee - kun en siellä koskaan kirjaudu varsinaisesti ulos, niin en tiedä, tulkitseeko sovellus, että olen paikalla, vaikka en edes olisi puhelimen lähettyvilläkään. Messengerillä pidän yhteyttä joihinkin ystäviin ja saatan siellä kirjoitella.
Samaa mietin välillä, mutta eipä ole minulta pois. Ehkä tekevät välillä muuta, mutta eivät kirjaudu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt vaan päälle, ei kirjaudu ollenkaan ulos?
Joo ei välttämättä sen ihmeempää syytä kuin että jotkut pitää vaan auki
Jos siis lataan tai katselen kuvia & videoita ja asetan ne niin että vain minä näen sen albumin, näkyykö se vihreä pallo silti kun niitä lataan tai katson?
Jos Facebook on vaan jotenkin auki vaikka siellä ei olisi läsnä?
Minulla on fb ja muukin some aina auki taustalla ja pallukka on aina vihreänä, vaikken facessa käykään.
Hmm, joillakin puhelin ilmoittaa, kun tulee kommentti.