Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempasi tai sukulaisesi huolitrollanneet sinua?

Vierailija
20.07.2024 |

Siis kertoneet ääneen omia velkojaan, mitä kamalaa voi sattua ja mikä kaikki voi mennä pieleen?

Minua huolitrollattiin pienestä pitäen pelkäämään kaikkea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minulle kerrottiin mitä ei saa tehdä ja mitä voi. Ja turvallisuusasioita. Ei ehkä tarpeeksi suojattu osalta asioita, kuten olisi pitänyt. Olen itse varmaan se varoittelija palstalla, tyyliin älä liukastu.

Toisaalta muistan että myöhemmin kyllä. Ehkä teini-iässä ja aikuisena. Syyllistäminen.

Vierailija
22/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö: media tekee sitä samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö: media tekee sitä samaa.

Kasvatus ohjeet tekee sitä samaa. Kasvata näin ja perustele. Ei saa syödä pelkkää karkkia, koska? Ihan samana faktana ennen tiedettiin asioita. Ei saa katsoa kieroon tai silmät voi jäädä niin. Ei saa mennä uimaan, jos on syönyt juuri, kun voi upota. Mikroaaltouunin säteet aiheuttaa syöpää jos on liian lähellä. Ja vauvalle pitää antaa appelsiinimehua 2kk iästä alkaen, että saa vitamiineja, tai muuten tulee riisitauti. Ei mitään trollausta tai pelottelua, vaan faktoja sen hetkisen tiedon mukaan. Ihan samaa se on nykyään. 10v päästä kauhistellaan.

Vierailija
24/24 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetta piti olla, että ei tule pissatulehdus.

Sama. Myöskään kylmille kiville tai melkein mihinkään muuallekaan ei saanut ulkosalla istua tai tulehdus seurasi. Olisin jotenkin ymmärtänyt tämän varoittelun, jos vti:t olisivat olleet ongelma, mutta ei meillä koskaan niitä ollut.