Naisen kokema nautinto ..
Mitä se kullekkin tulee? Tuleeko se pillun sisälyä vai klitoriksesta vai jostain yhdistelmistä
Kommentit (84)
Katellaans miten pitkään pysyy keskustelu asiallisena...
No kun mies vaan panee sahan se.
Naiset ei, useimmiten. Ja vaikea siihen on itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan ainakin jokaisella kerralla. Vaikka nainen olenkin. Ja kyllä siihen vaan pystyy ihan itsekin vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas aloit puhua miehistä, kun naisiin piti keskittyä. Siinä se nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas aloit puhua miehistä, kun naisiin piti keskittyä. Siinä se nähtiin.
Sen ensimmäinen kommentti omaan aloitukseen. Siinä se taas nähtiin.
Riitaa se on taas täällä hakemassa. Naisten nautinto on ihan sivuseikka.
Annan ap:n hiukan kiihottaa itseään maaniseen raivoon ja sitten liputan ketjun ulos.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti vaikeaa jos ei ole halua. En minäkään saisi edes kullia seisomaan jos en tahtoisi seksiä ja tehdä siinä asioita joita haluan.
mutta makaa toki lahnana ja valita kun mies ei orkuta sinua.
Ei aina ei edes lauantaina..ei varsinkaan jos panee sahan se..poka vai moottorisahan se?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi vaikuttaa, ei kai nainen mikään tahdoton nukke ole. Jos mies panee ja nainen ei saa, paras laittaa mies vaihtoon ja etsiä sellainen joka tekee mitä nainen tarvitsee saadakseen nautinnon. Joka ainakin mulle on paljon enemmän kuin pelkkä orgasmi.
Niin siis klitorishan on paljon isompi kuin pelkästään se näkyvä osa. Ei ihme jos kaikki miehet eivät tunne naisen anatomiaa kun kaikki naisetkaan eivät tunnu olevan siitä aivan perillä.
Itselläni klitoriksen näkyvä osa on niin tuntoherkkä että se ei kärsi suoraa kosketusta ollenkaan. Sormet vain sattuvat.
Parhaan orgasmini saan yhdynnässä sellaisessa asennossa, jossa miehen häpykumpu hieroo klitoriksen näkyvää osaa epäsuorasti ja penis sitten muita osia sisäisesti. Saan helposti, nopeasti, ja saan peräkkäisiä.
Nää on monesti hauskoja kun naiset valehtelunpakossaan eivät pääse edes siitä yksimielisyyteen että mitä osia heillä on ja miten ne toimivat!
Vierailija kirjoitti:
Nää on monesti hauskoja kun naiset valehtelunpakossaan eivät pääse edes siitä yksimielisyyteen että mitä osia heillä on ja miten ne toimivat!
Selvennätkö vielä, että kuka mielestäsi nyt valehtelee ja mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennätkö vielä, että kuka mielestäsi nyt valehtelee ja mistä.
"monesti" - mutta ovela väistö, sutkilainen!
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä mutta me naiset ei olla samaa mieltä kaikista asioista eikä koeta kaikkia asioita samalla tavalla. Se että saa naisilta erilaisia vastauksia samaan kysymykseen ei tarkoita että kukaan valehtelisi. Eikä me kaikki olla oman anatomiamme erityisasiantuntijoita.
Minkälaiset elimet teillä naisilla taitaa olla kun kuulostaa siltä kuin klitoris olisi joku minijuttu. Minulla ainakin klitoris turpoaa niin suureksi että ymmärrän kun lääkärikirjassa jota luin 12-vuotiaana kesällä keskellä päivää saunassa ja sieltä löytyi paisuvaiset... siis paisuvaiset! Ainakin minulla klitoris todella paisuu niin että en ymmärrä mistä joku yllä puhuu kun puhuu jostain näkyvästä osasta aivan kuin olisi joku toinen osa... eikö se ole kokonainen kokonaisuus ties mitä hermoja jotka menevät ties minne. Kertokaa nyt sitten jotain tärkeää teidän klitoriksistanne niin opitaan anatomiaa!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset elimet teillä naisilla taitaa olla kun kuulostaa siltä kuin klitoris olisi joku minijuttu. Minulla ainakin klitoris turpoaa niin suureksi että ymmärrän kun lääkärikirjassa jota luin 12-vuotiaana kesällä keskellä päivää saunassa ja sieltä löytyi paisuvaiset... siis paisuvaiset! Ainakin minulla klitoris todella paisuu niin että en ymmärrä mistä joku yllä puhuu kun puhuu jostain näkyvästä osasta aivan kuin olisi joku toinen osa... eikö se ole kokonainen kokonaisuus ties mitä hermoja jotka menevät ties minne. Kertokaa nyt sitten jotain tärkeää teidän klitoriksistanne niin opitaan anatomiaa!
Minulla on nuppineulan pään kokoinen jossa en ainakaan ole itse ikinä huomannut mitään paisumista. Eli kai se on ainakin ulkoisesti aika minijuttu, mutta ihan hyvin se silti toimii. Meitä on moneen junaan.
Ihan voitte vaikka googlata jos ette tiedä. Keskimäärin klitoris on 13 sentin pituinen ja siitä on näkyvissä vain noin 10 prosenttia.
Klitorista painamalla, toki jos samalla panee tulee isommin. Pelkällä panemisella ei tule. Mukavaa se on silti.
Jokainen vastaa orgasmeistaan itse, tyttö, poika, mies sekä nainen.
Muunsukup. orkuista en tiedä mitään.