siis ajatteleeko tämän murjun vuokraisäntä että vuokralainen kunnostaa läävän ilmaiseksi ja maksaa samalla vuokraa?
Kommentit (91)
Pientä remonttia.
Jaa.
Mutta mikä kuolemankoppi tossa yhdessä kuvassa on? Siis toi neliskanttìnen kuoppa keskellä lattiaa. Tulee mieleen kaikki Beckit ja Maria Wernit. Sinne vaan ruumis lattian alle. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralaisen pitäisi remontoida jonkun toisen omistama koti omaan piikkiin, no nyt on kyllä sellainen tarjous..
Itse olen remontoinut (maalannut huoneen) vuokraasuntoa. Sovittiin et puolestakuusta maksan vuokran ja omistaja maksaa tarvikkeet.
Perusjuttuja. Saat alennusta vuokrasta työtä vastaan ja siistimmän asunnon. Omistaja saa maalatun asunnon sopivaan hintaan. Kaikki voittavat. Mutta tässä tapauksessa maksat täyden vuokran vaikka teet asuntoon ison remontin ilmaiseksi.
Lähinnä tulee mieleen todella huonokuntoinen kesämökki ja/tai työmaakoppi.
Laittaisin heti kivat parvekekalusteet tuohon kivalle parvekkeelle ja saunan kiuaskin näyttää juuri uusitulta.
Mutta hei, onhan sillä kaksi saunaa! Tämähän menee jo luxuksen puolelle.
Varmasti hyvä ilmanvaihto kun mörskän yksi ulkonurkka on ilman listoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokralaisen pitäisi remontoida jonkun toisen omistama koti omaan piikkiin, no nyt on kyllä sellainen tarjous..
Itse olen remontoinut (maalannut huoneen) vuokraasuntoa. Sovittiin et puolestakuusta maksan vuokran ja omistaja maksaa tarvikkeet.
Minä ostin ilmalämpöpumpun 2850 euroa mutta tajuan että tämä tapaus on sitten ihan eri juttu.
Kauheinta tässä on se että onko tuo vuokranantaja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheinta tässä on se että onko tuo vuokranantaja tyhmä.
Tyhmä saa olla mutta ei paha, ahne.
Ja jos tuolta löytyis asbestia niin sitten olisi kallista. Mutta jos vuokralainen remppaa ja maksaa siitä vielä 500€ kuussa niin ei tarvitse tuollaisia miettiä.