Tasapuolisuuden nimissä joku hyvännäköinen miestoimittaja voisi mennä istumaan biletysbaarien tiskille munankourimisia laskemaan
Noitahan tunnetusti humalaiset naiset kännikiimoissaan tekevät.
Kommentit (46)
Aika harvoin sitä tapahtuu. Olen 40-v komea ja naisten suosiossa oleva mies. Muutaman kerran on elämäni aikana kourittu ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassit voi kyllä päätyä jonkun homon karvaisiin käsiin.
Heteromiesten epärealistinen käsitys omasta komeudesta. Suurin osa heteromiehistä ei kelpaa homoille.
Ja hom ppeli saa monelta nyrkistä jos erehtyy lähentelemään.
No miksi ei mene ja tehdä juttua siitä?
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kokeilemaan - luulenpa että saa olla aika rauhassa.
Ja sitten jos jotain tapahtuu, me naiset voidaan riehua ketjukaupalla siitä, ettei kaikki naiset käyttäydy niin. Ja että se mies pukeutui kuin hu ora eli oma vika. Ja että kun baariin menee, niin sehän tarkoittaa sitä että kuka tahansa saa ahdistella. Ja että kukaan kantasuomalainen ei ikinä r*iskaa tai ahdistele, ne on aina niitä muita. Ja kun muut selitykset loppuu, niin on äitien vika kun ovat kasvattaneet niin huonosti aikuiset lapsensa, ettei heillä voi mitenkään olla vastuuta mistään.
Tuossa taisi olla lyhyesti koottuna miesten selitykset siihen, miksi naisia saa aina ja joka paikassa ahdistella ja r*iskata.
Riippuu paikasta. Muniin ei useinkaan tartuta, mutta perseeseen, vatsa-ja rintalihaksiin. Lisäksi suoria ehdotuksia, vaikka vaimo on vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin sitä tapahtuu. Olen 40-v komea ja naisten suosiossa oleva mies. Muutaman kerran on elämäni aikana kourittu ilman lupaa.
Itselläni pueistelua ehkä 50 kertaa ja saman verran muilta suoria ehdotteluita. Alle kymmenen miestä on ahdistellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromiesten epärealistinen käsitys omasta komeudesta. Suurin osa heteromiehistä ei kelpaa homoille.
Tää on kyllä totta. Suurimmalla osalla heteromiehistä epäreilistiset oletukset ulkonäöstään ja homomiesten lähentelystä. Suurimmalle osalle homomiehistä ette kyllä kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä totta. Suurimmalla osalla heteromiehistä epäreilistiset oletukset ulkonäöstään ja homomiesten lähentelystä. Suurimmalle osalle homomiehistä ette kyllä kelpaisi
Ei haittaa vaikka homot eivät minusta innostu.
Hyvä idea, tämähän oikeuttaisi persu ukkojen sikailut.
Tämä oli HS: n naisten typerä juttu, kukaan mies ei taatusti lähde moiseen🤢
Luulen, että se joku mies oli hyvin oikeassa, joka joitain aikoja sitren kirjoitti tänne kertomalla, kuinka on saanut enempi toisilta miehiltä kuin naisilta vittuilua ja (ns ) homottelua osakseen kun on kulkenut julkisella paikalla yllään nahkahousut tai lenkkeillessään ihonmyötäisiin trikoisiin... Eivät naiset yksinkertaisesti alennu näin törppöön käytökseen, vaan se on jotenkin, voiko sanoa, että pisteliästä osuen suiraan silmien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se joku mies oli hyvin oikeassa, joka joitain aikoja sitren kirjoitti tänne kertomalla, kuinka on saanut enempi toisilta miehiltä kuin naisilta vittuilua ja (ns ) homottelua osakseen kun on kulkenut julkisella paikalla yllään nahkahousut tai lenkkeillessään ihonmyötäisiin trikoisiin... Eivät naiset yksinkertaisesti alennu näin törppöön käytökseen, vaan se on jotenkin, voiko sanoa, että pisteliästä osuen suiraan silmien väliin.
Tuollainen asustus vetää ymmärrettävästi enemmän homoja kuin naisia puoleensa. Tyylikäs slim fit paita triggeroi naisia enemmän.
Kuka hitto enää käy jossain baareissa? Niin junttimaista kasaria ja ysäriä kuin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hitto enää käy jossain baareissa? Niin junttimaista kasaria ja ysäriä kuin voi olla.
Minä. Mökötä sinä modernisti kotona.
Viskiäänisten munahaukkojen seksismi, se on muuten törkeää ja poikalelut murskataan ja pallit puristetaan tyhjiksi.
Miesten vastaava tilanne sisältää aina väkivallan uhkaa: Mies menee japanilaisella prätkällä Helvetin Enkeleiden päämajalle ja esittää vasikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mökötä sinä modernisti kotona.
Itse aikuistuin parissa vuoden baarijakson jälkeen. Enää saisi kirveelläkään moisiin räkälöihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin tehdä. Saisi nimittäin istua aivan rauhassa - eikä varsinkaan kourittaisi ( tätäkin toki joslus tapahtuu - mutta mittakaava on täysin eri planeetalta ).
Ja höpsis! Kysy ravintola-alalla työskenteleviltä.. Onpa jännä et miesten ahdistelua taas kerran vähätellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asustus vetää ymmärrettävästi enemmän homoja kuin naisia puoleensa. Tyylikäs slim fit paita triggeroi naisia enemmän.
Tai sitten huonovitsetuntoisia miehiä, jotka eivät kestä sitä, että joku mies erottuu joukosta.
Tuli myös mieleeni se yksi lyhyt -reikusti alle 170cm) mies, joka kertoi myös saaneensa suoranaista halveksintaa ja mukahauskaa huomauttelua pituudestaan tai oikeannin pituuden puutteesta muilta miehiltä kuin naisilta...
Vierailija kirjoitti:
Miesten vastaava tilanne sisältää aina väkivallan uhkaa: Mies menee japanilaisella prätkällä Helvetin Enkeleiden päämajalle ja esittää vasikkaa.
Voihan naiset lyödä puukolla tai pyytää miesjoukon hakkaamaan, eli väkivallan uhka on olemassa.
Eihän miehen tartte kuin mennä nojailemaan Baarin "lihatiskille", jossa löhnöttää naisia koko rivistö .
Ja vaikka olisi paksu kultainen SORMUS vasemman käden nimettömässä sormessa, ... ei mitään merkitystä, naiset kiinnostivat miehestä olipa hän naimisissa tai ei.