Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyitkö raskaudesta?

Vierailija
19.07.2024 |

Itsellä on nimittäin tilanne, että ollaan yritetty lasta vajaa vuosi ja tekisi mieli ns. luovuttaa. Ei ole järkeä enää toivoa, haaveilla ja ostella kalliita testejä.. Se tuntuu turhalta ja raskaus niin epätodennäköiseltä. Mutta sitten mieli taas lähtee siihen suuntaan, että entä jos.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla stressaamatta kun tulee jatkuvasti kaikenlaisia kehon tuntemuksia, jotka sitten tulkitsee raskauteen liittyviksi oireiksi.. Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä kaikin mahdollisin tavoin. Tavallaan surullista tämäkin, että pitää estää itseään haaveilemasta.

Ap

Vierailija
22/35 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todella yllätyin.

Olin nuorena sairastanut vakavan vatsakalvon tulehduksen joka  oli levinnyt jo munasarjoihin tuhoten niitä. Olin antibioottitipassa sairaalassa, tila oli vakava enkä saanut edes nousta sängystä kuin vessaan. Joulukin meni sairaalassa.

Tehtiin kaksi laparoskopiaa, vatsaontelosta poistettiin märkäpesäke ja samalla sain kuulla etten tule koskaan saamaan lapsia koska toinen munatorvi kokonaan tuhoutunut, toisesta jäljellä jotain reikaleita jotka tuskin toimisivat.

No näillä mentiin  noin 12 vuotta.  Mentiin miesystävän kanssa naimisiin, elettiin ja oltiin. Ehkäisyä ei ollut käytössä. Olin 38 kun kuukautiset jäi yllättäen pois.  Odotttelin, ei kuulunut ei näkynyt.

Tein ihan vain varmuuden vuoksi testin sillä olin menossa  gynekologille asiasta. Testi näytii  plussaa!

Sanoin lääkärille että varmasti väärä tulos, ja hän sanoi että ei väärä mut

Mun äidille sanottiin veljeni syntymän jälkeen, että toista lasta ei enää tule kun äidiltä oli kasvaimen takia poistetti toinen munasarja ja toista oli jätetty joku sentti jäljelle. 5 vuotta myöhemmin tuli yllätys ja minä synnyin. Välillä tapahtuu "ihmeitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/35 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta raskautta olet kokenut siten että leikillisesti voisit sanoa tulleesi raskaaksi pelkästä 'KÄTTÄ PÄIVÄÄ'? Varokaa näitä naisia jos ette halua alkaa maksaa elareita! Tykkäävät niin kovasti olla raskaana että vauvoja sen kun tulla tupsahtaa ovista ja ikkunoita, mutta rakkauslapset ovat jo aivan eri juttu. Tuskin nämä jaksavat olla seksityöläisinä. TUNTOMERKIT?

Vierailija
25/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
26/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäpä hätäinen luovuttaa kun ei alle vuodessa tärppää. Malttia. Meillä oli takana vuosia ja sikäli oli yllätys kun ajattelin että ei saada lasta. Ei mitään hajua kierron kohdasta ja harvassa tuolloin sänkypuuhat.

27/35 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette AP?

Vierailija
28/35 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minkä ikäisiä te olette AP?

Olen 29 ja mies 37.

Ap

Vierailija
29/35 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä kuukautiskipuja raskaana?

Ap

Vierailija
30/35 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs yllätys raskaus on jos lasti sisään lasketaan ?

Vierailija
31/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
32/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli aika ylläri. Mulla pcos ja gynekologi sanoi aikoinaan, että jos lasta yrität niin heti hakeutua hoitoihin. Edellisen miehen kanssa en koskaan tullut raskaaksi vaikka välillä oli pitkiä aikoja ilman ehkäisyä. Nykyisen kanssa ei ehkäisty kun luulin ettei tarvitse. Puoli vuotta meni, kunnes tulin raskaaksi. Olin silloin 32. Onneksi tämän ainoan lapsen sain. 

Vierailija
33/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni myös se vuosi.

Mietittiin jo testejä, kunnes tärppäsi.

Vierailija
34/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. Ennemminkin oli yllättynyt, ettei raskaus alkanutkaan heti ekasta kierrosta. En ollut koskaan seurannut kuukautiskiertoa, enkä ollut kiinnostunut lapsiasioista, joten en oikeastaan edes tiennyt että raskaaksi tulemisessa voi kestää. Koulussa ja vanhemmat olivat aina varoitelleet, että kerrasta tulee raskaaksi ilman ehkäisyä.

Vierailija
35/35 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa huomasitte raskauden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme