Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on syysi käyttää ostosten maksamiseen maksukorttia?

Vierailija
19.07.2024 |

Ja jättää vapaaehtoisesti jäljet kaikista tekemistäsi ostoksistasi tiliotteelle?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi että sua ei joka tapauksessa alle minuutissa löydetä kasvontunnistuksella valvontakameroista vaikka maksaisit oravannahoilla?

Vierailija
2/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää valvontaa, foliohattu suojaa minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa säätää käteisen kanssa jos ei ole pakko.

Vierailija
4/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
5/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä kiinnostaa kattoa et mun pitää syödä ja ostaa ruokaa? Ai ja sit sen jälkeen vielä pitää ostaa vessapaperia.

Vierailija
6/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa verkkokaupassa kauppiaalla ei ole joskus kuin klarna verkkomaksuna. Se ei joskus toimikaan, että menisi verkkopankkiin suoraan. Ja vaatii kortin. Eli suosittelisin kauppiaille Payment ja mitä muuta onkaan. Että on varma homma. 

Vierailija
7/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa ja maksukortti on vaivaton. Tosin minulla on aina käteistä mukanani, jos maksupääte ei jostain syystä toimi. Niinkin on joskus käynyt.

Vierailija
8/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on nopeaa ja näppärää. Käytän lähimaksua aina kun voin, eli kortin näyttö maksupäätteelle ja se on siinä. Olen täysin varma että käteisellä maksamisessa menisi pitempään. 

Tiedän kyllä nämä salaliittoteoriat "Joo sanot että nyt ketään ei kiinosta mitä ostat mutta entäs sitten 20 vuoden kuluttua kun sulle ei myönnetä vakuutusta kun olen vuosikymmeniä aikaisemmin ostanut suklaata". Johon sanon että I'll burn that bridge when I come to it. 

Vierailija
9/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuitenkin käyttää kaiken maailman bonuspistekortteja ja samalla käyttää käteistä "ettei jää jälki". (Bonuskortit kerää dataa asiakkaasta.)

Vierailija
10/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina varastettua korttia, ei voida yhdistää minuun.

Vierailija
11/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

Vierailija
12/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous. Ruokakaupan ostoshistoria nyt joka tapauksessa tallentuu plussakortille, niin että ei sillä ole mitään väliä vaikka loppusumma näkyisi tiliotteessakin.

Vierailija
13/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuitenkin käyttää kaiken maailman bonuspistekortteja ja samalla käyttää käteistä "ettei jää jälki". (Bonuskortit kerää dataa asiakkaasta.)

Bonuskortilla saat sentään etuja ja alennuksia. Pankkikortilla maksamisesta et saa mitään hyötyä itsellesi.

Vierailija
14/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonuskortilla saat sentään etuja ja alennuksia. Pankkikortilla maksamisesta et saa mitään hyötyä itsellesi.

Etu on se ettei tarvi kaupan ovella miettiä paljonko taskussa on tänään pätäkkää.

Vierailija
15/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen ei käy pikakassalla

Vierailija
16/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa lääkkeet!

Vierailija
17/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä kiinnostaa kattoa et mun pitää syödä ja ostaa ruokaa? Ai ja sit sen jälkeen vielä pitää ostaa vessapaperia.

KETÄ, ei kellä.

Vierailija
18/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään salattavaa ja maksukortti on vaivaton. Tosin minulla on aina käteistä mukanani, jos maksupääte ei jostain syystä toimi. Niinkin on joskus käynyt.

Entisenä pankkitätinä varaudun myös käteisellä. On sitä täälläkin tarvittu, kuten mainitsit.

Vierailija
19/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun ei oo käteistä niin maksan kortilla. Yleensä on.

Vierailija
20/25 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa minun ostokset, ei ketään. Jää sinustakin jälki ostoksistasi, kassoilla on kamerat