Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Oona" eli Wille Rydmaniin yhdistetty missi Adele julkaisi rankan kirjoituksen kahden vuoden piinasta

Vierailija
19.07.2024 |

Rydmanin toiminnan mahdollistaja, Kansallinen Kokoomus, ei noussut puolustamaan meitä. He ja niin monet muut pysyttelivät hiljaa, Adele kirjoittaa.

Hän painottaa julkaisussa, että naisten kokemuksia yhteiskunnassa ei kuunnella.

Naisia ei vieläkään uskota ja minä olen siitä esimerkki.

Oletteko samaa mieltä, naiset?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Adele Botty Van Der Bruele on periaatteessa aatelista sukua, mutta aatelisuus ei ole periytynyt hänelle kun se ei periydy äitilinjaa pitkin. Äidin puolelta siis aatelista sukua, mutta äiti taviksen kanssa naimisissa niin lapset eivät ole silloin aatelisia. Jotakin tämmöistä oli lehdessä. 

*Isoäiti siis kyseessä. Ei äiti. Eli siis isänsä äiti aatelinen.

Vierailija
62/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko Rydmanin näköiseltä kaverilta käytetyn auton?

En, mutta puutarhatonttuja voisin ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tuo Adelen logiikka: hän saa haukkua Rydmania julkisesti salanimellä, mutta Rydman ei saisi kertoa tapahtumista omaa näkemystään eikä kertoa hänen nimeään.

On tässä se logiikka, että Rydman on merkittävää julkista valtaa käyttävä päättäjä, Adele yksityishenkilö. 

Vierailija
64/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tosiasia on että ryydmanin sikailu oli ihan ok kokoomukselle, kunnes media sai vihiä. Sitten on vielä next level likakaivo persut, jotka otti äijän vielä sen jälkeenkin.

Oijoi, kuka kävisi läpi kaikki 200 edustajaa läpi ja toisen mokoman jo ehdokasvaiheessa.  Jos muu kuin asiaosaaminen merkitsee ja sehän riippuu mikä puolue on tapetilla.

Vierailija
65/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo tuo Adelen logiikka: hän saa haukkua Rydmania julkisesti salanimellä, mutta Rydman ei saisi kertoa tapahtumista omaa näkemystään eikä kertoa hänen nimeään.

On tässä se logiikka, että Rydman on merkittävää julkista valtaa käyttävä päättäjä, Adele yksityishenkilö. 

miss suomi yksityishenkilö huutista

Vierailija
66/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botty van der Bruele.

Creme von der Brulee. Niitä Sonkajärven aatelisia.

Aatelisuus muutenkin keksittyä varmaankin. Belgiassa ja Hollannissa sanapari van der tarkoittaa suurin piirtein samaa kuin suomalaisten sukunimien -nen -pääte

Älä nyt kun tältä aatelilselta löytyy ihan kartano Sonkajärvellä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/suomalaismissin-aatelistaustasta-paljastu…

Vierailija
67/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tosiasia on että ryydmanin sikailu oli ihan ok kokoomukselle, kunnes media sai vihiä. Sitten on vielä next level likakaivo persut, jotka otti äijän vielä sen jälkeenkin.

"olin unohtanut kunnes vuosien jälkeen HS otti yhteyttä..."  Eli piina tuli Hs:n toiminnasta, ei Rydmanista joka ei tainnut olla kovin suuri trauma kuitenkaan?

Vierailija
68/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botty van der Bruele.

Aatelisuus muutenkin keksittyä varmaankin. Belgiassa ja Hollannissa sanapari van der tarkoittaa suurin piirtein samaa kuin suomalaisten sukunimien -nen -pääte

Älä nyt kun tältä aatelilselta löytyy ihan kartano Sonkajärvellä. 

https://www.seiska.fi/kotimaa/suomalaismissin-aatelistaustasta-paljastu…

Ostettu.

Vierailija
69/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä Wille ite täällä kirjottelemassa näitä kommentteja? 😀

Vierailija
70/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervopersut ovat maalittaneet tätä naista kaksi vuotta - eikö olisi jo aika saada nämä roistot vastuuseen? 

Vierailija
71/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona-Adele vain jatkaa omien valheidensa sepittämistä säälipisteiden ja maineen puhdistuksen toivossa, vaikka jäi kiinni jo valehtelusta. Ansaitsee kyllä kaiken vastoinkäymisen, mitä elämä asian tiimoilta hänen eteensä heittää ja on heittänyt. Itse on pahan olonsa aiheuttanut.

Samaa mieltä. Saa täysin mitä ansaitsee.

Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus vihapuheesta ja valehtelusta. Rydman törttöilee ja pervopersut hyökkäävät naisen kimppuun, joka kertoi ahdistelusta. Eikä olet ainoa.

Vierailija
72/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen julkisuus on Adelelle aivan oikein. Naurettavaa valittaa siitä, että menee illalliselle miehen luokse 22-vuotiaana, humaltuu hänen tarjoamastaan samppanjasta ja mies yrittää lähennellä. Tästä "traumasta" sitten avautuu Hesarille vuosia myöhemmin 🙄

Älä valehtele! Rydman on pedofiili ja rikollinen, eikä se ole naisten vika. Persut maalittaa naista ja sinä vielä puolustat heitä - häpeä!

Ilmoitettu asiattomaksi. Tällä kertaa en vielä tehnyt ilmoitusta nettipoliisille.

Vierailija
73/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botty van der Bruele.

Sonkajärven maankuuluja paahtovanukkaita. Nam.

Vierailija
74/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä Wille on erittäin vastenmielinen henkilö.

Vierailija
75/102 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän pitää itse asiaa esillä? Sitä paitsi, mikä "ura/tulevaisuus"? Hänhän on missi? Juontajan ura?

Vierailija
76/102 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona-Adele vain jatkaa omien valheidensa sepittämistä säälipisteiden ja maineen puhdistuksen toivossa, vaikka jäi kiinni jo valehtelusta. Ansaitsee kyllä kaiken vastoinkäymisen, mitä elämä asian tiimoilta hänen eteensä heittää ja on heittänyt. Itse on pahan olonsa aiheuttanut.

Samaa mieltä. Saa täysin mitä ansaitsee.

Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus vihapuheesta ja valehtelusta. Rydman törttöilee ja pervopersut hyökkäävät naisen kimppuun, joka kertoi ahdistelusta. Eikä olet ainoa.

"Oonalle" kuuluu nuo syytteet valehtelusta. Vihamyrsky on itse aiheutettu ja sen myös kestäköön.

>>"Oonalle" kuuluu nuo syytteet valehtelusta. Vihamyrsky on itse aiheutettu ja sen myös kestäköön.>>

Adele kuitenkin itse sanoo, ettei ole valehdellut, minkä syyttäjäkin on todennut:

Lopulta oikeudessa tehtiin syyttämättäjättämispäätös. Syyttäjä arvioi, että sananvapaus ja lehdistön julkaisuvapaus painoivat vaakakupissa kansanedustajan yksityiselämän suojaa enemmän.

-Syyttäjä totesi sen, minkä olin itse tiennyt koko ajan: en ollut valehdellut, Adele kertoo.

Mitä tämä sitten tarkoittaa suhteessa tässä ketjussa esitettyihin väitteisiin? Ei ole valehdellut mistä?

Vierailija
77/102 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylättävästi taas Veitola asialla. Alkoiko jo pelkäämään, että ei pääse enää lööppeihin. 

Vierailija
78/102 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän pitää itse asiaa esillä? Sitä paitsi, mikä "ura/tulevaisuus"? Hänhän on missi? Juontajan ura?

Veitola, Veitola, Veitola.

Että toi jaksaa. 

Vierailija
79/102 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvityksen antoi Belgian protokollavastaava Hans Timbremont, jonka vastuualueisiin kuuluvat aatelisto ja valtion korkeimmat kunniamerkit.

Botty van den Bruelen perhe ei kuulu Belgian aatelistoon, hän kertoo Seiskalle.

Vierailija
80/102 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvityksen antoi Belgian protokollavastaava Hans Timbremont, jonka vastuualueisiin kuuluvat aatelisto ja valtion korkeimmat kunniamerkit.

Botty van den Bruelen perhe ei kuulu Belgian aatelistoon, hän kertoo Seiskalle.

Ketjussa on jo selvitetty, että hänen sukunsa on aatelista isän puolelta siten, että isän äiti on ollut aatelinen. Mutta aatelisuus ei periydy naisten kautta, joten hän ei siksi ole aatelinen. Kuitenkin voi esim sanoa että on aatelista sukua. Vai olisiko se väärin? Pitäisikö jollain muulla sijamuodolla ilmaista että suvussa on aatelisia?