Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oys:in ivf-hoitajien puhelinnumerot ja soittoajat hakusessa!!

03.02.2007 |

Voisiko joku ystävällinen palstalainen laittaa ajantasalla olevat oys:n hoitajien puhelinnumerot ja kaikki soittoajat näkyville. Katselin tuossa juuri vanhoja parereita ja löysin ainakin kaksi eri puhelinnumeroa ja monenlaisia soittoaikoja. En enää oikein tiedä, mikä niistä on voimassa.

Jos sitä uskaltautuisi menemään passiin, kun jäi niitä alkioita pakkaseen.

Ystävällisin terveisin, Marlena ja pas-poika vm2005/05.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi:

IFV-hoitajien Puh ajat

MA-KE klo 9-10 PE 8.30-9.00

MA-TO klo 14-15

PUH: 08-3153168

Onnea tulevaan!!!

Vierailija
2/3 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs kuuluu Marlena? Ootkos ollu töissä vai hoitamassa poitsua kotona? Meillä ei vieläkään ole onnistunu. Viimeksi marraskuussa vai oliko se lokakuussa oli siirto, kymmenes siirto eikä vieläkään onnistunu. Yhteensä 17 alkiota on nyt siirretty. Nyt ollaan sitten hoitotauolla....ja laihduttaa pitäs...yks lääkäri sano että ens kesän jälkeen jatketaan hoitoja mutta sanoin itse että kyllä me keväällä jo jatketaan. Sais vaan nyt tota painoa vähän tiputettua...hyvin alkoi syksyllä laihdutus mutta sitte joulu toi kilot takas. Joulukuun lopussa mentiin naimisiin...pelkäsin että sitte alkaa kyselyt että millon lapsia...tai että oonko jo raskaana kun naimisiin mentiin...no olin oikeessa, viimeksi tänään yks sukulainen kyseli että oonko raskaana...tuumasin vaan että eipä niitä lapsia välttämättä saa ollenkaan. Ollaan nyt päätetty kertoa kaikille että ei tosiaan välttämättä lapsia saada.

Ajattelin että jos viimestään toukokuussa menis siirtoon, niin jos vaan alkiot selviää sulatuksesta, kuus alkiota on vielä. Noitten alkioitten jälkeen loppuukin sitten hoidot julkisella ja en tiiä jatketaanko väestöliiton puolella, on niin kalliita siellä puolella. Ärsyttää vaan kun ei tuolla julkisellakaan paljo tutkita....itestä tuntuu että ois hyvä ottaa jotku veren hyytymiskokeet, mutta eipä ne niitä ala ottaan kun ovat kalliita. Sitte saattaahan mun kohdussa olla joku vika kun alkiot ei kiinnity,niin miks sitäkään ei tutkita...lääkärit vaan ihmettelee kun ei onnistuta. Niin ja eihän sitä tiiä jos niissä alkioissa on joku vika mutta siihenkin ne ei suostu että viljeltäs päivä pari enemmän mitä normaalisti....ei kuulemma oo hyötyä...no kummasti sitä muissa klinikoissa tehdään Suomessa.

Eikös teillä oo aika paljon alkioita pakkasessa? Tsemppiä passiin!

T.Ronjakasperi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut naimisiin menon johdosta!

Oon tosi pahoillani, kun teidän hoidot ei meinaa onnistua. Kuulostaa tosi kummalliselta, kun syitä epäonnistumiseen ei tutkita kunnolla. Se on se raha, joka vaikuttaa :( Me ei olla kerrottu hoidoista kun mun siskolle, joka on terveydenhoitoalalla. Se onkin sitten saanut kuulla aiheesta varmaan muidenkin puolesta. Luulen, että mun äiti jotenkin tietää myös aiheesta, vaikka ei ole kysellyt ja en ole suoraan sanonut. Mutta tiedän kyllä, miten ärsyttävää se on, kun kysellään ja odotetaan vauvauutisia. Mekin oltiin naimisissa jokunen vuosi, ennen kun tulin raskaaksi. Sitten sitä saa sen jälkeen kuulla, että milloin toinen jne.

Meillä poika meni hoitoon ollessaan 1v2kk. Vähän turhan pieni oli, mutta kun mulla ei ole vaki paikkaa ja menin tollo hakemaan yhtä sijaisuutta ja mut valittiin, niin oli pakko ottaa paikka vastaan. Jos vielä joskus saan toisen lapsen niin oon kotona vähän pidempään oli sitten vaki paikka tai ei. On se aika raskasta olla töissä ja olla pienen lapsen äiti samaan aikaan. Meillä on kyllä tosi ihana hoitopaikka ja tykkään omasta työstä, mutta nyt tekisin toisen valinnan. Korvia on sairastettu jne.

Kyllä se olisi tosi helppoa, kun ei tarvis kuin " humpsutella menemään" ja vauvoja tulisi oman mielen mukaan. Mutta kun ei niin ei. Vaatikaa niitä tutkimuksia, ja vaatikaa myös perustelut, jos lääkärit ei niihin heti suostu. Yksityisellähän ne varmaan tutkisi, mutta on se niin kallista, että kannattaahan se vaatia omille verorahoille vastiketta.

Meillä on pakkasessa muistaakseni 9 alkiota. Toivon, että niillä onnistuttaisi. Jos niillä ei onnista, niin sitten voi hoidot jäädä siihen. En tiedä jaksanko lähteä siihen rumbaan enää uudestaa. No, se jää nähtäväksi.

Onnea teille tulevaan passiin ja myös laihikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan