Lasipurkki tuhkakuppina parvekkeella. Voiko aiheuttaa tulipalon auringonpaisteesta?
Siinäpä tuo kysymys. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen, kun olen itse yli 500 kilsan päässä, enkä muistanu sitä ottaa pois. Ja kun helteitä luvattu kotipaikkakunnalle
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään jättää noin. Olihan siitä juttua lehdessä ihan hiljattain.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3b1598e-fa49-41cc-81fc-13218b0ebc20
Kysehän oli siitä, että unohdin sen ottaa pois, vaikka oli tarkoitus niin tehdä. Ja nyt harmittaa
Etsin asuntoa yhtiöstä, jossa parveke- ja sisätiloissa tupakointi on kielletty. Ap:asuntoa en huoli. Ihan älytöntä antaa kavereiden polttaa parvekkeellaan.
Vierailija kirjoitti:
Etsin asuntoa yhtiöstä, jossa parveke- ja sisätiloissa tupakointi on kielletty. Ap:asuntoa en huoli. Ihan älytöntä antaa kavereiden polttaa parvekkeellaan.
Heh. Mitäs eroa siinä on, että poltanko itse vai kaveri, kun talossa ei ole kielletty parvekkeella polttamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mitäs eroa siinä on, että poltanko itse vai kaveri, kun talossa ei ole kielletty parvekkeella polttamista
No se ero ainakin, että asuntojen arvo alenee kun potentiaaliset ostajanditaatit skippaa asintoyhtiön kun käryttelykieltoa ei ole saatu aikaan. Eihän se tietysti käryttävää vuokralaista haittaa, mutta minä olen muuttamassa juuri sen vuoksi kun alakerran parvekkeella poltetaan ketjussa. Savu tulee mun partsille ja sieltä edelleen korvausilmaventtiileistä makkariin.
Onneksi asunto on tilapäinen myytyäni edellisen asunnon. Seuraavan ostan vain tupakointikiellollisesta yhtiöstä. Niitäkin on.
En ole muuten ainoa jonka ostopäätöksiin tai vuokraukseen tämä vaikuttaa.
Sä tiedät että voi. Tämä oli hiljan lehdessä. Varo nyt, kaikki vihaa sua jos aiheutat heidän kodille vahinkoa sun röökeilläsäs. Ja varo kun syssy tulloo, ne hemmetin kynttiliköt kun ette osaa varoa.. Älä lataaaaa öisin mitään, ei pyykkikonetta tms. koneita päälle kun poistut himasta. Eikö? Ja maljakot ,niitäkin pitää varoa!!!!!!
Ei tulisi mieleenkään jättää noin. Olihan siitä juttua lehdessä ihan hiljattain.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3b1598e-fa49-41cc-81fc-13218b0ebc20