Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkaerot parisuhteessa.

Vierailija
18.07.2024 |

Tapasin tinderin kautta erään naisen joka on muuten mukava, mutta hän on työtön yksinhuoltaja ja selkeästi alempiluokkainen kuin minä joka olen akateemisesti koulutettu ja hyvä palkkaisessa työssä oleva. Onko teillä kokemusta seurustelusta tai peräti parisuhteesta selkeästi omaa tasoanne alapuolella olevan kanssa? Tuleeko siitä lähinnä suhde jossa nainen käyttää vain hyväkseen? Siis normaalia enemmän? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvä palkkaisessa työssä" 

-_-

Vierailija
2/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ja YH

match made in haven

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies sekaannu yh naiseen, siitä tulee vain ongelmia. Tulisit nopeasti huomaamaan, että tuon naisen lisäksi, elätät hänen lapsensa ja rahoitat samalla myös naisen exän/exien elämää, riippuen montako exää naisella sattuu nyt olemaankin. Yleensä niitä tuossa luokassa olevalla on useampia miehiä jotka ovat hänen lastensa isejä.

Unohda! Jatka matkaasi.

Vierailija
4/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itsesuojeluvaistosi on? Älytön ajatus ryhtyä suhteeseen yh:n kanssa.

Vierailija
5/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Vertti, kiva iltasatu taas. 

Vierailija
6/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän oli upotettu mukavasti täkyjä mihin tarttua. Oli työtön ja yksinhuoltaja, alempiluokkainen, omaa tasoa alempana oleva ja vielä kirsikkana kakun päälle, hyväksikäyttäjä (peräti normaalia enemmän, koska ainahan naiset käyttävät miehiä hyväkseen). 

Mikähän tällaisenkin jutun idea on?

Vierailija
7/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole hyvä palkkaisessa eikä varsinkaan työssä.

Vierailija
8/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu näyttää kannattaako seurustella seurustelu aikanakin voi perääntyä. Katsot miten homma toimii eli haluaako nainen olla omillaan. 

Vierailija
9/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aikoinaan se hyvätuloinen, tosin en akateeminen. Naisystäväni oli kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hoiti siinä sivussa paria lasta perhepäivähoitajana. Ei se siihen kaatunut, mutta jouduinhan minä aina kaiken ylimääräisen maksamaan.

Nykyinen vaimo on akateeminen ja sillä on perintörahaa 2M€. Ei elämä ja parisuhde juuri edellisestä poikkea. Minä elän omillani, säästän ja sijoitan ylijäävän.

Vierailija
10/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään luokkia teidän välillä ei ole. Työttömät ja työläiset on ihan samaa sakkia. Luokkaeroja ei Suomessa ole. Tuloeroja kyllä. Raha ja luokkajako ei toisiinsa liity mitenkään. 

Vierailija
11/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin suuria ennustajan lahjoja ei vaadita siihen että tietää että tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta. Ihmettelen että korkeasti koulutetun pitää asiaa oikein av:ltä kysyä.

Vierailija
12/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään luokkia teidän välillä ei ole. Työttömät ja työläiset on ihan samaa sakkia. Luokkaeroja ei Suomessa ole. Tuloeroja kyllä. Raha ja luokkajako ei toisiinsa liity mitenkään. 

Noin ajattelee vain vanhempiensa rahoilla elävä, akateeminen tyhjäntoimittaja.

Ei kai Jorma Ollilakaan sitten tehnyt luokkanousua. (No, on diplari, muttei muuta kuin (kunniahtori).

Vierailija
13/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä yhteen muuttaa. Näette välillä ja muija maksaa omat kulut ja sä omat

Vierailija
14/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-_-

Itse olen hyvä palkattomassa työssä.

Vierailija
15/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-_-

Itse olen hyvä palkattomassa työssä.

Illan paras kommentti! 😂

Vierailija
16/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kokeillaan samaa aloitusta sukupuolet kääntäen ja saadaan 100 päinvastaista mielipidettä. 

Vierailija
17/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka ei vielä tiedä iskeneensä kätensä paskaan

Vierailija
18/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olettaa, että elätät vieraan miehen lapsen ilmatteeksi  

Vierailija
19/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku palikkainsinööri? Ota järki käteen ja mieti mitä olet oikein tekemässä?

Vierailija
20/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin aikoinaan se hyvätuloinen, tosin en akateeminen. Naisystäväni oli kolmen lapsen yksinhuoltaja ja hoiti siinä sivussa paria lasta perhepäivähoitajana. Ei se siihen kaatunut, mutta jouduinhan minä aina kaiken ylimääräisen maksamaan.

Nykyinen vaimo on akateeminen ja sillä on perintörahaa 2M€. Ei elämä ja parisuhde juuri edellisestä poikkea. Minä elän omillani, säästän ja sijoitan ylijäävän.

Paljon kaksi Megaeuroa on rahana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme