En enää IKINÄ vie parempia tavaroita kirppikselle
Laitoin myyntiin merkkituotteita tosi halvoilla hinnoilla, koska en jaksanut ottaa kuvia nettiin. Oma moka: olisi pitänyt tietää, ettei kirppiksellä käy nykyään kauppa, vaikka olisi kuinka halvat hinnat. Ja jos kauppa ei käy niin sitten ei käy, en minä siitä tässä ketjussa ole valittamassa.
Mutta se halveksunta, millä muiden ihmisten tavaroita nykyään kohdellaan, on ihan käsittämätöntä. Ehkä 7 euroa on sitten liikaa hintaa Diane von Furstenbergin silkkipuserosta, mutta ei sitä puseroa olisi silti tarvinnut pudottaa pölyiselle lattialle makaamaan. Käyttämättä jäänyt J. Lindebergin neule (hintaa kokonaiset 5 e) ei oltu pelkästään pudotettu lattialle - sen selässä on KENGÄN jälki. Eipä tuota enää käyttämättömänä voi myydä, vaikka laput ovatkin tallella.
Hugo Bossin kengät on ilmeisesti varastettu, ei näy missään ja hälytintarra näkyi irtonaisena myyntipöydässä.
Pitäkää tunkkinne, ihan oikeasti. Olen aina ollut kirpputorien ystävä, mutta en enää ihmettele, miksei sieltä löydy nykyään laadukasta tavaraa. Ei sinne yksinkertaisesti kannata viedä mitään. Vintediin vaan. Ja jos tarkoitus on vain päästä tavaroista eroon, niin pääsee niistä helpommalla ja halvemmallakin.
(En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutten tiedä, johtuuko tämä muuttuneesta asiakaskunnasta. Tuolla kirpputorilla nykyään melkein joka kolmas vastaantuleva asiakas tuntuu puhuvan venäjää.)
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kirppiksillä käymisen, kun valmistuin yliopistosta.
Miksi?
En ole vuosikausiin jaksanut käydä kirppareilla. Enimmäkseen ihan paskaa myynnissä ja liian kalliilla. En jaksa koluta ja etsiä mitään parempia löytöjä, kun joka paikka pursuaa epäkuranttia roinaa.
Myyn mitä myyn tori. fi:ssä, vain nouto ja käteismaksu. Hyvin pelaa.
Inhottavaa! Olen pahoillani. Myy verkossa tästä lähtien.
Lopetin kirppiksillä käymisen, kun valmistuin yliopistosta.