Kesä on ohi, syksy tuli: yöt pimenevät jo, sadetta ja sieniä!
Millainen oli teidän kesänne 2024? Näin syksyn alkaessa voi taas kaihoisana muistella mennyttä kesää.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne lomat on jo ohi muilla kuin koululaisilla. Paluu arkeen ja hyvä näin. Nyt lomailee enää työttömät ja opettajat.
Ja paskat. Mä oon ihan duunari ja vielä 2.5 viikkoa lomaa jäljellä.
Tampereella oli erikoisia pilviä ja pilvikerroksia tänään. Tuuli kuljetti niitä. Ei tiennyt sää vieläkään sataako vai paistaako, tätä on jatkunut jo eri päivinä. Kylmää ja lämmintä, ukkosia.
Jep, olin eilen isomuorin kanssa keräämässä tatteja metsästä. Huomenna vietetään halloweenia vähän jo ennakoon, kivaa jo vähän fiilistellä. Eikä pidä unohtaa black fridayta! Kirjoitan jo ostoslistaa. Viikon päästä lähden joululahjaostoksille.
Heinäkuussa muka syksy? Syyskuussa se alkaa. Sääkin ehtii vielä lämpenemäään moneen kertaan. Monilla on elokuussa kesäloma.
Ap:lla alkaa varmaan joulu syyskuussa ja jouluun alussa kevät. Pääsiäinen tammikuussa.
Eihän siitä kesästä ole mennyt vasta kuin puolet. miten joku voi lannistua, jos yhtenä päivänä sataa ja välillä on satunnaisia sadekuuroja.
Oon löytänyt tänään 14 erilaista sientä, syön paahtoleivän välissä hakkeluksena- ainakin joku pilkkuvartinen tatti oli ja ylöspäin suippeneviä sieniä ja mustesieni mutta sitä en ottanut!
Ihana sienentuoksu käsissä ja asunnossa, teetä keitän ja sienileipää😋
Vierailija kirjoitti:
Oon löytänyt tänään 14 erilaista sientä, syön paahtoleivän välissä hakkeluksena- ainakin joku pilkkuvartinen tatti oli ja ylöspäin suippeneviä sieniä ja mustesieni mutta sitä en ottanut!
Ihana sienentuoksu käsissä ja asunnossa, teetä keitän ja sienileipää😋
Euforiaaa....
Vierailija kirjoitti:
Heinä- ja elokuu ovat vielä kesää.
Ei ole elokuu enää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne lomat on jo ohi muilla kuin koululaisilla. Paluu arkeen ja hyvä näin. Nyt lomailee enää työttömät ja opettajat.
mulla on loma vasta elokuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Kesäloma juhannukselta 3 viikkoa? :,D
Miksi sitten moni haluaa pitää lomansa heinäkuussa kun on jo syksyä?
Voitko lopettaa tämän saman asian spämmäyksen, ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elokuu enää.
Kalenterin mukaan on ja etelässä. Muuta sieltä pohjosesta etelämmäs, jos et kestä sitä että siellä kylmenee aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vasta alkoi. Ja näköjään aika monella muullakin ja isolla osalla lomat vielä edessä.
Ihan paska kesä ilmojen puolesta. Onneksi lento kuun lopussa etelään.
Modet on näköjään hellehulluja, kun mun tätä ihanaa heinäkuuta parhaine kesäsäineen ylistävä kommentti jäi tarkistukseen 😄 Kommentti ei taatusti sisältänyt yhtään asiatonta sanaa! Saa nähdä, miten tämän käy... 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elokuu enää.
No todellakin on!
Ei kesä ole vielä edes alkanut. Nytkin on hiostavan kuuma ilma sisällä. Täytyy pitää kaikki tuulettimet päällä. Tästä muutama viikko eteenpäin niin alkaa olla yli +30C.
Elokuun maagiset pimeät illat.