Tyttöystävän äiti haluaisi että teen sille puutarhatöitä.
Sillä on rikkaruohoontunut piha ja kasveja vaikka kuinka paljon jotka pitäisi poistaa ja kasvimaata pitäisi laajentaa. Ja kaikki tämä ilmaiseksi. Puhui siihen maaliin että minä sen teen mutta sanoin että olen tehnyt puutarhatöitä noin 17 euron tuntipalkalla. Oli kovin näreissään koska en suotu tekemään sitä ilmaiseksi. Siinä on liian iso työ enkä edes suostunut. Tein kerran minun yhdelle sukulaiselle samaa ja siinä meni lähes kuukausi pitkää päivää.
Kommentit (9)
kolikolla on aina kaksi puolta:
Roikut kuitenkin ns anopin nurkissa ja menet ehkä valmiiseen ruokapöytään?
Jos haluaa moisen puutarhan/pihan, kökkiköön siellä itse. Röyhkeää pyytää tommosta.
Et tietenkään suostu.
Ihan riippuu anopin tyttären tarjottavista, kiinnostaako vai ei
Ei puutarhatöistä saa 17 euroo tunnilta ja toisekseen ei oikeen voi ottaa samaa hintaa kun verollisena, laske myös eläkemaksut veron lisäksi. Ihan luonnollista tehdä vähän töitä siinä yhteydessä, kun käy vaikka syömässä. Ja mukava päästä tekeen puutarhahommia, kun ei omassa suvussa tollasia mahdollisuuksia ole. Pikkuhiljaa, niin se etenee tärkeimmistä kohdista alkaen. Ei yhteen pihaan saa millään kuukautta tuhlattua, väärä metodi sulla ollut.
Läheisiä ei käytetä orjina, heille pitää aina tarjota ihan aito palkkio.
Älä myöskään mene heidän ruokiaan syömään ja asumaan anopin nurkkiin!
Amteeksi nyt ap, mutta vaikuttaa siltä, että olette anopin kanssa aika hyvissä väleissä, kun se tuollaista uskalsi ehdottaa. Tyttöystävän kanssa voit kyllä talkoilla pihassa järkevän ajankäytön ja jaksamisen puitteissa. Ei todellakaan tee hyvää vaikutusta lusmuilla tollain, sillä omia pitää jeesata.
Ex-anoppi käytti meikäläistä ilmaisena renkinä, autohuollot, huonekaluhommat, muutot ja sekalaiset korjaukset kuului toimenkuvaan. Seläntakana kehui, ettei sukuun tommonen kelpaa.
Onneksi nostin kytkintä jo kauan sitten.
Aha