Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erakkoampiainen

Vierailija
18.07.2024 |

Elikkäs erakkoampiainen on näemmä tehnyt pesän tai on tekemässä parvekkeen oveni sisään jossa on pieni reikä. Olen allerginen ja tästä pitäisi päästä eroon. Asustaako erakkoampiainen pesässään jos yön aikana suihkautan ampiaismyrkkyä reikään ja tukin sen. Kevään ja alkukesän aikana en ole nähnyt sitä ollenkaan mutta nyt viimeiset pari päivää olen nähnyt kulkevan sen tuohon reikään. Että onkohan se ehtinyt jo munia sinne vai rakentaako vasta pesää vaikka onkin jo loppukesä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei vastaa

Vierailija
2/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkoampiaisen pesästä ei ole mitään vaaraa, naaras vie poikasille ruokaa ja sulkee pesän, ens kesänä poikaset lähtee kuka minnekin. Se ei ole yhdyskunta ampiainen, joten siinä ei ampiaisia pörrää. Myrkytä se jos et yhtä ampiaista kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myrkyttää ja tukkia

Jos pistoksen riski jännittää, niin voit ottaa avuksi purkin sakeinta hiuslakkaa jonka tiedät

Lakka tarttuu siipiin ja hyökkäävä amppari kopsahtaa maahan kuin kivi

Vierailija
4/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti allerginen niin soita tuholaistorjuja hävittämään se. Tulee halvemmaksi kuin ambulanssi- ja sairaalakulut tai hautajaiskulut.

Vierailija
5/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no voishan sen antaa sitten lennellä. Vähän pahassa paikkaa vaa ku parvekkeen ovessa ja olen allerginen mut toivotaan et ei pistä:D

Vierailija
6/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku savukiehkura parvekkeelle, niin lähtee muualle. Niitä hyttyskiehkuroita.

Vierailija
7/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkoampianen ei  muni. Vain kuningatar munii ja sillä on iso joukko palvelijoita kantamassa ruokaa pesään.

Vierailija
8/8 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi zizzus sentään! Miten uskallat astua ovesta ulos kevään ja syksyn välillä? Ampiaisia on joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi