Naapurin 50 vuotias nainen oli istumassa iltaa pihalamme. Hän joi yli 10 olutta eikä vaikuttanut yhtään humalaiselta. Tuntui oudolta
Mulla on kavereita jotka juovat usein, mutta jutut ja olemus alkaa kyllä muutamien jälkeen muuttumaan, vaikka nyt missään ryömimiskännissä kuitenkaan ole. Väkisinkin heräsi ajtus alkoholiongelmasta.
Kommentit (32)
Nuorena kun törpöttelin, saattoi mennä 30 bisseä ennenkuin tuli Nukkumatti.
Nykyään kun en juurikaan juo, uni tulee jo kymmenestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuntuu oudolta, jos toinen istuu vieressä selvinpäin laskemassa vieraan juomia kaljoja.
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottunut, mutta ei se mitään aikansa kun harjoittelee niin kohta ei tarvitse kuin yhden tai kaksi ja taas on kännissä. Niin se menee, ensin nousee toleranssi ja sitten laskee kun on humalassa yötä päivää. Kyllä nuo juopot yhdellä campina pullolla pärjäävät iso joukko.
Meneekö se oikeasti noin?
Ainakin oman äitini kohdalla meni. Yksi keskari ja alkoi sössöttää. Elimistö ja aivot pas kana.
Vierailija kirjoitti:
Oliko stringit?
Ei ollut housuja ollenkaan, levitteli jalkojaan aurinkotuolissa ujostelematta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuntuu oudolta, jos toinen istuu vieressä selvinpäin laskemassa vieraan juomia kaljoja.
TÄMÄ!
Minäkin lasken. Se on välittämistä. Jälkeenpäin käyn tämän asian läpi muiden kanssa yhteisöterapeuttisesti. Mietimme mikä on aiheuttanut tämän tilanteen ja miksi se on ajautunut tuohon pisteeseen. Vertailemme kirjauksiamme ja tutustumme myös mahdolisesti muihin samankaltaisiin tapauksiin.
ei kymmenestä gebardista känniin tule.
Tämä tieto minun sivistyksestä juuri puuttuikin vielä...🤔
Suhtaudun epäilevästi niihin, jotka muuttuvat merkittävästi juotuaan alkoholia. He ovat kaksinaamaisia ihan konkreettisesti. Siksi nämä kahden juoman jälkeen jo hueman sössöttävät ja ilmiselvästi juopuneet ovat epämiellyttävää seuraa.
Hyvä toleranssi on harjoituksen tulos. Luuletko, etteivät viiskymppiset ryyppää? Siinä iässä vasta alkaa syitä ollakin ryypätä. Sääli vaan että meillä on niin löyhä alkoholikulttuuri. Suomalaisille olisi kieltolaki kyllä tarpeen. Itse en käytä päihteitä.
Kerrotko vähän tarkemmin,miksi asia kiinnostaa sinua niin paljon, että vaivauduit jopa tekemään aloituksen? Varmasti osaat myös kertoa, nauttiko täysi-ikäinen,(spekulatiivisesti kenties jopa vihdoin lapsistaan ja huonosta miehestään vapaaksi päässyt tai selvinpäin sosiaalisesti estynyt) itsemääräämisoikeudellinen naisihminen peräti vahvempaa olutta vai pelkkiä Lidlin kuravesiä? Olivatko oluset kokoa puoli litraa vai vain pikkuruisia kolmen desin tölkkejä? Oletko nyt aivan varma, että hän joi alkoholipitoisia oluita vai olivatko kenties alkoholittomia? Haluaisin myös tietää, miten ystäviesi humalatila ja sen saavuttamiseen vaadittava määrä ohramallasjuomaa vaikuttaa omaan elämänlaatuusi tämän mysteeri naisen nautintoaineoiden kulutuksen ohella.
Voi miten paljon kysymyksiä ja niin huonot kiikarit :( t. Kaltaisesi vain hyvää tarkoittavat naapurikyylä