Minne pitää ottaa Yhteyttä jos huoltomies ei tehnyt mitään ongelmalle?
Kommentit (28)
Itse arvelen, ettei yksin elävien naisten valituksia kuunnella yhtä vakavissaan kuin miesten! Kysy miesnaapuria mukaan
Vierailija kirjoitti:
Itse arvelen, ettei yksin elävien naisten valituksia kuunnella yhtä vakavissaan kuin miesten! Kysy miesnaapuria mukaan
Ei se ole valitus vaan vikailmoitus ilmoitti sen kuka tahansa.
Ettei vaan ole jäänyt lattiakaivo pesemättä. Se on semmonen kolo siinä kylppärin lattiassa, että on syytä parin viikon välein pestä. Tai ainakin minä pesen, vaikka asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan ole jäänyt lattiakaivo pesemättä. Se on semmonen kolo siinä kylppärin lattiassa, että on syytä parin viikon välein pestä. Tai ainakin minä pesen, vaikka asun yksin.
Olen pessyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan siitä on aikaa? Niillä on monen viikon jonot ja kesällä varmaan vielä pidemmät. Lukot ja ovet menee aina etusijalle tai niille on omat huoltomiehet.
Tarkoitin että kävi jo strekkaamssa asian mutta ongelma ei ratkennut. Ongelma on kylppärin paha haju
Puhdista kaivo ja lavuaarin hajulukko. Se lähtee alhaalta pyörittämällä irti ja hankaat puhtaaksi ja pyörität takaisin. Lattia kaivon siivous kuuluu myös sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pessyt
Otithan se on sisimmän kaivon myös irti ? Sinne kertyy paljon kaikkea eikä pintapuolisesti auta hinkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan siitä on aikaa? Niillä on monen viikon jonot ja kesällä varmaan vielä pidemmät. Lukot ja ovet menee aina etusijalle tai niille on omat huoltomiehet.
Tarkoitin että kävi jo strekkaamssa asian mutta ongelma ei ratkennut. Ongelma on kylppärin paha haju
Onkohan viemärit tukossa, nehän voi olla pidemmällä viemärissä ne tulokset, jolloin niitä ei ihan vaan katsomalla näe. Mä soittaisin uudestaan.
Yritä itse aukaisuaineella. On sellaisia ympäristöystävllisiäkin olemassa. Jos se ei auta on tukos jossain mihin ei ylety. Viemärit haisee jos ei käytä pitkään aikaan eikä ole suojakalvoa tai astiaa päällä. Huoltomiehen olisi pitänyt jättää selvitys mistä kiikasti. Ja sitten voi olla ihan likaa jossain siellä tai haju tulee ilmanvaihdosta.
Ei missään nimessä. Päivystäjä hoitaa vain hätätapaukset. Yhtiö maksaa erikseen jokaisesta päivystyskäynnistä eikä ota vastaan turhia päivystyslaskuja.