Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne pitää ottaa Yhteyttä jos huoltomies ei tehnyt mitään ongelmalle?

Vierailija
18.07.2024 |

????

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Päivystäjä hoitaa vain hätätapaukset. Yhtiö maksaa erikseen jokaisesta päivystyskäynnistä eikä ota vastaan turhia päivystyslaskuja.

Vierailija
22/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen, ettei yksin elävien naisten valituksia kuunnella yhtä vakavissaan kuin miesten! Kysy miesnaapuria mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvelen, ettei yksin elävien naisten valituksia kuunnella yhtä vakavissaan kuin miesten! Kysy miesnaapuria mukaan

Ei se ole valitus vaan vikailmoitus ilmoitti sen kuka tahansa.

Vierailija
24/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole jäänyt lattiakaivo pesemättä. Se on semmonen kolo siinä kylppärin lattiassa, että on syytä parin viikon välein pestä. Tai ainakin minä pesen, vaikka asun yksin. 

Vierailija
25/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan ole jäänyt lattiakaivo pesemättä. Se on semmonen kolo siinä kylppärin lattiassa, että on syytä parin viikon välein pestä. Tai ainakin minä pesen, vaikka asun yksin. 

Olen pessyt

Vierailija
26/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan siitä on aikaa? Niillä on monen viikon jonot ja kesällä varmaan vielä pidemmät. Lukot ja ovet menee aina etusijalle tai niille on omat huoltomiehet.

Tarkoitin että kävi jo strekkaamssa asian mutta ongelma ei ratkennut. Ongelma on kylppärin paha haju

Puhdista kaivo ja lavuaarin hajulukko. Se lähtee alhaalta pyörittämällä irti ja hankaat puhtaaksi ja pyörität takaisin. Lattia kaivon siivous kuuluu myös sinulle 

Vierailija
27/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pessyt

Otithan se on sisimmän kaivon myös irti ? Sinne kertyy paljon kaikkea eikä pintapuolisesti auta hinkata.

Vierailija
28/28 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan siitä on aikaa? Niillä on monen viikon jonot ja kesällä varmaan vielä pidemmät. Lukot ja ovet menee aina etusijalle tai niille on omat huoltomiehet.

Tarkoitin että kävi jo strekkaamssa asian mutta ongelma ei ratkennut. Ongelma on kylppärin paha haju

Onkohan viemärit tukossa, nehän voi olla pidemmällä viemärissä ne tulokset, jolloin niitä ei ihan vaan katsomalla näe. Mä soittaisin uudestaan.

Yritä itse aukaisuaineella. On sellaisia ympäristöystävllisiäkin olemassa.  Jos se ei auta on tukos jossain mihin ei ylety. Viemärit haisee jos ei käytä pitkään aikaan eikä ole suojakalvoa tai astiaa päällä. Huoltomiehen olisi pitänyt jättää selvitys mistä kiikasti.  Ja sitten voi olla ihan likaa jossain siellä tai haju tulee ilmanvaihdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi