Joe Bidenilla jo kolmas korona
Bidenilla on jo kolmas koronakierros menossa. Olisi jo aika unohtaa se väite, että koronan voi sairastaa vain kerran.
https://www.usatoday.com/story/news/politics/elections/2024/07/17/joe-b…
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sellaista on väittänytkään? Virus muuntuu koko ajan.
No kyllähän sitä alkuun väitettiin. Kuten myös että ei tartu lapsiin, koulussa jne.
Korona tulee kun ottaa rokotteita. Minulla ei ole ollut koronaa koska en ole rokotteitakaan ottanut.
Mikä ihme se nyt on? Minkä vain viruksen voi saada uudelleen jos se muuntuu riittävästi.
Päivitä tietosi äläkä jumita enää vuodessa 2020 ja sen aikaisessa tietämyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä edellinen hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Korona tulee kun ottaa rokotteita. Minulla ei ole ollut koronaa koska en ole rokotteitakaan ottanut.
Minä en aja kolaria enkä siksi käytä turvavyötä. Turvavyö on humpuukia.
Jaha, bidenin todennäköisyydet vedonlyöntisivuilla romahti 18 prosentista 11 prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja koska sinun kohdallasi on näin niin sen on pakko olla totuus.
Luoja miten pösilöä porukkaa täällä on!
Ne piikit eli "rokotteet" ( siis korona rokotteet) OLI KYL TÄYSIN HYÖDYTTÖMIÄ JA TURHIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistajan mukaan yksi haittavaikutuksista on covid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pösilöä on myös "uskoa rokotteeseen", joka ei estä taikka heikennä millään lailla taudin saamista, mutta josta voi tulla elimistöön muuta ylimääräistä. Minulle on ihan sama, kuinka monta rokotetta kukin ottaa, kunhan ei tule virheellisesti saarnaamaan, että mitä useampi rokote, sitä parempi vaste tautia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Häh. No mä ja lapset ei otettu rokotteita. Silti meillä on ollu jo kahteen kertaan korona, kotitestillä positiivinen. Yksi lapsista oli positiivinen julkisella otetussa testissäkin. Ihan kunnon oireet oli meillä 4 viikkoa.
Eli kyllä me ollaan saatu korona, vaikkei ikinä olla otettu rokotetta!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten lyhyt muisti joillain on?
Vuosina 2020-2022 väitettiin kivenkovaan kaikenlaista, mm. että rokote estää sairastumisen, rokote estää sairastumasta vakavammin/ uudestaan ym. ym. Ei siitä nyt niin kauan ole, kun näitä väitettiin hallitusta myöten. Kiuru varmaan väittää edelleen.
Bidenin mukaan rokotetuilla on 98% mahdollisuus etteivät saa koronaa lainkaan. Eikä ainakaan 3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lyhyt muisti joillain on?
Vuosina 2020-2022 väitettiin kivenkovaan kaikenlaista, mm. että rokote estää sairastumisen, rokote estää sairastumasta vakavammin/ uudestaan ym. ym. Ei siitä nyt niin kauan ole, kun näitä väitettiin hallitusta myöten. Kiuru varmaan väittää edelleen.
Niin ja myös sairastamalla piti tulla laumasuoja. Se oli olennainen osa Suomen hallituksen omaksumaa strategiaa. Nyt niistä jutuista ei tiedetä mitään ja kaikki selvityksetkin tekemättä.