Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syitä voi olla, että menkat ei ala? Olen nuori, ennen säännölliset menkat, ei raskautta.

Vierailija
18.07.2024 |

Aina ollut säännölliset ja runsaat kuukautiset. Olen 29-vuotias, raskaus ei mahdollista. 

Ainoa muutos on se, että olen aloittanut kolmivuorotyön. 

Edelliset kuukautiset loppuivat noin 5-6 viikkoa sitten. Ennen alkaneet noin nelisen viikkoa edellisten loputtua.

Pari viikkoa sitten kävi niin, että yhden vessareissun aikana tuli poikkeuksellisesti verta mutta ei muuten. Oli myös selvät pms-oireet mutta nekin meni ohi eikä menkat alkaneet.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy sille ettei menkat ala lainkaan on se että on mies. Mutta sinulla ne on sentään ennen olleet joten nyt ei liene kyse siitä. Luullakseni.

Vierailija
22/27 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus kun sait rokotteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei raskautta?

Sen varmaan tietää siitä, jos ei ole ollut yhdynnässä aikoihin.

Vierailija
24/27 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarjakysta paljastui minulla syyksi kuukautisten loppumiseen. Sain hormonilääkekuurin, joka "kuihdutti" tuon kystan pois. Tämän jälkeen kuukautiset palasivat taas normaaleiksi.

Vierailija
25/27 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kuukautiset loppuivat yllättäen tammikuussa 2017, sen jälkeen ei ole kuulunut. Ikää oli tuolloin 24 vuotta. Takaisin en ole kaivannut, siksi en ole uskaltanut selvitellä syytä.

Toivon, että löydät selityksen, jos asia Sinua vaivaa! Kannattaa käydä lääkärissä, joskin uskoisin muiden tavoin, että vuorotyö voi hyvinkin vaikuttaa.

Miten ihmeessä et ole kaivannut menkkoja takaisin..? Ilmainen kuukausittainen muistutus, että kropassa on suurin piirtein kaikki ok ja tasapainossa. Jos sulla ei ole tuon ikäisenä seitsemään vuoteen ollut menkkoja niin MENE LÄÄKÄRIIN..

Miksi kaipaisin ylimääräistä taloudellista menoerää ja epämukavuutta? Lisääntyä en missään nimessä aio, joten nämä toiminnot ovat minulle tarpeettomat. Jokaisella on oikeus vaalia tai vahingoittaa ruhoaan aivan niin paljon kuin haluaa; minä vihaan omaani ja sanoutuisin siitä irti, jos voisin.

Koska asia vaivaa ketjun aloittajaa, hänen kannattaa tietenkin ottaa siitä selvää ja käydä tutkimuksissa, ellei kierto vähitellen palaudu.

Vierailija
26/27 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vaihdevuosioireilta

t. konitohtori

Vierailija
27/27 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin syy sille ettei menkat ala lainkaan on se että on mies. Mutta sinulla ne on sentään ennen olleet joten nyt ei liene kyse siitä. Luullakseni.

Nykypäivänä sukupuoli voi vaihtua ihan muutamalla lomakkeen täytöllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme