Naisena mietin, että miksi naiset eivät myönnä myös olevansa pinnallisia?
Itse ainakin myönnän olevani tiettyyn pisteeseen asti pinnallinen. Rehellisesti sanoen kyllä esimerkiksi Tinderissä tulee painettua sydäntä enemmän niiden miesten kohdalla, jotka ovat omaan silmääni hyvännäköisiä. Facebookissa kiinnostus herää nopeammin jos hyvännäköinen mies ottaa yhteyttä.
Toki kokonaisuus ratkaisee. Jos esimerkiksi hyvännäköinen mies paljastuu tosi ylimieliseksi tai tyhmäksi, niin ei kiinnosta tavata häntä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkein, kukkaron paksuus taisi unohtua😉
Minulle ei sillä ole mitään väliä. T: eka kommentoija.
Ei mitään väliä kunnes mieheltä loppuu rahat niin naiselta loppuu rakkaus ja nainen etsii seuraavan miehen kenellä on rahaa naiselle tuhlattavaksi. Tuo on jotenkin huvittavaa kuinka naiset sanoo yhtä ja tekee toista
Kaikki naiset eivät ole samanlaisia.
Eräs aikansa oli olevinaan epäpinnallinen, kunnes eräs pinnallinen juttu miehissä nousi kynnyskysymykseksi. Kun sama asia ei minua haitannut niin hän yhtäkkiä käyttikin tätä pinnallisuuttaan jonkinlaisena puolustuksena alkaen paasaamaan miten pinnalliset löytävät toisensa ja epäpinnalliset samoin. Olin vähän ihmeissäni miten nopeasti ne asiat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä jotenkin hämärtynyt se, mitä pinnallisuus tarkoittaa?
Samaa mietin. Ei tuo ole pinnallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä kunnes mieheltä loppuu rahat niin naiselta loppuu rakkaus ja nainen etsii seuraavan miehen kenellä on rahaa naiselle tuhlattavaksi. Tuo on jotenkin huvittavaa kuinka naiset sanoo yhtä ja tekee toista
Kummasti on vaan köyhilläkin parisuhteita.
Olen varmaan pinnallinen, voin myöntää. En halua itse näyttää miltä resupetteriltä vaan ihmiseltä.
Jaa lieneekö kyse pinnallisuudesta vai ei, mutta kuka vetoaa ja kehen rakastuu, ei ole niin yksioikoista. Kahdellakin ei liity suoranaisesti ulkonäköönkään sillä olen deitannut ja ollut työn puolesta tekemisissä erittäin komeiden miesten kanssa (osa ammattimalleja) eivätkä he välttämättä ole herättäneet suurempia värinöitä.
Eli yhdistelmä omiin silmiin komea ja persoonallisuus, joka sytyttää on kombinaatio, joka saa sukat pyörimään jaloissa.
Tunteitaan ei voi pakottaa ja huijata ja mitä seksuaalisuuteen tulee niin kemiaa ei myöskään voi kehittää ellei kipinää ole. Onko pinnallista vai ei?
Tiedätkö, on ihmisiä, joille se ulkonäkö ei vaan riitä polvien notkahteluun. Minä olen sellainen. Olen sievä ja hoikka edelleen nelikymppisenä, ja on ollut varaa valita. En ole valinnut komeinta miestä, voin sanoa sen ihan suoraan. Mutta kylläkin sen, joka saa polveni notkahtelemaan edelleen vuosien jälkeen 😘