Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä miehet kourivat naista koko illan

Vierailija
18.07.2024 |

Näin Hesarissa. Pitääkö paikkaansa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippurisumute.  Sen nimeen vannon. Miesystäväni osti minulle ja taatusti käytän jos tarvetta ilmenee.

Onko sellainen vapaasti myytävä lelusumute, josta on korkeintaan haittaa ja vaaraa sen käyttäjälle?

Vierailija
22/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiinkö myös etninen tilastointi moniko oli kantismiehiä ja moniko etnomiehiä. Eihän nyt kaikkia voi yhteen niputtaa kun eri kulttuureissa eri käytöstavat.

En kutsuisi muslimien kiinnostusta negatiiviseksi ilmiöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran baarissa niin meidän pöytään tuli ulkomaalainen istumaan. Ei kysynyt mitään lupaa ja pisti käden nais ystäväni ympärille. Baarin vartija ei tehnyt mitään vaikka sanoimme sille.

Vierailija
24/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtiinkö myös etninen tilastointi moniko oli kantismiehiä ja moniko etnomiehiä. Eihän nyt kaikkia voi yhteen niputtaa kun eri kulttuureissa eri käytöstavat.

Miehenä olen todistanut nimenomaan kantasuomalaisten tätä harjoittavan jatkuvasti. Känniääliöt ja Rydmaniin verrastettavat persusetikset. 

M30

Nää M3.... on perus trollaavilla naisilla. Itse käytän usein M33:aa

Vierailija
25/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslakkaa päin pläsiä vuosikymmeniä hyvä. Toimii.

Vierailija
26/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa musaa järjettömällä voluumilla voi kuunnella kotonakin, Alepassa päärynäsidu huomattavasti halvempaa. Eiköhän se siis ole juurikin vajaaälyisten juoppojen fyysinen huomio, kun naisoletetut noihin räkälöihin ajaa, vai mitä?

Jos minä miehenä en halua tulla kadulla puristelluksi pelivehkeistä, niin pysyttelen poissa Pattayan Soi 6:lta. Tämä siis referenssiksi.

Vierailija
27/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat suomalaismiehet on sikoja. Varsinkin kännissä ja 

Vierailija
28/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joku joskus edes hipaisisi, täytyykin muuttaa Helsinkiin kun siellä on naisilla mahdollisuus saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Saisinkohan minäkin? N66

Vierailija
29/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ne hesamiehet muualta tulleita 'viinanrohkeita' kesälomalaisia? 

Muualta tulleita kyllä, mutta eivät kesälomalaisia...

Kohta feministit hyökkäävät todistamaan, että ihan kantasuomalaisia miehiä on kaikki kähmivät siat ja kaikki kantasuomalaiset miehet on kähmiviä sikoja. Vieraat sen sijaan on kohteliaita ja ihania kun osaavat humioida naiset sellaisella ihanan maskuliinisella tavalla. 😂

Muslimilta saa munaa vaikka ei tekisi mielikään.

Vierailija
30/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa joku joskus edes hipaisisi, täytyykin muuttaa Helsinkiin kun siellä on naisilla mahdollisuus saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Saisinkohan minäkin? N66

Saisit toki, mutta vaihtoehdot taitavat olla päivätanssit tai Gambia.

Vierailija
31/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kourivat miehet ovat niitä "espoolaismiehiä". 

Vierailija
32/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulivat, että on ilotyttö

Vierailija
33/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen todistanut nimenomaan kantasuomalaisten tätä harjoittavan jatkuvasti. Känniääliöt ja Rydmaniin verrastettavat persusetikset. 

M30

Eikö tähän tarvitse punasta mekkoakaan tai mekkoa ylipäätään.

Vierailija
34/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol kyllä rankka ilta. Ihan piti yhdelle lähteä töiden jälkeen rentoutumaan mutta joutuikin sitten kourimaan koko illan pitkälle pitkkutunneilla asti.l Ihan kävi toisesta työstä.

Vierailija
35/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Eikö tähän tarvitse punasta mekkoakaan tai mekkoa ylipäätään.

Eikä

Vierailija
36/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa musaa järjettömällä voluumilla voi kuunnella kotonakin, Alepassa päärynäsidu huomattavasti halvempaa. Eiköhän se siis ole juurikin vajaaälyisten juoppojen fyysinen huomio, kun naisoletetut noihin räkälöihin ajaa, vai mitä?

Jos minä miehenä en halua tulla kadulla puristelluksi pelivehkeistä, niin pysyttelen poissa Pattayan Soi 6:lta. Tämä siis referenssiksi.

Huono rinnastus koska sinulle jää edelleen heterobaarit missä viettää iltaa, naisten pitäisi mennä baariin, jossa ei ole miehiä, joita ei edes ole.

Vierailija
37/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan kourittu :( 

Vierailija
38/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamalius on rikkaus!

Vierailija
39/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinkohan minäkin? N66

T. Pertti

Vierailija
40/56 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kouria naisia, mutta kun oon niin ujo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme