Helsingissä miehet kourivat naista koko illan
Kommentit (56)
Pippurisumute. Sen nimeen vannon. Miesystäväni osti minulle ja taatusti käytän jos tarvetta ilmenee.
onko ne hesamiehet muualta tulleita 'viinanrohkeita' kesälomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Pippurisumute. Sen nimeen vannon. Miesystäväni osti minulle ja taatusti käytän jos tarvetta ilmenee.
Ku joku kähmii vai?
Sumute on overkill jos joku hipaisee...
Rinnastetaan usein kaasuaseisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehelläsi on ostolupa ja sinulla hallussapitolupa tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Muualta tulleita kyllä, mutta eivät kesälomalaisia...
Joidenkin pitäisi muistaa että vaikka nainen olisi kaunis kuin kukka niityllä tai puutarhassa, ei käpälöidä. Jos 10 käpälöi se olisi kauheaa kelle vaan ja yksikin liikaa. Pitää olla käytöstavat, myös netissä. Rajat.
Naisten pitäisi pysyä kotona eikä mene ahdistelemaan miehiä baareihin.
Helsingissä lieneekin suurin keskittymä näitä kunniavieraita, ei ihme että kouritaan.
Tätä tilattiin, tätä saatiin.
NYT NAUTITAAN
Tehtiinkö myös etninen tilastointi moniko oli kantismiehiä ja moniko etnomiehiä. Eihän nyt kaikkia voi yhteen niputtaa kun eri kulttuureissa eri käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vai paljon kauempaa tulleita 'helsinkiläisiä'?
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö myös etninen tilastointi moniko oli kantismiehiä ja moniko etnomiehiä. Eihän nyt kaikkia voi yhteen niputtaa kun eri kulttuureissa eri käytöstavat.
Miehenä olen todistanut nimenomaan kantasuomalaisten tätä harjoittavan jatkuvasti. Känniääliöt ja Rydmaniin verrastettavat persusetikset.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualta tulleita kyllä, mutta eivät kesälomalaisia...
Kohta feministit hyökkäävät todistamaan, että ihan kantasuomalaisia miehiä on kaikki kähmivät siat ja kaikki kantasuomalaiset miehet on kähmiviä sikoja. Vieraat sen sijaan on kohteliaita ja ihania kun osaavat humioida naiset sellaisella ihanan maskuliinisella tavalla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen todistanut nimenomaan kantasuomalaisten tätä harjoittavan jatkuvasti. Känniääliöt ja Rydmaniin verrastettavat persusetikset.
M30
En ole todistanut moista, mutta taidankin liikkua eri piireissä ja paikoissa kuin sinä.
Jos sanoo tarpeeksi tomerasti yhdellekään, muut ei viitsi kokeilla onneaan. Voi myös kokeilla mitä mies tuumii vastaavasta röyhkeästä käsiksi käymisestä. Sisätiloissa. Englantilaisdokumentissakin nainen lirputti ystävällisesti ja antoi miehen kulkea perässään. Tyhmempi mies luulee että ei ei ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai paljon kauempaa tulleita 'helsinkiläisiä'?
Ihan tavallisia espoolaisia.
Tampereella me ei jakseta naisia kouria ollenkaan. Ihan keskenämme kourimme miesten kesken.
Turussa ei jakseta koko iltaa.