Hammaskivenpoisto itselle 170 euroa, koiralle 230. Kumpaan laittaa rahat?
Kommentit (78)
No koiraan tietysti. Sen jälkeen peset myös koiran hampaat päivittäin ja sun ite pitää alkaa käyttää myös hammasväliharjaa.
> "Hukkaa" koira hetkeksi
> eläinhoitola hoitaa koirasi hampaat
> löydä koira
> profit
koiraan tietenkin, koska sinä olet ottanut vastuullesi sen hoitamisen
omat hammaskivesi voit käydä poistattamassa julkisella. Meillä ainakin suuhugienistille pääsee kerran vuodessa ihan omalla pyynnöllä
Koira kaiketi nukutetaan toimenpiteen ajaksi. Siksi kalliimpaa. Sinusta pääsee eroon tunnissa.
Hoida se jolla pahempi tilanne. Seuraavalla kerralla sitten sen toisen vuoro.
Jos koira on iäkkäämpi, niin varaudu siihen että pitää myös poistaa huonoja hampaita hammaskivenpoiston lisäksi, ja sitten se maksaakin jo 600-700e.
Pyydä palveluseteli hammashoidolta ja mene vaikka yksityiselle. Silloin hammaskivenpoisto on vain ~70€
tyhmä kysymys.. koiraan tietysti, ei se koira sinne yksinkään pääse.
Ensin koiran suu kuntoon ja sitten oma. Jos rahat on tiukilla niin voit itse mennä kunnalliselle.
Mulla on aina ollut koiria, ei koskaan hammaskiveä kellään.😳
Vierailija kirjoitti:
Aika omituisista koiria sinulla, tai sitten olet jättänyt käyttämättä tarkastuksissa. Vaikka pesisi koiran hampaita niin kyllä pari-kolme kertaa joutuu elämän aikana käymään. Hengitys haissut varmaan kuolemalle. Vituttaa tällaiset omistajat.
Vierailija kirjoitti:
koiraan tietenkin, koska sinä olet ottanut vastuullesi sen hoitamisen
omat hammaskivesi voit käydä poistattamassa julkisella. Meillä ainakin suuhugienistille pääsee kerran vuodessa ihan omalla pyynnöllä
Meillä ei pääse. Hampaat ovat kuulemma liian hyvässä kunnossa, jos vaan pitää hammaskiveä poistaa, niin ei anneta aikoja. Mene yksityiselle.
Koiraan tietysti! Hammaskivi aiheuttaa pidemmän päälle muita hammas/suusairauksia, eikä eläin osaa kertoa, kun alkaa hampaisiin sattumaan. Eläinten hampaiden poisto myös maksaa moninkertaisesti sen, mitä ihmisillä, joten kalliimmaksi tulee pidemmän päälle eläimen suun hoitamatta jättäminen.
Ethän sinä halua lemmikkisi kärsivän? Ja tokihan olet sitoutunut sen rakkaan koirasi hyvinvointiin, kun itse olet (toivottavasti) vapaaehtoisesti lemmikin hankkinut.
Eli koiralle nyt ajanvaraus ja itsesi laitat jonoon kunnalliselle. Nyt kesäaikaan on kyllä yksityisilläkin hyviä tarjouksia hammaskiven poistosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sama ihmistyyppi joka sanoo että koira on aina ollut terve, ei ole tarvinnut käyttää kuin rokotuksissa.
Eli ei ole teettänyt koiralle mitään terveystutkimuksia joista sairaudet ilmenisi eikä käytä edes hammastarkastuksissa.
Höpö höpö, vituttaa tollaset uusiavuttomat ihmiset jotka ei ymmärrä mitä koira tarvitsee. Meillä on aina ollut koirilla puhtaat valkoiset hampaat eikä koskaan hammaskiveä, vituttaa tollaset jotka ei edes älyä perusasioita. Meillä on ihan terveet koirat jotka käy tasaisin välein lääkärissä. Jos olisit ollut yhtään järkevä, olisin voinut neuvoa miten koiran hampaat ja ikenet pysyy hyvänä, mutta tuollaiselle ihmiselle en sano mitään, harjaile sä koiran hampaat 🤣🤣🤣
Jännä että tuntematon ihminen alkaa täällä sanella miten joku käyttää lääkärissä koiriaan tai ei, se että koiralla ei ole hammaskiveä ei ole sen merkki että koira ei käy koskaan lääkärissä 👀
Mun 2-vuotiaan pikkukoirani hammaskiven poisto ja suun röntgenkuvat nukutuksessa maksavat 440€. Pari hammasta todnäk. poistetaan, mistä tulee 245€ lisää ja päälle vielä lääkkeet n. 40€. Sit vielä rokotus ja punkkilääkeresepti, joten n. 800-900 laskua odotan. Mutta koira on harrastukseni ja paras ystäväni <3
Miksi sinulla on koira, jos sinulla ei ole varaa pitää sitä ?
Koira on vain omaisuutta
hoida omat hampaasi ensin