Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
BESS!
Bess on ihana.
Eipä oikein ketään niin inhokkia, että olisi pakko sulkea radio. Tosin en juurikaan kuuntele radiota, lähinnä autossa kauppamatkalla.
Mutta jotain instrumentaali jazzia en pysty kuuntelemaan, sellaista vinkuna jammailua.
Elli Haloo, Paula Vesala, Samu Haber, Kaija Koo
Mulla sama kuin jollakin jo aiemmin: Klamydiaa en voi kuunnella lainkaan. Minusta sen äijän ääni ei riitä mihinkään. Ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Tero Vaara
Homoerotiikan isä.
Kaikki nämä Bess, Behm, Bee, Ibe, Mirella, Kuumaa, Käärijä, Sexmane, Gettomasa, Costi yms nyky"musiikki"..Karmeaa kuunneltavaa, ei pysty
Samuli Putro, zen Cafe. Aivan kamalia sanoituksia.
Behm - biisien soundit, sanoitukset ja huokailu hiertää vastakarvaan
Post Malone - se vuohiääni on jotain niin kamalaa
Cheek, vaikka eihän se laulaja taida ollakaan.
Ei ole varsinaista inhokkilaulajaa. Mutta en kuuntele radiota sen takia, että en halua kuunnella radiojuontajien lässytyatä. Ei kiinnosta pätkääkään mitä jotkut radiojuontajat höpöttävät. Kuuntelen mieluiten omaa soittolistaa.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Elli, silloin vaihtuu radiokanava äkkiä.
Ellillä on yksi minun mielestäni rumimpia lauluääniä, mutta persoonallinen se kyllä on.
Samuli putron äänessä on jotain creepyä, en kuuntele.
Ei varsinaisesti. Nämä nykyiset "laulajat"(=autotunesukupolvi) ovat kaikki kategorisesti sellaisia, etten suostu kuuntelemaan vapaaehtoisesti. Eihän niitä edes erota toisistaan, kun kaikilla on samanlainen tunetettu persoonaton ääni.