Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käyttänyt vuosiin rintaliivejä mutta päätin taas pitkästä aikaa allottaa

Vierailija
17.07.2024 |

Ongelmana on se, että ne tuntuvat aina niin epämukavilta että en ole niin masokisti että viitsisin vain seksikkyyden takia käyttää. 

Ajattelin kuitenkin juurikin seksikkyyden takia etsiä vähiten ärsyttävän tuntuiset ja käydä Changen myymälässä ja pyytää myyjältä apua. Mallin on oltava topattu push up jotta ajaisi asiansa. 

Varmaan jollain on kokemusta Changen liiveistä? Palvelusta yms..?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pidä enää liivejä kesällä. En koon puolesta edes tarvitse.

Vierailija
2/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta saa aika paksustikin topattuja liivejä kokoon G asti ja monissa ympärysmitoissa. Tosin joudut siellä ottamaan isomman kuppikoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytin koko oli 75B. Pitää kysyä myyjältä apua jotta löytyisi vähiten epämukavat mallit

ap

Vierailija
4/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi juuri nyt on tarve alkaa näyttämään seksikkäältä?

Vierailija
5/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon käyttänyt sellaisia toppimallisia liivejä jo vuosia. Paljon mukavammat päällä. Seksikkyyden puutteella ei ole niin väliä, koska en olisi seksikäs hoteimmissakaan alusvaatteissa.

Vierailija
6/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun käytin koko oli 75B. Pitää kysyä myyjältä apua jotta löytyisi vähiten epämukavat mallit

ap

Ne suht paksusti topatut on kaikki ollut mukavia mitä olen kokeillut. Mutta myyjän apu on hyvä, että löydät oikean koon/mallin. Kokosi on changessa ehkä joku 70D, mitä löytyy hyvin heidän topatuista liiveistään.

Vierailija
7/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä kyllä huutaa sitä kuvaa.

Vierailija
8/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista ja monesta muusta kaupasta saat 39 eurolla pehmeät Sloggi Zero feel liivit, jotka on topattu eikä tunnu missään. Ei kiristä, ei purista. En ole ikinä pitänyt niin mukavia liivejä koskaan!

https://www.ellos.fi/sloggi/bralette-sloggi-zero-feel-2-0-top/1866001-0…

Vierailija
9/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarve vaan halu, olen toipumassa masennuksesta ja sukupuoli-identiteetin hämmennyksestä. Seksi naisena on elämän suola, tajusin.

ap

Vierailija
10/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri zero feel -toppeja olen käyttänyt ja ne eivät ole yhtään seksikkäitä. 

ap

Vierailija
11/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changesta saa aika paksustikin topattuja liivejä kokoon G asti ja monissa ympärysmitoissa. Tosin joudut siellä ottamaan isomman kuppikoon.

Tuskin hän kokoa G kaipaa jos on ilman pystynyt olemaan...

Vierailija
12/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mielummin mennä ihan oikeaan erikoisliikkeeseen.

Vierailija
13/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko suositella Tampereella tai Helsingissä liikettä? 

ap

Vierailija
14/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko suositella Tampereella tai Helsingissä liikettä? 

ap

Helsingissä Funky Lady!

Vierailija
15/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon käyttänyt sellaisia toppimallisia liivejä jo vuosia. Paljon mukavammat päällä. Seksikkyyden puutteella ei ole niin väliä, koska en olisi seksikäs hoteimmissakaan alusvaatteissa.

Sama juttu. En ole vuosiin enää suostunut pukemaan päälleni rintaliivejä. Käytän esimerkiksi kevyesti topattuja joogatoppeja, vaikka en kyseistä lajia harrastakaan. Topit ei hierrä, vaan pysyy paikallaan. Kesän helteilläkin parhaimman tuntuiset. Zalandosta löytyy parillakympillä. Eikä muakaan kiinnosta näyttää "seksikkäältä". Varsinkin alusvaatteissa mukavuus menee edelle. 

Vierailija
16/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon hakukenttään alustoppi, niin löytyy. 

Vierailija
17/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topeissa on se ongelma, että ne hiostavat todella paljon. En lopeta niiden käyttöä, mutta koska haluan viimeinkin alkaa tuntea itseni seksikkääksi ja näyttää seksikkäältä, ajattelin siirtyä edes joskus käyttämään vain seksikkäitä alusvaatteita. Topit eivät myöskään toimi kaikkien vaatteiden kanssa, vaan näkyvät. Aion olla edelleen myös ilman liivejä toisinaan, sekin on toki seksikästä mutta toimii vaan joidenkin asujen kanssa. 

ap

Vierailija
18/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarve vaan halu, olen toipumassa masennuksesta ja sukupuoli-identiteetin hämmennyksestä. Seksi naisena on elämän suola, tajusin.

ap

On hienoa että jotkut naiset ymmärtävät että seksi on elämän perusasioita.

Vierailija
19/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, seksi on asia joka tekee elämästä elämisen arvoista ja jonka avulla jaksaa kaikki välttämättömät tylsät asiat. 

ap

Vierailija
20/21 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika mielenkiintoista on se, että nyt kun masennuslääkitys tehoaa, minusta tuntuu taas tältä eikä mitään seksiä haittaavia sivuvaikutuksia ole tullut vaikka niistä niin yleisesti puhutaan. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä