En ole käyttänyt vuosiin rintaliivejä mutta päätin taas pitkästä aikaa allottaa
Ongelmana on se, että ne tuntuvat aina niin epämukavilta että en ole niin masokisti että viitsisin vain seksikkyyden takia käyttää.
Ajattelin kuitenkin juurikin seksikkyyden takia etsiä vähiten ärsyttävän tuntuiset ja käydä Changen myymälässä ja pyytää myyjältä apua. Mallin on oltava topattu push up jotta ajaisi asiansa.
Varmaan jollain on kokemusta Changen liiveistä? Palvelusta yms..?
Kommentit (21)
Changesta saa aika paksustikin topattuja liivejä kokoon G asti ja monissa ympärysmitoissa. Tosin joudut siellä ottamaan isomman kuppikoon.
Silloin kun käytin koko oli 75B. Pitää kysyä myyjältä apua jotta löytyisi vähiten epämukavat mallit
ap
Eli miksi juuri nyt on tarve alkaa näyttämään seksikkäältä?
Itse oon käyttänyt sellaisia toppimallisia liivejä jo vuosia. Paljon mukavammat päällä. Seksikkyyden puutteella ei ole niin väliä, koska en olisi seksikäs hoteimmissakaan alusvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun käytin koko oli 75B. Pitää kysyä myyjältä apua jotta löytyisi vähiten epämukavat mallit
ap
Ne suht paksusti topatut on kaikki ollut mukavia mitä olen kokeillut. Mutta myyjän apu on hyvä, että löydät oikean koon/mallin. Kokosi on changessa ehkä joku 70D, mitä löytyy hyvin heidän topatuista liiveistään.
Cittarista ja monesta muusta kaupasta saat 39 eurolla pehmeät Sloggi Zero feel liivit, jotka on topattu eikä tunnu missään. Ei kiristä, ei purista. En ole ikinä pitänyt niin mukavia liivejä koskaan!
https://www.ellos.fi/sloggi/bralette-sloggi-zero-feel-2-0-top/1866001-0…
Ei tarve vaan halu, olen toipumassa masennuksesta ja sukupuoli-identiteetin hämmennyksestä. Seksi naisena on elämän suola, tajusin.
ap
Juuri zero feel -toppeja olen käyttänyt ja ne eivät ole yhtään seksikkäitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Changesta saa aika paksustikin topattuja liivejä kokoon G asti ja monissa ympärysmitoissa. Tosin joudut siellä ottamaan isomman kuppikoon.
Tuskin hän kokoa G kaipaa jos on ilman pystynyt olemaan...
Kannattaa mielummin mennä ihan oikeaan erikoisliikkeeseen.
Osaatko suositella Tampereella tai Helsingissä liikettä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko suositella Tampereella tai Helsingissä liikettä?
ap
Helsingissä Funky Lady!
Vierailija kirjoitti:
Itse oon käyttänyt sellaisia toppimallisia liivejä jo vuosia. Paljon mukavammat päällä. Seksikkyyden puutteella ei ole niin väliä, koska en olisi seksikäs hoteimmissakaan alusvaatteissa.
Sama juttu. En ole vuosiin enää suostunut pukemaan päälleni rintaliivejä. Käytän esimerkiksi kevyesti topattuja joogatoppeja, vaikka en kyseistä lajia harrastakaan. Topit ei hierrä, vaan pysyy paikallaan. Kesän helteilläkin parhaimman tuntuiset. Zalandosta löytyy parillakympillä. Eikä muakaan kiinnosta näyttää "seksikkäältä". Varsinkin alusvaatteissa mukavuus menee edelle.
Zalandon hakukenttään alustoppi, niin löytyy.
Topeissa on se ongelma, että ne hiostavat todella paljon. En lopeta niiden käyttöä, mutta koska haluan viimeinkin alkaa tuntea itseni seksikkääksi ja näyttää seksikkäältä, ajattelin siirtyä edes joskus käyttämään vain seksikkäitä alusvaatteita. Topit eivät myöskään toimi kaikkien vaatteiden kanssa, vaan näkyvät. Aion olla edelleen myös ilman liivejä toisinaan, sekin on toki seksikästä mutta toimii vaan joidenkin asujen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tarve vaan halu, olen toipumassa masennuksesta ja sukupuoli-identiteetin hämmennyksestä. Seksi naisena on elämän suola, tajusin.
ap
On hienoa että jotkut naiset ymmärtävät että seksi on elämän perusasioita.
Kyllä, seksi on asia joka tekee elämästä elämisen arvoista ja jonka avulla jaksaa kaikki välttämättömät tylsät asiat.
ap
Ja aika mielenkiintoista on se, että nyt kun masennuslääkitys tehoaa, minusta tuntuu taas tältä eikä mitään seksiä haittaavia sivuvaikutuksia ole tullut vaikka niistä niin yleisesti puhutaan.
ap
Minäkään en pidä enää liivejä kesällä. En koon puolesta edes tarvitse.