Kristiina Mäkelän hypyistä puuttuu täysin kimmoisuus
Se, että pääsee sen kolmetoista metriä johtuu ainoastaan pitkistä jaloista. Ei yhtään kolmiloikan näköistä toimintaa.
Kommentit (9)
Yrittää ihan liian pitkiä loikkia, väärä tekniikka. Vertaa vaikka
Tehän sen siellä kotisohvallanne tiedätte. Kas kun kukaan ei ole pestannut teitä huippuvalmentajiksi. Tai menkää itse kolmiloikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tehän sen siellä kotisohvallanne tiedätte. Kas kun kukaan ei ole pestannut teitä huippuvalmentajiksi. Tai menkää itse kolmiloikkaamaan.
Nuorena on harrastettu yleisurheilua ja myöhemmin katsottu aivan tarpeeksi, että ymmärrämme tekniikkavirheen. Haukkumisen sijaan toivoisin, että tekniikka paranisi, mikä veisi entistäkin pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Älä ny Kristiina suutu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin juuri samaa. Aivan kuin se juoksisi kolme pitkää askelta hyppäämisen sijaan. Senni Salmisen tekeminen näyttää teknisesti paljon paremmalta.
Näin on.
Mutta Senni epäonnistuu joka kerta ja Mäkelä jaksaa hypätä (tai siis juosta) kolme hyppyä.
Siltä näyttää ettei ponnista paljoa ylöspäin. Ja viimeisestä pinnistyksestä puuttuu vauhti ja voima.
Mäkelä pomppii nykyään vain miehen päällä makuuhuoneessa.
Ihmettelin juuri samaa. Aivan kuin se juoksisi kolme pitkää askelta hyppäämisen sijaan. Senni Salmisen tekeminen näyttää teknisesti paljon paremmalta.