Mitä n. 35-35-vuotiaat miehet harrastavat, missä heitä voisi tavata?
Mies, esittele harrastuksesi. Tai naisena voit kertoa jos tapasit miehesi harrastuksessa.
Kommentit (38)
Ihan kiva ajatus ap:llä, mutta valitettavasti sinun olisi oltava oikeasti kiinnostunut tästä harrastuksesta, jotta voisit löytää sieltä kumppanin. Et sinä halua moottoripyöräiijää, jos itse inhoat mottoripyöräilyä. Mieti, mistä itse olet kiinnostunut ja mitä yhteisöllisiä harrastuksia ne tarjoavat.
Itse olen löytänyt kaikki kumppanini (joita on kertynyt elämän varrelle tasan kolme, kaikki pitkiä suhteita) omista harrastuksista, mutta vain harrastamisen sivutuotteena. Tässä lista omista harrastuksistani (jotka osa ovat melko nörtähtäviä):
- Larppaus
- Historianelävöitys
- Lautapelit/korttipelit/pöytäroolipelit
- Vapaaehtoisena toimiminen nörttitapahtumissa
- Tanssiminen (mm. vähän erikoisemmat paritanssit, ei siis perus lavatanssit)
- Instrumentin soittaminen bändeissä ja musiikkileireilllä/tapahtumissa
Soitan levyjä yökerhoissa ja ug-bileissä, pelaan lautapelejä ja valokuvaan.
Olen 40v mies. Harrastan pyöräilyä, suunnistusta ja jalkapalloa. Taino muutakin, mutta noissa minut voi tavata ja onhan noissa tapahtumissa naisiakin paljon. Nuorempia kyllä suurin osa. Ois ihan piristävää jos joku oman ikäinen tulisi juttelemaan. Koskaan ei näin ole tapahtunut, vaikka toki tuttujen kanssa tulee höpöteltyä.
Jättäkää jo naiset meidät miehet rauhaan! MGTOW!
Lenkillä käyn. Joskus leffassa, teatterissa, urheilua katsomassa ja retkeilemässä. Kotona kyllä aikaa vietän eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama pätee meihin miehiin kuin naisiinkin. Älkää ystävällisesti tulko häiritsemään meitä rakkaissa harrastuksissamme. Se ainut hetki kun ehtii rentoutua, sitä ei halua pilata ahdistavalla ja kömpelöllä vieraisiin tutustumisella.
Joo kyllä miehen saa parhaiten kontaktin kun hän on myös henkisesti avoinna. Harrastuksissa miehet tekee just sitä itseään. Keskittyy itseensä ja harrastekaveriin, mikäli sellainen seurassa on mukana. Sinkkumiehet monesti tykkää illalla, tai töistä kotiutuessa pyörähtää jossain ihan yksin. Pieni kävely, tai olut puistossa/rannalla. Näinä hetkinä on hyvä iskeä.
Baarista jos koitat miestä saada oikeaan parisuhteeseen, niin tod.näk saat roskaa. Tai ainakin yleensä.
Kävelyllä yleensä äänikrja tai podcasti seurana, kalassa käyn joskus, pari kertaa vuodessa ulkomailla ihmettelemässä maailman menoa tai muuten vain paskaa syystalvea hetken pakosalla. Yö elämässä en ole käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen, vaikka ennen se oli jokaviikonloppuista pörräämistä. Nykyisin työviikon jälkeen vedän mieluummin villasukat jalkaan ja avaan Netflixin.
En ole kovin jännä...
Sympaattisia vastauksia! Jos nämä siis ovat oikeasti 35-45 sinkkumiesten kirjoittamia, niin onpa ihanaa 😍
Tilastojen valossa tuossakin ikäluokassa on sekä miehiä että naisia sinkkuina pilvin pimein. Nopealla yhteenvedolla voisi otaksua, että kyseessä on siis ennen kaikkea kohtaanto-ongelma: Baarit & muut ns. ilmeisimmät kohtaamispaikat eivät enää kiinnosta eikä aktiivinen parinetsintä tunnu enää luontevalta, vaikka toive puolisosta olisikin edelleen elossa.
Eli harrastusten kautta se paras vinkki?
Karatea ja useampi tuon ikäinen tuntuu oelvan lajin parissa. Toki Suomen mittakaavassa varsin pieni laji. Maantiepyöräillessä tuntui samaa ikäluokkaa olevan lajin parissa hyvin kuten myös triathlonissa.
Itse valitsisin harrastukseni muilla kriteereillä kuin miehiä/naisia tavatakseni. Tuuripeliä onko sopivan ikäisiä sinkkuja kuitenkaan lajin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä maatilalla, hoitamassa juttuja poisa päiväjärjestyksestä . Tule juoksemaan perässä jos jaksat, auta pyytämäti, ämpyilemättä, tahi älä ainakaan seiso tiellä jos se on enintä mihin pysttyt
Ymmärsit väärin. Haettiin miesseuraa seurustelumielessä, ei työntekijää. Työntekijöitä löytyy työvoimatoimiston kautta. No seurustelutaidotkin ovat mullavähän niin ja näin. Ainakana en jaksaisi seurustella ilmastovastuusta, horoskoopeista, sheivauksesta, biteistä, aurinkovoiteista, meikeistä, kangaspuillakutomisesta, rahapeleistä, rassssismista, evoluutiosta enkä vauvanhoidosta
Vierailija kirjoitti:
Sympaattisia vastauksia! Jos nämä siis ovat oikeasti 35-45 sinkkumiesten kirjoittamia, niin onpa ihanaa 😍
Tilastojen valossa tuossakin ikäluokassa on sekä miehiä että naisia sinkkuina pilvin pimein. Nopealla yhteenvedolla voisi otaksua, että kyseessä on siis ennen kaikkea kohtaanto-ongelma: Baarit & muut ns. ilmeisimmät kohtaamispaikat eivät enää kiinnosta eikä aktiivinen parinetsintä tunnu enää luontevalta, vaikka toive puolisosta olisikin edelleen elossa.
Eli harrastusten kautta se paras vinkki? 35-45-vuotiaat sinkut pitäisi jakaa naineisiin ja kokemattomiin ja lähteä molempien ryhmien edustajia kohtauttaman toistensa kansa. Siinttä ei tule usienkaan mitään etä kokeneet ja kokemattomat koittavvat pusertaa yhteen hiileen muta siintä voi jo pakertua luja avioliitos, mikäli kakssi himokasta mistääntietämätöntä neitsyä pätkähtävät kimppaan
Harrastan frisbiikätköilyä, koska aika harvoin verkko kilisee. 90 prossaa ajasata saa olla ettimmässä maastokuvioituja keikkoja mehistä, lammista ja penssaista. Muutaman kadonneiksi ilmoitettujen luurankotkin olen löytänyt keikkoja hajeskellessaini
Kans mielummin harrastuksen kautta, kuten lenkkipolulta esim. mäki nousuja tehdessä. Kuin että pitäisi raahautua valvomaan pe tai la yönä viihteelle, kun olisi mielummin nukkumassa, kuin että snadissa horroksessa seuraavana päivänä sen valvomisen takia valomerkkiin, vaikka ei ottais alkoholiakaan. M37.
Kaikkialla muualla kuin kaupungissa naisten katseiden tuomittavana.
Vierailija kirjoitti:
Eli harrastusten kautta se paras vinkki?
No minun vastaus on ainakin aito. Se on pitkä tarina miksi täällä pyörin...
Mutta joo, nimenomaan kohtaanto-ongelma siinä on. Baarit ei kyllä tässä iässä enää voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä jossain keikalla voi baariinkin eksyä tai pikkujouluissa jne. Ne ajat että jaksaisi baarissa notkua ihan potentiaalisen seuran takia tai muuten vaan on kuitenkin menneet jo vuosikausia sitten. En ole oikein nähnyt tuollaista "aktiivista parinetsintää" ikinä Suomessa, joten en tiedä mitä se edes tarkoittaa. Muuta kuin sitä nuorien baarissa notkumista ja opiskelijabileissä käymistä? Sen verran olen muuten aktiivinen, että minulla ainakin on Tinderi, ja vaikka sitä on täälläkin haukuttu, niin kyllä sieltä on ihan vakavaa suhdetta etsiviä naisiakin löytynyt tässä ikäryhmässä.
Ymmärsit väärin. Haettiin miesseuraa seurustelumielessä, ei työntekijää. Työntekijöitä löytyy työvoimatoimiston kautta.