Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun en lähde hänen kanssaan yhdeksi päiväksi mökille

Vierailija
17.07.2024 |

Siis yhden päivän reissu olisi ja ajoa tulisi edestakaisin 395 km. Vähintään 40% päivästä kuluisi autossa. Nyt kaveri sitten on selvästi möksöllään, kun en lähde. Nähdään niin harvoin ym. No hittoako minä sille voin, että hänen elämänsä tuntuu aina olevan niin hektistä. Älytöntä aikataulutusta aina, jos jotain pitäisi sopia.

Olenko oikeasti kaverina k-pää, jos minua ei tuollainen juosten kusten mökkireissu innosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin vakaan oloista, että suuttuu siitä, jos toinen kieltäytyy. Ehkä kamullasi on ongelmia.

Vierailija
2/4 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kummallinen oletusarvo elämässään, että joku toinenkin elää heidän arvonsa etusijalla. Esim minulla on eräs kaveri, joka elää omien sanojensa mukaan kiivasta pikkulapsiarkea. Tämä kaveri haluaisi käydä mökilläni, mutta aina kyseessä olisi joku lyhyt reissu, että samana päivänä pois. Veikkaan, että joustamaton nalkuttava akka on se todellinen syy, ettei voi jäädä yöksi. Kun vielä minun autoa käytettäisiin, niin en todellakaan lähde millekään tynkäreissulle. Menen yksin ja jääkööt kotiin, tai neuvotelkoot akkansa kanssa, että voi viipyä 2-3 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi lähteä minäkään. Omalle mökille on 150km suuntaansa, enkä yleensä jaksa lähteä sinne edes yhdeksi yöksi. Onko kaverisi siis itse jo mökillä ja toivoo sun ajavan sinne päiväksi, vai menisittekö yhdessä vaan päiväksi? Jälkimmäinen ihmeellistä suorittamista.

Mulla ei ole onneksi enää tollasia elämää suorittavia kavereita, joilla koko elämä on aikataulutettu aamusta iltaan ja kuukaudesta toiseen.

Vierailija
4/4 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin helposti jaksa edes läheisten luo päivävisiitille lähteä vaikka matkaa "vain" 160 km/suunta eli sais olla erityisen hyvä kaveri ja erityinen syy, että mökille lähtisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi