Lasketaanko seksikumppaniksi jos ollaan kosketeltu toisia?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
No ei ole pettämistä, jos koskettaa toista. Äläkä ala palstan pettäjä-hullu riehumaan.
Kaikki mitä ei voi tehdä vanhempien nähden kahvipöydässä on seksiä!
Joo kyllä, että kerro nyt sille puolisolle vaan rehellisesti että oot pettänyt, tässä ei pohtiminen auta...
Lisääkö se bodycountia? Hän ei kosketellut mua kuin vaatteiden päältä.
-ap
Ei lisää bodycountia.
Jos olis paljaat kädet ja tarttuisi joku tauti, niin silloin lääkärille mainsisit hänet seksikumppaniksi kenties.
Mutta bodycount = yhdyntä
Luulen et mulle tuli MS-oireilua kun mua hipaistiin rinnoista. Ei paljaalle iholle vaan oli villapusero päällä? Olisko tartunta mahdollinen? Olikohan tahallista? Halusiko oikeastaan tarttua - en nyt ihmettelis? Joku tissifetissi? Keksii naisille 'haukkumanimiä' kuten joku Tissiposki sun muut. Jotain seksuaalista häirintää?
Kyllä minä lasken naisen kanssa kättelyn jo melkein saamiseksi. Olen kolmesti melkein saanut.
Seksuaalisen mielihyvän tahallinen tuottaminen on seksiä. Vaikka olisi vaatteet päällä.
Jos kysyt siksi onko kyseinen toimenpide pettämistä. Kysy se puolisoltasi. Hän vastaa että on. Koska olet kuitenki päätynyt tilanteeseen jossa olet halunut toisen koskevan sinuun.
En minä ainakaan koskettelua varsinaiseksi seksiksi laske. Nuorena miehenä oli usein niitä tilanteita, että baari-illan jälkeen mentiin jonkun kivan tytön kanssa samojen vällyjen alle nukkumaan. Harvemmin tytöt innostuivat seksiä harrastamaan, mutta huomattavasti useammin oli koskettelua käsillä.
En sanoisi seksikumppaniksi tuota. Jos kysymys parisuhteessa olevasta, niin pettämistä kyllä olisi, jo suuteleminenkin on tai toisen kanssa muuten ajanvietto kiinnostusmielessä .
Vierailija kirjoitti:
Ei lisää bodycountia.
Jos olis paljaat kädet ja tarttuisi joku tauti, niin silloin lääkärille mainsisit hänet seksikumppaniksi kenties.
Paljaat kädet... harvempi mahtaa hanskat kädessä kosketella.
Vierailija kirjoitti:
Ei lisää bodycountia.
Myös suuseksi ja sormettaminen on seksiä ja lisää lukumäärää.
Vierailija kirjoitti:
Ei lisää bodycountia.
Eikös tuossa sitten pitäisi olla jonkinlainen limakalvokontakti esim haavan tms kautta? Vai voiko muka terveen ihon kautta tarttua jotain?
Kosketella millä tavalla. Esim. mun mielestä myös se kun koskettelee klitorista kielellä, koskettelee kalulla nielurisoja, tai koskettelee kalulla emättimen sisältä lasketaan seksiksi
-
Kyllä