Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon Roothin päätä palele, kun yrittää 540:stä. Hyvä tuo toinen yritys.
Kolmas oli taas vähän huonompi mutta upean kisan hyppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas oli taas vähän huonompi mutta upean kisan hyppäsi.
Kyllä, kun mitalitaistossa pystyy pitämään pään kylmänä ja hyppäämään ennätyksensä, niin vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut tähän mennessä korkein suomalaissijoitus ja mikä laji?
Nyt varmaan tulossa paras, Suomen kouluratsastusjoukkue todennäköisesti sijalla 8.
Varmaan se keppihepalla laukkaaminen onnistuu ja tulee mitalitoivo.
Varmaan noille 10-ottelijoille ollut mahtavaa, kun porukkaa noin paljon stadionilla näin "sessioiden" välissä, jäivät katsomaan heidän seiväshyppyään.
Erikoismaininta uskomattoman hienolle yleisölle!
Tanskalle hopeaa kouluratsastuksen joukkuekisassa, yksilökisassa tanskalainen vahvoilla kultamitalille, on ratsastanut niin upeasti.
Mistä te tuota kymppiottelua seuraatte. Näkyykö joltain ilmaiskanavalta, vaiko maksukanavajuttuja sekin?
Vierailija kirjoitti:
Tanskalle hopeaa kouluratsastuksen joukkuekisassa, yksilökisassa tanskalainen vahvoilla kultamitalille, on ratsastanut niin upeasti.
Werth on paras ratsastaja jonka olen näissä kisoissa tai muutenkaan ikinä nähnyt. Mutta tuomarit on eri mieltä mun kanssa, ilmeisesti vasta 2. tai 3. paras
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tuota kymppiottelua seuraatte. Näkyykö joltain ilmaiskanavalta, vaiko maksukanavajuttuja sekin?
Max oli kai ainoa joka näytti. Sieltä ainakin itse seurasin. Loppui hetki sitten. Virolainen ei enää lähtenyt 540 korkeuteen vaan lopetti. Seuraava laji pukkaa kohta päälle ja varmaan haluaa hetken huilata välissä ja tankata. Tuuletuksesta päätellen oli todella onnellinen tulokseensa aivan kuten norjalainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Werth on paras ratsastaja jonka olen näissä kisoissa tai muutenkaan ikinä nähnyt. Mutta tuomarit on eri mieltä mun kanssa, ilmeisesti vasta 2. tai 3. paras
Eleettömyys ja tarkkuus vetoaa minuun. Ratsastaa aina todellakin aitaa hipoen. Tanskalainen on hieno, mutta kokonaisuus on levottomampi
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt Roothin tämän kauden ottelutulosta. Millainen mahtaa olla viimeisissä lajeissa koska nousee nyt tuloksissa. Yhdysvaltain edustajat hyviä seiväshypyssä mutta heillä jo takamatkaa Roothinkin parhaalla sata pistettä. Neugebauer 490 yli
Sehän johtuu siitä, että tämänvuotista ottelutulosta ei Roothilla ole, koska keskeytti EM-kisoissa juurikin seipäässä. Ennätys seipäässä ennen näitä kisoja 510. Nyt siis 530.
Ennätys keihäässä 66,06 ja tonnivitosella 4.29,66 viime vuonna Leppävaaran EM kisoissa juostuna. Otteluennätys siis 8608, sekin siis viime vuodelta Leppävaarasta.
Voi sentään. Yhdysvaltain koripallopeli alkaakin jo klo 18 ja minä kun ajattelin pitää pientä taukoa sen jälkeen kun vilkaisen hetken naisten jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Yhdysvaltain koripallopeli alkaakin jo klo 18 ja minä kun ajattelin pitää pientä taukoa sen jälkeen kun vilkaisen hetken naisten jalkapalloa.
Mitään taukoja, maantiepyöräilyn ratkaisuhetket alkaa olemaan käsillä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten alkaakin jo pian yleisurheilun iltakisat. Ulkona paistaa aurinko ja mä vaan istun sisällä katsomassa kisoja... kauppaankin pitäisi jossain välissä ehtiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt Roothin tämän kauden ottelutulosta. Millainen mahtaa olla viimeisissä lajeissa koska nousee nyt tuloksissa. Yhdysvaltain edustajat hyviä seiväshypyssä mutta heillä jo takamatkaa Roothinkin parhaalla sata pistettä. Neugebauer 490 yli
Sehän johtuu siitä, että tämänvuotista ottelutulosta ei Roothilla ole, koska keskeytti EM-kisoissa juurikin seipäässä. Ennätys seipäässä ennen näitä kisoja 510. Nyt siis 530.
Ennätys keihäässä 66,06 ja tonnivitosella 4.29,66 viime vuonna Leppävaaran EM kisoissa juostuna. Otteluennätys siis 8608, sekin siis viime vuodelta Leppävaarasta.
Tuollaisilla tuloksilla olisi mitali tulossa tai edes vähän huonommilla. Neugebauer tämän kesän ennätyssarjassa keihästä alle 60 metriä ja 1500 meni noin 4.44 muistaakseni. Sitä ei tiedä miten löntystellen juossut mutta massaahan kaverilla on paljon enemmän. Erm on kärkijoukoista kovin juoksija. Taitanut tänäkin vuonna juosta 4.22. Pisteissä erot ovat kyllä tällä hetkellä aika selkeät toisaalta kultaan mutta alaspäin myöskin.
YLE:
Rooth on ampaissut nyt ennustuksessa kärkeen, Saksan Leo Neugebauer on toisena ja Grenadan Lindon Victor on kolmantenta. Seuraavana ohjelmassa on keihäs, jossa Roothin ennätys on 66,12, Neugebauerin 58,99 ja Victorin 71,56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä rankkaa. Maitohapoilla sohvaurheilussa.