Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
1701/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko todella niin, ettei Yle näytä miesten maantiepyöräilyä tai ylipäätään pyöräilyä lainkaan?

Jotain jonninjoutavaa kouluratsastelua ja kolopalloa näytetään tuntikaupalla, jotka olisi ihan selkeästi eliittilajeina maksukanava kamaa.

Miesten maantiepyöräily on kuitenkin Olympialaisten ehdottomia päätapahtumia. Kuka hitto nää Ylen lajivalinnat oikein tekee? 

Nyt joutuu tavallinen kansa  katselemaan pyöräilyä  kutoselta paskalla kuvan laadulla järkyttävän huonolla kähisijä selostajalla, kun jostain käsittämättömästä syystä vitonenkin näyttää tismalleen samaa kolopallo lähetystä, kuin Ylekin.

Pakko kyllä lainata Stubbia: Vi tt u mitä paskaa!

Kutosen selostaja selostaa mm. Italian ja Ranskan ympäriajot, joten selostuksesta ei nyt pitäisi jäädä kiinni. Sama lähetys tulee Maxiltakin.

Vierailija
1702/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko todella niin, ettei Yle näytä miesten maantiepyöräilyä tai ylipäätään pyöräilyä lainkaan?

Jotain jonninjoutavaa kouluratsastelua ja kolopalloa näytetään tuntikaupalla, jotka olisi ihan selkeästi eliittilajeina maksukanava kamaa.

Miesten maantiepyöräily on kuitenkin Olympialaisten ehdottomia päätapahtumia. Kuka hitto nää Ylen lajivalinnat oikein tekee? 

Nyt joutuu tavallinen kansa  katselemaan pyöräilyä  kutoselta paskalla kuvan laadulla järkyttävän huonolla kähisijä selostajalla, kun jostain käsittämättömästä syystä vitonenkin näyttää tismalleen samaa kolopallo lähetystä, kuin Ylekin.

Makuasioita, makuasioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan suomalainen, mutta hurraan paljon enemmän Duplantisin, Ingebrigtsenin, Warholmin ja Ståhlin suorituksille kuin yhdenkään suomalaisen suorituksille. 

Onhan se kivempi kannustaa voittajia :) ja odottaa maailmanennätyksiä. Olen itse aika samoilla linjoilla, vaikka yritänkin innostua myös suomalaisten suorituksista. 

Onhan se varmaan kivaa olla aina voittajien bandwagonissa. Ihanan kokoomuslaista ;) 

Itse taas kaikessa urheilussa kannatan altavastaajia kansallisuudesta huolimatta. Minusta on aina hienoa, jos altavastaaja onnistuu venymään ja voittaa itseään ennakolta parempia. Makunsa kullakin.

Vierailija
1704/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan suomalainen, mutta hurraan paljon enemmän Duplantisin, Ingebrigtsenin, Warholmin ja Ståhlin suorituksille kuin yhdenkään suomalaisen suorituksille. 

Onhan se kivempi kannustaa voittajia :) ja odottaa maailmanennätyksiä. Olen itse aika samoilla linjoilla, vaikka yritänkin innostua myös suomalaisten suorituksista. 

Onhan se varmaan kivaa olla aina voittajien bandwagonissa. Ihanan kokoomuslaista ;) 

Itse taas kaikessa urheilussa kannatan altavastaajia kansallisuudesta huolimatta. Minusta on aina hienoa, jos altavastaaja onnistuu venymään ja voittaa itseään ennakolta parempia. Makunsa kullakin.

Suomalaiset ovat pääosin altavastaajia kyllä. Venyjät omaan tasoonsa nähden on kuitenkin ollut vähissä saati että haastaisivat lajinsa parempia tai parhaita millään tasolla.

Vierailija
1705/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ratsastaja tuo Werth. Olen todella vaikuttunut. 

Vierailija
1706/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello ei ole vielä edes 15 ja silmiin jo sattuu. Ei ole kotikatsomossakaan kisakunto nyt kohdillaan. Nyt alkaa seiväs. 

Vierailija
1707/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla se on makuasia jos kritisoi sitä, että ainoat ilmaiset hd-kanavat näyttää yhtä ja samaa kolopallolähetystä, vaikka samaan aikaan käynnissä useita finaalilajeja?

Vierailija
1708/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välimäki avaa 12.33.

Vielä olisi mahdollisuuksia hyvään sijoitukseen. Paljon pitää tulla birkkuja ja muita lintuja.

Pulkkanen ei taida saada kasattua päätään eilisestä.

Ja heti kun haukuttiin, niin Pölkkynen tekee kolme birkkua putkeen. 

Haukutaan lisää!!!

Eihän tuo nyt ollut haukkumista vaan spekulointia. T. Eri 

Vähän huumoria hei?

11. väylä ja Pölkkyselle taas birkku! Nyt kolme alle! Melkoinen MacGyver.

Pulkkanen lukee välillä Vauvan kommentteja ja tulistuu ja saa voimia, kun epäillään ja haukutaan.&nbsp

Samilla jotain ohjelmaa ysillä?

Vierailija
1709/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko katsonut viime vuosien kisoja umpikännissä, kun nämä 100m miesten karsintojen juoksijat on aivan outoja. Kuin olisi ympäri maailman napattu satunnaisioa kadunmiehiä.

No, edellisten kisojen olympiavoittaja ja kaksinkertainen Euroopan mestari Marcell Jacobs tuskin on outo. Tai Noah Lyles, Fred Kerley, Akani Simbine ja Andre de Grasse, niin kauan he ovat 100 m kisoissa pyörineet. 

Jamaikan Kishane Thompson on uusi tähti.

Puhuttiin karsinnoista, mutta joo, asiantuntijat katsoo nyt ekaa kertaa yleisurheilua. 

Vierailija
1710/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla se on makuasia jos kritisoi sitä, että ainoat

Viittasi varmaan selostajiin.

Vierailija
1711/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Emma!

Vierailija
1712/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat pääosin altavastaajia kyllä. Venyjät omaan tasoonsa nähden on kuitenkin ollut vähissä saati että

Niin, kuten sanoinkin "kansallisuudesta huolimatta". Ei minun kannatustani Suomen kansallisuus sido milläänlailla. Ylimieliset ja mulkerot urheilijat ei kannatustani saa, vaikka olisivat kuinka suomalaisia. Esimerkiksi Lappalaista en kannata pätkääkään, kun taas Eveliina Määttästä kannatin ja kannatan todella varauksetta. Todella upea urheilija ja hieno ihminen, toisin kuin töykeä ja ylimielinen ja muutenkin vastenmielinen Lappalainen.

Vierailija
1713/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viittasi varmaan selostajiin."

Ootko kuunnellut kutosen pyöräilyselostusta?

Vierailija
1714/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!

Vierailija
1715/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijöillä enää reippaat parisensataa kilometriä maaliin! 🥵😵💫🥳

Seurasit(te)ko naisten maantiepyöräilyä Tokiossa? Jännittävä kilpailu, kun voittajaksi saatiin todellinen yllättäjä joka lähti aikaisessa vaiheessa karkuun ja pysyi siellä loppuun asti. Myöhemmin ennakkosuosikki tuuletti villisti tullessaan toisena maaliin ja hetken päästä kävi ilmi, että hän luuli voittaneensa. Oli siis täysin tietämätön siitä edellään maaliin ajaneesta, jota kukaan ei ennakkoon pitänyt uhkana.

Katselin kyllä, vaikke minulta kysynytkään. Hämmentävää siinä oli se, kuinka huonosti huolto oli hopeanaista informoinut.

Kiitos vastauksesta, kysyin kyllä kaikilta. Muistelen, että tulosten esittämisessä on eroja Olympialaisten ja muiden kilpailuiden välillä, eli eivät saa väliaikoja samaan tapaan mihin ovat tottuneet tmv. Tosin osa niistä ennakkosuosikeista sanoi olleensa tietoisia karkulaisesta, joten tiedä sitten, miksi osalta mennyt ohi ja olisiko kunto sittenkään kestänyt kiinniottoon. Jännittävä ja ikimuistoinen kisa joka tapauksessa.

Vierailija
1716/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO Maxilla voi valita selostuskieliä, mulla on ollut englanti.

Huom! Emma Kanerva on seuraava ratsastaja! 

Vierailija
1717/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotheim eka ei lähtenyt edes sinnepäin

Vierailija
1718/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Viittasi varmaan selostajiin."

Ootko kuunnellut kutosen pyöräilyselostusta?

Koko ajan? Kuuntelen samaa selostajaa useita viikkoja vuodessa. 

Vierailija
1719/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas huutaen kannustan suomalaisia, esimerkiksi eilen sekä Blomqvistia että Määttästä, mutta intoilen kaikista hyvistä suorituksista ja ennen kaikkea tiukasta kilpailusta. Toki on urheilijoita joita en suosi, esimerkiksi uinnissa nämä kiinalaiset joilla on doping-sotkuja eivät saisi olla mukanakaan.

Vierailija
1720/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skotheim eka ei lähtenyt edes sinnepäin

Toinen vähintään yhtä huono