Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Äh.. pitäisi jaksaa mennä laittamaan ruokaa eikä syödä taas jotain epäterveellistä einestä. Miten sitä saisi itsensä takaisin normaaliin aktiiviseen elämään penkkiurheilun syövereistä 😓
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaisia mimmejä nämä seiskarit. Laitankin Tinderiin ehdoksi, että vain huippu-urheilijakroppaiset (ei kuula/moukari/kiekko-mörssärit) naiset saavat olla yhteydessä. Itsekin olen treenttu.
Laitoithan myös selkeän tulo- ja varallisuusrajan? Ikävä olisi, jos kauniit mutta köyhät joutuisivat pettymään turhaan.
Noita on kuitenkin tulossa jonoksi asti ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Yle sai nyt taltioitua suomalaisen kateuden oikein viimeisen päälle.
Veronmaksajille vähän vastinetta. Tätähän me suomalaiset halutaan näköjään nähdä; kun jollain menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Jamaika ei päässyt jatkoon viestissä??
Ne on juhlineet mitaleja.
Miksi tuo Pihlan valmentaja käyttäytyy ja puhuu Pihlasta niin oudosti. Ihan kuin Pihla olisi jotenkin vajaa.
Kysymyksessä on 21-vuotias aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Äh.. pitäisi jaksaa mennä laittamaan ruokaa eikä syödä taas jotain epäterveellistä einestä. Miten sitä saisi itsensä takaisin normaaliin aktiiviseen elämään penkkiurheilun syövereistä 😓
Sunnuntai-iltana saattaa olla monella orpo olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Pihlan valmentaja käyttäytyy ja puhuu Pihlasta niin oudosti. Ihan kuin Pihla olisi jotenkin vajaa.
Ihme päsmäri. Kertoo ja matkii Pihlan tekemisiä ja sanomisia, kuin joku vinksahtanut äiti taaperostaan. Ja Pihla istuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikojen perusteella jatkoon on reilumpaa ja urheilullisempaa. Mutta systeemi oli nyt tämä ja se koskee kaikkia. Eli Hurskeen olisi vaan pitänyt juosta kovempaa ja tulla toiseksi erässään.
Ihan yhtä epäreilua se olisi silloinkin, koska mm. tuuliolosuhteet tai muiden kisaajien vauhti vaikuttaa.
Yleensä kyllä oikeasti huiput ja parhaimmat juoksevat itsensä jatkoon, oli erä, tuuli, muut kisaajat yms. mitä olivat.
Kyllä. Vaikkei tämä systeemi ole ihan tasapuolinen kaikkia kohtaan, kyllä ne parhaat saadaan finaaliin juoksemaan ja loppujen lopuksi sillä ei ole isommassa kaavassa mitään väliä pääseekö joku keräilyeristä nippa nappa semifinaaliin vai ei. Ainoastaan urheilijalle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa epämiellyttävä haastattelu juuri tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muistaneet nyt syödä terveellisesti? Mitä lounaaksi? Minä söin 2 proteiinivanukasta ja kahvia. Ehkä tässä ensi viikolla alkaa taas arki rullata.
Minä odotan tämän päivän (miesten) jalkapalloa ja katson keihäänheittoa ja mitä nyt sattuu ruutuun tulemaan.
Minä lupasin syödä terveellisesti eilen ja tänään. Eilinen meni hyvin, mutta olen vissiin niin tolaltani näistä Hurskeen autismidiagnooseista ja muista kohuista, että lipsuu lipsuu. Lounaaksi oli paahtoleipää, herneitä, punaherukoita ja Tupla-vanukas. Proteiinivanukkaan nimellä sitäkin myydään, vaikka sokerihöttöä on.
Loppupäivän menu on luultavasti jotain wrappia, kanaa on kaapissa. Sinne salaattia ja kastiketta. Yritän olla juomatta Coronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikojen perusteella jatkoon on reilumpaa ja urheilullisempaa. Mutta systeemi oli nyt tämä ja se koskee kaikkia. Eli Hurskeen olisi vaan pitänyt juosta kovempaa ja tulla toiseksi erässään.
Ihan yhtä epäreilua se olisi silloinkin, koska mm. tuuliolosuhteet tai muiden kisaajien vauhti vaikuttaa.
Yleensä kyllä oikeasti huiput ja parhaimmat juoksevat itsensä jatkoon, oli erä, tuuli, muut kisaajat yms. mitä olivat.
Kyllä. Vaikkei tämä systeemi ole ihan tasapuolinen kaikkia kohtaan, kyllä ne parhaat saadaan finaaliin juoksemaan ja loppujen lopuksi sillä ei ole isommassa kaavassa mitään väliä pääseekö joku keräilyeristä nippa nappa semifinaaliin vai ei. Ainoastaan urheilijalle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut mummot täällä kertovat ruokailuistaan? xD ketä kiinnostaa jonkun lohivoikkarit, päiväkahvit tai kirsikkakakut jälkkäriksi?
Ne on tunnelmakuvia :) Joskus on kännikin päällä ja sekin tulee kirjoitettua.
T. Nelikymppinen mummojen mummo
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaisia mimmejä nämä seiskarit. Laitankin Tinderiin ehdoksi, että vain huippu-urheilijakroppaiset (ei kuula/moukari/kiekko-mörssärit) naiset saavat olla yhteydessä. Itsekin olen treenttu.
Näissä on hyvä olla täsmällinen. Itse rajoitin kanditaatit golfareihin ja tennistähtiin. Maailmanlistan sijoitus mielellään parempi kuin 10. ja ikä alle 25.
Suosin itse aasialaistaustaisia, mutta en ole tässä niin ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vannisen touhu vaikuttaa alistuneelta jaskalta
Kun vertaa noita muiden suurieleisiä loikkimisia, kovaa juoksuvauhtia jne. Vanninen näyttää ihan amatööriltä. Hän ottaa alkuun pienek takanojan, lähtee heti raskaasti löntystämään ja lopuksi rojahtaa puomille.
Vannisen Juoksua/loikkimista rimaa kohti kun katselee, niin huomaa, kuinka eri planeetalta se on verrattuna esim. Halliin ja aussikilpailijoihin. Toisila on voimaa juoksussa ja hypyssä, Vannisella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muistaneet nyt syödä terveellisesti? Mitä lounaaksi? Minä söin 2 proteiinivanukasta ja kahvia. Ehkä tässä ensi viikolla alkaa taas arki rullata.
Minä odotan tämän päivän (miesten) jalkapalloa ja katson keihäänheittoa ja mitä nyt sattuu ruutuun tulemaan.
Minä lupasin syödä terveellisesti eilen ja tänään. Eilinen meni hyvin, mutta olen vissiin niin tolaltani näistä Hurskeen autismidiagnooseista ja muista kohuista, että lipsuu lipsuu. Lounaaksi oli paahtoleipää, herneitä, punaherukoita ja Tupla-vanukas. Proteiinivanukkaan nimellä sitäkin myydään, vaikka sokerihöttöä on.
Loppupäivän menu on luultavasti jotain wrappia, kanaa on kaapissa. Sinne salaattia ja kastiketta. Yritän olla juomatta Coronaa.
Minä laitan lohkopotut uuniin, kaveriksi wingsejä. Soosit kylkeen. Ruokajuomaksi pari nallea. Jälkkäriksi nachoja, salsaa ja pari nallea. Aamulla kasiksi toimistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoithan myös selkeän tulo- ja varallisuusrajan? Ikävä olisi, jos kauniit mutta köyhät joutuisivat pettymään turhaan.
Noita on kuitenkin tulossa jonoksi asti ovelle.
Se on ikävää. Sama juttu aina isojen kisojen jälkeen.
Pettyneitä urheilijakaunottaria kuisti täynnä, setämiehen hellää syliä ja lohdutusta vailla.
Rumempia joutuu väkisin käännyttelemään pois pois.
Ei vaan kunto riitä ihan jokaiselle. Sori vaan tytöt.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reetta sanoi medialle olevansa iloinen Lotan puolesta, mutta hänestä tuntuu epäreilulta, että juoksi kovempaa kuin molempien muiden erien jatkoonmenijät eikä silti päässyt jatkoon.
Tuntuu kyllä ihan älyttömältä kun noin ajattelee. Sillä mihin alkuerään päätyy voi olla ratkaiseva merkitys.
No mutta niinhän se on aina. Ihan sama onko se kaksi parasta per erä ja sitten kaksi ajoilla vaiko tämä keräilyeräversio käytössä niin oikeastaan aina käy niin, että jossakin erässä mennään sijoituksilla jatkoon vaikka aikojen puolesta ne ei riittäisikään. Kaikissa erissä kun ei voittaja varsinkaan juokse loppuun asti täysillä vaan alkaa jo säästellä seuraavaan vaiheeseen vikoilla metreillä. Joskus tuossa himmailussakin sitten käy kylmät, mutta pointti on se ettei noita eriä vaan saada mitenkään vertailukelpoisiksi ja täysin tasapuolisiksi ihan jo siksikään, että tuuli vaihtelee aina ainakin jonkun verran. Nyt on tämä systeemi ja sitten taas ehkä ensi kisoissa toisenlainen, mutta sitä omaa jatkoonpääsyään ei kannata jättää tuurin varaan vaan tehdä sellainen suoritus, että sillä on jatkossa teki muut muissa erissä sitten ihan mitä tahansa.
Ja koska nämä säännöt on samat kaikille ja tiedossa etukäteen eli turha siitä on jälkeen päin kitistä jos se oma suoritus ei riitä kahden parhaan joukkoon omassa erässään ja etenkin kun on kaukana omasta kauden parhaastakin. Ei tuon Hurskeen erän voittokaan olisi vaatinut edes Suomen ennätystä vaan ainoastaan 12,70 alkuisen ajan. Toisekseen jos näissä keräilyerissä olisi tuo ajoilla jatkoon- systeemi niin tottahan sitten siellä olisi juostukin eri tavalla eikä kukaan olisi himmaillut yhtään ja kas, se hurskeen juoksema aika ei olisi riittänyt sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vannisen touhu vaikuttaa alistuneelta jaskalta
Kun vertaa noita muiden suurieleisiä loikkimisia, kovaa juoksuvauhtia jne. Vanninen näyttää ihan amatööriltä. Hän ottaa alkuun pienek takanojan, lähtee heti raskaasti löntystämään ja lopuksi rojahtaa puomille.
Vannisen Juoksua/loikkimista rimaa kohti kun katselee, niin huomaa, kuinka eri planeetalta se on verrattuna esim. Halliin ja aussikilpailijoihin. Toisila on voimaa juoksussa ja hypyssä, Vannisella ei.
Sama se on joka lajissa joka suomalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa epämiellyttävä haastattelu juuri tuon takia.
Ujo kokematon tyttö.
Pihla niin freshina studiossa.