Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Moikka!" -miehet somessa kun mitään tietoja tai julkista profiilia ei löydy

Vierailija
17.07.2024 |

Mikä pointti noissa "Moikka" -viesteissänne on kun viesti ei pidä sisällään mitään muuta, profiilinne on salattu eikä mitään tietoja löydy mistään nimeänne googlaamallakaan? 

Joku tällainen some-moikkailija voisi vastata että miten kuvittelet naisen vastaavan teille kun ei tiedä tavallaan edes kenelle vastaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä! Samaa olen ihmetellyt.

En tietenkään vastaa kenellekään tuollaiselle, pelkkä kuva ei riitä jos tyypistä ei saa mitään muuta irti. 

Vierailija
2/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuollaista en ole saanut mutta jotkut ulkomaalaiset ovat voineet lähes tyhjällä profiililla lähettää "vaikutat niin mielenkiintoiselta"-ystäväpyyntöjä. No, sinä et vaikutako heille pitäisi vastata?

Moni voi olla feikki mutta joitain muitakin varmaan joukossa. Ei tietoa omasta elämästä, harrastuksista tai mistään yksilöivästä.

Miten etsivät seurattavia naisia ja uskovat että mielistely motivoisi ottamaan aivan tyhjänpäiväisen profiilin seuraajaksi? Vaihtoehtoina tylsimys aidanseiväs joka imartelee tai muka komea sotilas/lääkäri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuollaista en ole saanut mutta jotkut ulkomaalaiset ovat voineet lähes tyhjällä profiililla lähettää "vaikutat niin mielenkiintoiselta"-ystäväpyyntöjä. No, sinä et vaikutako heille pitäisi vastata?

Moni voi olla feikki mutta joitain muitakin varmaan joukossa. Ei tietoa omasta elämästä, harrastuksista tai mistään yksilöivästä.

Miten etsivät seurattavia naisia ja uskovat että mielistely motivoisi ottamaan aivan tyhjänpäiväisen profiilin seuraajaksi? Vaihtoehtoina tylsimys aidanseiväs joka imartelee tai muka komea sotilas/lääkäri?

Miten olet voinut välttyä edes näiltä moikkaajilta?

Itse tuskailen samaa kuin AP. Juuri sain pari päivää sitten IG:ssa tuollaisen "Moikka :)" viestin mieheltä joka periaatteessa näyttäisi profiilikuvansa perusteella ihan ok:lta, mutta kun profiiliteksti on täysin tyhjä, hänellä ei ole siellä esillä yhtään kuvaa eikä googlekaan kerro tyypistä mitään niin miksi hitossa vastaisin?

Vierailija
4/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off muutenkin jos ei henkilöstä löydy MITÄÄN mistään somesta. Nykypäivänä tuntuu siltä että ihmisestä ei saa oikein mitään edes irti jos ei tutustumisvaiheessa voi edes hieman saada käsitystä harrastuksista tms. kiinnostuksen kohteista somen välityksellä.

Tulee tunne ettei sellaisella ole mitään elämää, vaikka toki varmasti sitä on somen ulkopuolella. Nuo somettomat tai sitä käyttämättömät jäävät vain auttamattomasti muiden jalkoihin.

N49

Vierailija
5/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en  vastaa. Ja poistan viestin

Vierailija
6/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off muutenkin jos ei henkilöstä löydy MITÄÄN mistään somesta. Nykypäivänä tuntuu siltä että ihmisestä ei saa oikein mitään edes irti jos ei tutustumisvaiheessa voi edes hieman saada käsitystä harrastuksista tms. kiinnostuksen kohteista somen välityksellä.

Tulee tunne ettei sellaisella ole mitään elämää, vaikka toki varmasti sitä on somen ulkopuolella. Nuo somettomat tai sitä käyttämättömät jäävät vain auttamattomasti muiden jalkoihin.

N49

Mitä ihmettä :D

N25, someton ja vientiä on

Vierailija
7/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on botteja...

Älykääpiöt.

Vierailija
8/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Eikö noista voi kysyä siltä toiselta? Minut löytää kyllä somesta, mutta ei minulla mitään julkista sometiliä ole. Esim. facebookista minusta näkee profiilikuvan ja kansikuvan, joka on luontokuva. Toisaalta minulla on tuttuja, jotka eivät ole somessa omalla nimellään vaan esim. pelkillä etunimillään tai sukunimen tilalla on alkukirjain.

Vierailija
9/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Olemme saman ikäisiä. Olen M. Oletko koskaan miettynyt somettomien ihmisten profiilia vr. somellisten? Monelle on jo työpaikan takia tärkeää, että netistä ei löydy mitään tietoja. Olemme early-adapter-sukupolvea, joka ymmärsi netin anonyymiyden tärkeyden ja vaalii yksityisyyttään. Lisäksi varsinkin Metan tuotteet ovat hyvin ongelmallisia, kuten myös tiktok. Monet kaikkein cooleimmat tyypit elävät täysin somen ulkopuolella ja ovat ghosteja nettihaulle.

Vierailija
10/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on botteja...

Älykääpiöt.

Ei ole vaan ne on työnantajia, poliiseja, tiedusteluporukkaa, rikollosta huu me porukkaa jne.

Jos halutaan rekrytoida valtiolle niin käydään heti aina läpi julkiset profiilit virallisella nimellä, lehtihaastattelut jne. Jos EI halua valtiolle töihin niin ei kannata olla virallisella nimellä somessa eikä antaa lehtihaastatteluja, puhelinnumeron kannattaa piilottaa samoin ruksia kohta ettei anna lupaa työnantajille soitella kotiin eikä kannata olla Linkkarissa.

Vierailija
11/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista luettavaa. Myös minä olen 49-v. nainen ilman minkäänlaisia sometilejä. Olen tarkka yksityisyydestäni, joten en pidä elämääni julkisesti esillä netissä kenen tahansa googlailtavana. Jos mulla olisi deittiprofiili, niin sinne kyllä varmaan laittaisin jotain tietoa (ilman valokuvaa tai muuta liian yksilöivää materiaalia), mutta somesta olen pysynyt kokonaan poissa jo vuosia.

Vierailija
12/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Tää viesti on kuin tämä parodia:

"A modern dating horror story"

Ei mulla muuta! Jatkakaa!

Vierailija
13/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kiinnostua ja saati tehdä näistä "moikka" miehistä aloitusvauva- palstalle? Sen kun jättää moikkamiehet huomiotta tai  estää jos häiritsee.

Vierailija
14/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on botteja...

Älykääpiöt.

Ei vaikuta botilta vaan ihan oikealta tyypiltä. Mutta pelkkä nimi, kuva ja kotikaupunki ei paljoa anna jos tyypistä ei irtoa mitään muuta.

Vierailija
15/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Eikö noista voi kysyä siltä toiselta? Minut löytää kyllä somesta, mutta ei minulla mitään julkista sometiliä ole. Esim. facebookista minusta näkee profiilikuvan ja kansikuvan, joka on luontokuva. Toisaalta minulla on tuttuja, jotka eivät ole somessa omalla nimellään vaan esim. pelkillä etunimillään tai sukunimen tilalla on alkukirjain.

Miksi alkaisin kysellä perään? Kenelläkään ei ole niin kiinnostava naama että alkaisin kyselemällä nyhtämään tietoja.

Vierailija
16/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Mitä ihmettä :D

N25, someton ja vientiä on

Sama täällä! Whatsapp on ainoa some, jota käytän. 

N56

Vierailija
17/17 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi