Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovainen vastailee hetken,

Vierailija
03.02.2007 |

jos on jotain kysyttävää. Aina välillä tulee aloituksia uskoville.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki syntisiä ja kukaan ei ole toista parempi. Jeesus on antanu mulle mun synnit anteeksi ja ei niitä enää muista. Mulla on myös velvollisuuksia uskovaisena. Raamatun mukaan meidän tulee rakastaa lähimmäisiämme kuin itseämme. Uskoon tullessani aloinkin rakastaa muita ihmisiä ihan eri lailla kuin ennen. Mä en osaa selittää sitä täysin, miten mä täytyin rakkaudella. Usko ei ole mulle taistelua vaan yritän elää kuunnellen omaatuntoa ja etsimällä Jumalan tahtoa. Usko on mulle ilo elämässä ja ainoa joka jää lopuksi tästä elämästä!

Vierailija
2/3 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton tärkeys korostui. Nykyään niin helposti hajotetaan perhe ja aloitetaan uusi perhe. tuntuu, että avioliittoa ei pidetä vakavana sitoumuksena. Jumala halusi meidän olevan uskollinen avioliitossa ja se olisi kaikille parhaaksi. eli kysymykseesi vastaus: haluan pitää perheestäni huolta ja olla uskollinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etsin toista seurakuntaa. En löydä hengellistä kotia kirkosta. Suuntaan vapaisiin suuntiin. Itsekseni olen tullut uskoon viimeisen parin vuoden aikana vähitellen kasvaen.