Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko vierasta, vaikka olet parisuhteessa`?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen  40-vuotias naimisissa oleva nainen. Mieheni ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Haluan vierasta ja jos on sopiva tilaisuus, niin petän miestäni.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen tapauksessa käsite parisuhde on miehen kannalta vahvasti riippuvainen naisen wanhuudesta.  Kun miehen nainen on alle 25v wanha kaunotar, niin miehen himo oheisnaiseen on paljon vähäisempää kuin tapauksessa jossa miehen nainen on 45v wanha tai wanhempi.

Vierailija
82/99 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksen tapauksessa käsite parisuhde on miehen kannalta vahvasti riippuvainen naisen wanhuudesta.  Kun miehen nainen on alle 25v wanha kaunotar, niin miehen himo oheisnaiseen on paljon vähäisempää kuin tapauksessa jossa miehen nainen on 45v wanha tai wanhempi.

Siinä taas märkäkorva  jolla ei ole kokemusta seksistä, eikä varsinkaan halukkaista naisista. Ihan täyttä tuubaa, minkä jokainen kokenut mies tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Säännöllisesti myös toteutan haluni. 

Vierailija
84/99 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Oma syy ku ei hoida hommiaan

Vierailija
85/99 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena olen alkanut haluta naista

Vierailija
86/99 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä petä. Menkää sexpoon, avatkaa suhde ja ryhtykää polyamorisiksi. Siinä teille pettämätön resepti, kaikki voittaa.

Vierailija
87/99 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä petä. Menkää sexpoon, avatkaa suhde ja ryhtykää polyamorisiksi. Siinä teille pettämätön resepti, kaikki voittaa.

Mutta kaikki ei suostu avaa suhdetta. Kannattais. Ois vähemmän pettämistä

Vierailija
88/99 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki ei suostu avaa suhdetta. Kannattais. Ois vähemmän pettämistä

Miksei sitten eroa ja etsi kumppania, joka joko hoitaa hommansa tai on valmis avaamaan suhteen? Kyllä luihu on, jos päätyy pettämään sen takia ettei toinen halua avata suhdetta.

Vierailija
89/99 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpovihaajalle suosittelen jotakin muuta harrastusta kuin vauvapalstalla roikkumista ja omien mokien kääntämistä kaikkien muiden syyksi

Vierailija
90/99 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako halulle valtaa. Olkaa rehtejä ja erotkaa ensin. 

Tai aukaskaa suhteenne.

Exäni petti useamman kanssa. 33 vuotta oltiin yhdessä.

Nyt lähinnä mietin onko kaikki yhdessä olomme aikana ollut valetta.

Luottamus meni täysin.

Mulla kiinnostaisi se miten ihmeessä nää avoimet suhteet alkaa ja pystytte puhumaan tämmöisistä asioista tuhoamatta itse suhdetta henkisellä tasolla että toinen sanoo vain yks kaks että haluaa vierasta seksiä ja seksi puuduttaa .... eikö tämmöiset keskustelut usein pääty valtavaan riitaan ja ehkä eroon. Monet pariskunnat tee sellaistakin parinvaihtoa että sovitaan että molemmat käy toisen henkilön sängyssä ja kokeilemassa vierasta kerran luvalla jotta saa vaihtelua ja intoa ja energiaa suhteeseen. Kyllä se tasainen suhde alkaa ajan myötä kyllästyttää. Parinvaihto voi olla loistava idea piristää seksielämää mutta miten sen ottaa puheeksi??

Vierailija
91/99 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Oma syy ku ei hoida hommiaan

miksi se sitten on niin hirveää ihminen kun mies seksittömässä suhteessa menee vieraisiin tai kertoo siitä että panee muita naisia  ?? täysin sama asia se on oli kyse ihmisestä tai apinasta mistä vaan jos seksiä on toisen kanssa salaa

Vierailija
92/99 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset jotka täällä moralisoitte näitä miehiä joilla on salarakas niin miksi miehen pitäisi olla puutteessa tai tylsäksi käyneen seksin kanssa uskollinen kun on naisia kellä on useampikin rakastaja salaa. Miksei heitä moralisoida?? Itse ajattelen niin että seksitöntä elämää ei tarvitse kellään sietää sen takia että toista ei haluta. Silloin on ymmärrettävää että lämpöä hakee muualta jos  sitä ei kotona saa. Tää vaan kiinnostaa miksi monelle naiselle on okei että nainen saa vierasta mutta mies ei saisi saada edes luvan kanssa.. sama asia se on

Vierailija
93/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja saan miestä  Luvalla .

Itse asiassa vaaditaan ..

Annan såännllisesti.

Kaksi nuorta miestä käy säännölisesti. tyydyttävässä minut. Ja se on mieheni vika

Siksi laitan katsomaan sitä iloittelua ereä

Oppii

Vierailija
94/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tee mieli vierasta mutta toivoisin, että vaimolla tekisi :'D

Vierailija
95/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jätä se sika!

2. Käy deiteillä! 

Vierailija
96/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan jo ollut seksitön parisuhde, ei edes hellyyttä eikä läheisyyttä.

Olen ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
97/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni yli kaiken, mutta olen paljon häntä seksuaalisempi. Mies on antanut luvan käydä muualla. En ole vielä käynyt, mutta olen aika paljon fiilistellyt asiaa. Luultavasti jossain vaiheessa toteutan sen ja haen muualta seksiä. Mies ei halua tietää ja minä en aio kertoa. 

Vierailija
98/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys koko aloitus.

Kyllä nämä vauvan lortot ja lehmät eivät muusta haaveilekaan kuin vieraasta miehestä.

Vierailija
99/99 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni yli kaiken, mutta olen paljon häntä seksuaalisempi. Mies on antanut luvan käydä muualla. En ole vielä käynyt, mutta olen aika paljon fiilistellyt asiaa. Luultavasti jossain vaiheessa toteutan sen ja haen muualta seksiä. Mies ei halua tietää ja minä en aio kertoa. 

Lisään vielä, että meillä on vain yksi elämä. En halua miettiä joskus, etten elänyt sitä haluamallani tavalla. Mies rakastaa minua niin paljon, että on valmis antamaan minulle tämän vapauden, koska tietää että kaipaan enemmän, mihin hän pystyy. Minusta se on suurinta rakkautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi