Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko vierasta, vaikka olet parisuhteessa`?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen  40-vuotias naimisissa oleva nainen. Mieheni ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Haluan vierasta ja jos on sopiva tilaisuus, niin petän miestäni.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ihmiset vaan on niinkuin ap, eli täysiä mlkkuja. En ymmärrä ollenkaan, miksi sitten olla suhteessa, jos toinen ei kiinnosta, tai ole sopiva. Rahan takiako? Ei tee asiasta yhtään ymmärrettävämpää. 

Ja vastaus kysymykseen. Ei tee mieli vierasta, kun on oikeanlainen puoliso ollut rinnalla yli 20 vuotta.

M45

Ei se, että on oikea puoliso rinnalla, vähennä seksuaalisia haluja muihin. Mutta ei niitä haluja tarvitse toteuttaa.

Vierailija
22/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan 24-40 vuotiaita kiimaisia ja hyvärunkoisia naisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluan. Se on ihan normaalia.

Vierailija
24/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen nainen.

Mistä päin olet 🤔 M50V 

Vierailija
25/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sinkkuna tullut paljon kokemuksia. Ei tarvi suhteessa miettiä millaista seksiä voisi saada muualta. Enkä koskin keneenkään kun seurustelen. M41

Vierailija
26/99 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut ihmiset vaan on niinkuin ap, eli täysiä mlkkuja. En ymmärrä ollenkaan, miksi sitten olla suhteessa, jos toinen ei kiinnosta, tai ole sopiva. Rahan takiako? Ei tee asiasta yhtään ymmärrettävämpää. 

Ja vastaus kysymykseen. Ei tee mieli vierasta, kun on oikeanlainen puoliso ollut rinnalla yli 20 vuotta.

M45

Ei se, että on oikea puoliso rinnalla, vähennä seksuaalisia haluja muihin. Mutta ei niitä haluja tarvitse toteuttaa.

Niin sinulla noin, mutta itsellä niinkuin kirjoitin. 

Vierailija
27/99 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaihtelua virkistää. Siksi miehen kannalta paras nainen parisuhteeseen on sellainen biseksuaali nainen, jolle kolmen kimppa toisen naisen kanssa silloin tällöin on ok.

Minä kyllä naisena haluan erilaisia peniksiä kokeilla, en todellakaan kolmen kimppaa naisen kanssa.

Mielipiteesi on ymmärrettävä ja varmasti suuri enemmistö ajattelee samoin, mutta tässä olikin kyse siitä, millaisia ovat ne harvinaiset kaikkein parhaat naiset heteromiehen kannalta.

Vierailija
28/99 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole trolli mutta huomaa miten innoissaan feministit ovat ajatuksesta.

Vierailija
29/99 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

M57

Vierailija
30/99 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olis vaan kiva olla alasti päivä kotona ja nussia aina siinä kohtaa ku edelliset mällit on kuivunu..nuorempana tätä tehtiin silloisten tyttöystävien kans..vaimo on ..no vähän vähemmän kiinnostunu..kerran pari kuussa..

Vierailija
31/99 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

Ei nämä kyllä mitenkään korreloi. Nykyinen mies on justiin 170cm pitkä, mutta hänellä on isoin kalu, jota olen koskaan saanut. :)

Ja olen tyytyväinen, kun sitä vielä käytetäänkin hyvin. 

Vierailija
32/99 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan luvalla vanhempaa ja vähän kookkaampaakin vierasta. Me harrastetaan seksiä kolmisin ja annan poikaystävälle ensimmäisen vuoron peittääkseni sen, miten mielettömästi vieras mies kiihottaa jo pelkällä läsnäolollaan. Hänen käsittelyssään uikuttaessani osan saan näyttämään menemään ensimmäisenä kimpussani olleen poikaystävän antaman lämmittelyn piikkiin. N27

Vierailija
33/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan luvalla vanhempaa ja vähän kookkaampaakin vierasta. Me harrastetaan seksiä kolmisin ja annan poikaystävälle ensimmäisen vuoron peittääkseni sen, miten mielettömästi vieras mies kiihottaa jo pelkällä läsnäolollaan. Hänen käsittelyssään uikuttaessani osan saan näyttämään menemään ensimmäisenä kimpussani olleen poikaystävän antaman lämmittelyn piikkiin. N27

Joskus koolla on merkitystä. Kyllä siinä nautinnon maksimoinnissa on muitakin ominaisuuksia, joista nainen tykkää ja sen vuoksi vanhempi kookas tuottaa nautintoa.

Vierailija
34/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

Ok Seppo.

Vierailija
35/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus koolla on merkitystä. Kyllä siinä nautinnon maksimoinnissa on muitakin ominaisuuksia, joista nainen tykkää ja sen vuoksi vanhempi kookas tuottaa nautintoa.

Koolla tai oikeastaan paksuudella voi olla jotain merkitystä, mutta ei se ole ratkaisevaa. Jo toisen miehen läsnäolo saa kihelmöimään. Tietoisuus siitä, että kohta saan häntä, tekee seksistä poikaystävänkin kanssa erilaista kun seksi kahdestaan. N27

Vierailija
36/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, mutta panen silti vierasta kun kotona en saa

Vierailija
37/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako halulle valtaa. Olkaa rehtejä ja erotkaa ensin. 

Tai aukaskaa suhteenne.

Exäni petti useamman kanssa. 33 vuotta oltiin yhdessä.

Nyt lähinnä mietin onko kaikki yhdessä olomme aikana ollut valetta.

Luottamus meni täysin.

Vierailija
38/99 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla. Se kokeilu vaan olisi kolmas pyörä tai toinen pari meidän aviovuoteeseen. Molemmat saisi vierasta. Muuten en ole koskaan halunnut seikkailla yksin, enkä sietäisi sitä mieheltänikään.

N46

Vierailija
39/99 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja paljon, varattua miestä. Itsekin olen varattu ja tiedän että hänkin haluaa minua. 

Vierailija
40/99 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ja paljon, varattua miestä. Itsekin olen varattu ja tiedän että hänkin haluaa minua. 

Monisuhteisilla ei ole tuotakaan ongelmaa. 

Panisitte kun mielenne tekee! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi