Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko vierasta, vaikka olet parisuhteessa`?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen  40-vuotias naimisissa oleva nainen. Mieheni ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Haluan vierasta ja jos on sopiva tilaisuus, niin petän miestäni.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka unelmoitte vieraasta, mutta ette halua sitä oikeasti toteuttaa, niin kirjoittakaa mulle, niin fantasioidaan yhdessä. 

Kik Sakurasi

Vierailija
42/99 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan vierasta naistakun puutteessa joutuu elämään. Haluan tuntea olevani haluttu .M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluan vierasta naistakun puutteessa joutuu elämään. Haluan tuntea olevani haluttu .M54

Ja oma vaimokin saa hänen haluihin riittävästi eli kerran kuukaudessa seksiä ja huomiota.

M52

Vierailija
44/99 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Saman reiän hohto hiipuu nopeasti.

Vierailija
45/99 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi panettaa kun luin sun textin4

Vierailija
46/99 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se on, pätee niin miehiin kuin naisiin. Olen peuhannut lukuisten sinun lailla ajattelevien naisen kanssa, mutta paljon nuorempien. Ehkä noin puolet niistä naisista, jotka ovat olleet kolme vuotta tai pitempään vakituisessa suhteessa, ovat seksuaalisesti uteliaita. Miehen tarvitsee vain tarjota kiinnostavaa sisältöä uteliaisuudelle.

-

Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power. - Oscar Wilde

Vierailija
47/99 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja naiseni seksittömyys saa ajattelemaan vieraissa käymistä. Kun ei oman miehen halut edes kiinnosta ja hoitelee omat halunsa lelulla niin en usko että kiinnostaa missä ja miten tarpeeni tyydytään. 

Vierailija
48/99 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kokeilla. Se kokeilu vaan olisi kolmas pyörä tai toinen pari meidän aviovuoteeseen. Molemmat saisi vierasta. Muuten en ole koskaan halunnut seikkailla yksin, enkä sietäisi sitä mieheltänikään.

N46

Miettinyt kanssa kokeilua, josta molemmat nauttisi, olisiko se ladyboy / shemale ratkaisu.

Vierailija
49/99 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy myöntää etten ikinä pettäisi. Jos parisuhteessa loppuu seksi, on jotain pielessä. Eikä syy ole välttämättä se seksi vaan se on seuraus jostain muusta. Mikäli keskustelut ja yritykset saada homma luistaan ei tuota tulosta on suhde valmis päätettäväksi.

Vierailija
50/99 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

T. Penis Pena.

Vierailija
51/99 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja saisin mutta en toimi. Olen +40v muhun on ihastunut 25v älyttömän kaunis nainen. Joka on ehdottanut seksiä pari kertaa. Olen suhteessa ei tule tapahtumaan.

Vierailija
52/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vastaus kyllä. Toki askel itse toimintaan on iso, enkä tiedä tuleeko sitä koskaan otettua, mutta aina voi haaveilla hyvästä seksistä miellyttävässä ja luotettavassa seurassa 😊 aktiivisesti urheilua harrastavana ei voi kieltää etteikö salilla ja treenitatamilla tiukoissa trikoissa viihtyvät daamit kiihottaisi! - mies 38 hki

Vierailija
53/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa, joka kesti lähes 30 vuotta, halusin 25 vuotta vierasta. Viime keväänä suhde päättyi ja sen jälkeennolen saanut - en vierasta, mutta uutta kumppania.

Ja kyllä totisesti kannatti vaihtaa. Uusi on ihanan kiihleä ja laukeaa käytännössä joka kerralla. Vanha vaimo ei lauennut kuin yksin satisfyerin kanssa.

Vierailija
54/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

Silla on hirveen  väljä tavara.

Vierailija
55/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en jos nyt sattuisi joku suhde olemaan

Vierailija
56/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosina tuli pantua varattuja naisia useampaakin. Siinä on puolensa. Mennään suoraan asiaan eikä kierrellä ja kaarrella. Yhteinen piirre kaikilla oli se että piti läpsiä takamukselle ja pitää hieman tiukempaa otetta. Ilmeisesti eivät kotona saaneet otettua asiaa puheeksi. 

Kotona on pyydetty monta kertaa mutta ei ole pyynnöt toteutuneet.

Vierailija
57/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se vieras kiinnostaa jos on vain mahdollista ettei kiinni jää

Vierailija
58/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kysymykseen vastaus kyllä. Toki askel itse toimintaan on iso, enkä tiedä tuleeko sitä koskaan otettua, mutta aina voi haaveilla hyvästä seksistä miellyttävässä ja luotettavassa seurassa 😊 aktiivisesti urheilua harrastavana ei voi kieltää etteikö salilla ja treenitatamilla tiukoissa trikoissa viihtyvät daamit kiihottaisi! - mies 38 hki

Samaa mieltä! Muuallakin kuin salilla tulee mielitekoja. Vaimo mulla kyllä on, mutta kovasti haaveilen saavani joskus vierasta. Kiihottaa ajatellakkin jotain täyteläisempää kuin vaimoni, kaikkeen suostuvaa, mulle kaikenlaista tekevää! Kattelen kyllä joskus netistä jotain kiihottavaa, kun vaimo ei ole paikalla. Nuorempana soitin jollekkin linjallekkin...

Mies 65

Vierailija
59/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan estottomasti ja rajattomasti kaikkia hekumallisen näköisiä ja oloisia naisia. Se, että saan erinomaista seksiä yhdeltä naiselta niin paljon kuin haluan ei poista halua ja himotusta muita kohtaan. Miksi poistaisi?

Vierailija
60/99 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan estottomasti ja rajattomasti kaikkia hekumallisen näköisiä ja oloisia naisia. Se, että saan erinomaista seksiä yhdeltä naiselta niin paljon kuin haluan ei poista halua ja himotusta muita kohtaan. Miksi poistaisi?

Niin, miksi poistaisi? Mutta seuraako siitä mitään? Mun oikeasti tekis mieli kyllä kokeilla muutakin kuin vaimoani, vaikka häntä rakastan. Jos teen sitä jonkun muun kanssa, voiko elämä enää jatkua ennallaan? Olisin niin valmis tekemään jollekin ihan mitä vaan!!! Vaimoni on niin pidättyväinen. Ja haluaisin että mullekin tehtäis yhtä sun toista

M64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan