Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko vierasta, vaikka olet parisuhteessa`?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen  40-vuotias naimisissa oleva nainen. Mieheni ei tyydytä seksuaalisia tarpeita. Haluan vierasta ja jos on sopiva tilaisuus, niin petän miestäni.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

By definition vierasta voi haluta ainoastaan jos on parisuhteessa, ei "vaikka".

Vierailija
2/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen nainen.

Vierailija
4/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten kertoa asiallisesti ukolle että tekee mieli, jotain pitää tapahtua. Ihan oman terveyteesi kannalta. Elämä on lyhyt ja nautintoja täytyy olla.

Vierailija
5/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee välillä mieli vierasta, oma 25v avioliitto on vaan jo vähän väljähtänyt. Haluaisin kokea kuumaa intohimoa ja villiä seksiä jos sellainen tilanne joskus tulee vastaan. Olemmekin mieheni kanssa sopineet, että vieraissa voi käydä sopivan tilanteen tullen. Vielä ei ole tullut. Ei se ole tässä iässä enää niin justiinsa. Kerran täällä vaan ollaan.

Vierailija
6/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

Vierailija
7/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluan. Ja se lienee ihan normaalia 😊

Se on sitten toinen juttu, lähteekö niitä haluja toteuttamaan

Vierailija
8/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina tuli pantua varattuja naisia useampaakin. Siinä on puolensa. Mennään suoraan asiaan eikä kierrellä ja kaarrella. Yhteinen piirre kaikilla oli se että piti läpsiä takamukselle ja pitää hieman tiukempaa otetta. Ilmeisesti eivät kotona saaneet otettua asiaa puheeksi. 

Vierailija
9/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on pieni ja hänen kalunsakin on pieni. Ei tunnu miltään, kun hän panee. Olen joskus saanut ison miehen paksua kalua ja olen tuntenut nautintoa. Ymmärrän nyt, että  miehen ja kalun koolla on suuri merkitys.

Ja taas se alkoi. Seuraavaksi päästäänkin varmaan aikuisen naisen luonnollisiin alapää karvoihin.

Vierailija
10/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä molemmilla tekee välillä vaihtelua mieli. Onneksi on tuttavapariskunta jonka kanssa voimme vaihtaa paria. 

Vierailija
11/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joskus on ollut hiljaisempaa, olen kaivannut miestäni, en vierasta. Mutta siinä vieraan kaipaamisessakaan ei ole mitään väärää, eri asia lähteekö sitä toteuttamaan ja miten. Pettäminen ei ole jees. 

Vierailija
12/99 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisillesi olennoille on ihan oma nimityksensä ja loppusijoituspaikka. 🙂

Vierailija
13/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä luuseri!

Vierailija
14/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan..ja paljon..erästä tiettyä naista

Vierailija
15/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja myös käyn vieraissa, koska vaimoni seksihalut ovat täysin hiipuneet. Kuuteen vuoteen ei olla enää mitään touhuttu ja nukutaankin eri huoneissa. Vaimolle tilanne on ihan ok ja tyytyväinen, kun ei ole seksihaluja. Minulle ei yilanne todellakaan ole ok.

En ole vieraissa käymisestä vaimolle kertonut ja hoidan asian aina, kun siihen ilmaantuu mahdollisuus. Onneksi on useampi fwb kumppani, niin aina jollekin sopii.

Vierailija
16/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N41 ja haaveilen päivittäin nuorista lihaksikkaista miehistä. Oma mieheni on vanhempi ja häntä ei enää seksi kiinnosta ollenkaan. En ole pettänyt, mutta mieli tekisi. Heti alkoi panettaa kun tätä kirjoitti.

Vierailija
17/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtelua virkistää. Siksi miehen kannalta paras nainen parisuhteeseen on sellainen biseksuaali nainen, jolle kolmen kimppa toisen naisen kanssa silloin tällöin on ok.

Vierailija
18/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäni vieras mies kiinnostaa, mutta en kuitenkaan pettäisi vaan hekumoin ajatuksella vain ajatuksissani. Eihän ne seksuaaliset mihinkään häviä, vaikka kuinka olisi parisuhteessa. Ei minun halut ole ikinä kohdistunut vain yhteen mieheen. Teot ratkaisee.

Vierailija
19/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaihtelua virkistää. Siksi miehen kannalta paras nainen parisuhteeseen on sellainen biseksuaali nainen, jolle kolmen kimppa toisen naisen kanssa silloin tällöin on ok.

Minä kyllä naisena haluan erilaisia peniksiä kokeilla, en todellakaan kolmen kimppaa naisen kanssa.

Vierailija
20/99 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut ihmiset vaan on niinkuin ap, eli täysiä mlkkuja. En ymmärrä ollenkaan, miksi sitten olla suhteessa, jos toinen ei kiinnosta, tai ole sopiva. Rahan takiako? Ei tee asiasta yhtään ymmärrettävämpää. 

Ja vastaus kysymykseen. Ei tee mieli vierasta, kun on oikeanlainen puoliso ollut rinnalla yli 20 vuotta.

M45