Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampere on aivan käsittämättömän outo kaupunki nykyään

Vierailija
17.07.2024 |

Olen asunut Tampereella koko ikäni ja "meno" käy yhä oudommaksi. Muutamia esimerkkejä:

1. Aiemmin tänä vuonna harmittelin kun keskustan Punjab Kebab oli lopettanut toimintansa. Kuljin kaksi kertaa paikan ohitse asian todeten. Mutta noin viikko sitten Punjab Kebab olikin jälleen omalla paikallaan! Mitä ihmettä? Menin syömään ja ruoka oli oikein hyvää. Tänään kuljin taas paikan ohi eikä ravintolaa näkynyt missään. Kyllä tämän on muutkin pakosti huomanneet.

2. Tänään oli Lielahden alueella autotien varret täynnä jotain kummallista harmaata roskaa, pahvia?

3. Lielahteen rakennettiin silta jota sitten valmistuttuaan heti alettiin purkaa.

4. Ympäri kaupunkia on erittäin rumia töherryksiä sairaine viesteineen. Jäävuoren huippu oli koronaepidemian alussa Hämeenkadulle erittäin näkyvälle paikalle sotattu töhry jossa isoilla kirjaimilla kehoitettiin päättämään päivät.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korkki kiinni.

Vierailija
2/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne kaupungin paraatipaikalle hämeenpuistoon ulostavat nistit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken käytiin Punjabissa syömässä oli auki.

Mikä silta? Ratikka töitä varten varmaan rakennettu väliaikainen silta.

Vierailija
4/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahteen menevä rautatiesilta, jota nyt puretaan, kun se on tarpeeton, on ollut paikoillaan yli 40 vuotta. Vai onko nyt kyse jostain muusta sillasta? 

Vierailija
5/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Tampereen "outouden" aste laskee välittömästi, kun muutat sieltä pois.

Vierailija
6/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lielahdessa puretaan yli 40 vuotta vanha silta. Onhan se maailmankaikkeuden ajassa heti, mutta näin ihmiselämän mittakaavassa aika pitkään siinä ollut. 

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010535876.html

Vierailija
7/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oket outo! Mee hoitoon!

Vierailija
8/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko vanhasta rautatiesillasta? Jos kyllä niin korkki tosiaan kiinni.

Vierailija
9/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että välillä ei pääse johonkin ravintolaan sisälle, kutsutaan ns. kiinni olemiseksi. Ja Lielahdessa oleva aikoja sitten käytöstä poistettu tehtaan radan silta, valmistui joskus 70-luvulla. Ja nyt heti perään puretaan.

Vierailija
10/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Koikkarin Prisma! Miksi ajoreitti sinne katoaa mystisesti aina kun olet siinä kohdalla? Tämä on tapahtunut minulle kolme kertaa jo.

Toinen aivan ihmeellinen asia on liittymä Pirkkahallille motarilta. Miksi siitä tulee aina ajettua ohi? Meneekö näissä risteyksissä jotain oleellista metsän peittoon säännöllisin väliajoin?

Vierailija
11/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä niitä möliseviä alkkiksia riittää keskustaan, vaikka todetusti säännöllisin väliajoin heitä kuolee kuitenkin.

Vierailija
12/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googletat niin kyseinen ravintola on toiminnassa. Joten ettet vaan menisi aina väärää katua pitkin valitellen miten firmaa ei siellä ole.

Vierailija
13/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ransu-koiran lumous alkaa haihtua.

Vierailija
14/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Koikkarin Prisma! Miksi ajoreitti sinne katoaa mystisesti aina kun olet siinä kohdalla? Tämä on tapahtunut minulle kolme kertaa jo.

Toinen aivan ihmeellinen asia on liittymä Pirkkahallille motarilta. Miksi siitä tulee aina ajettua ohi? Meneekö näissä risteyksissä jotain oleellista metsän peittoon säännöllisin väliajoin?

Sulla on TIA-kohtauksia. Mene lääkäriin ja pysy oikeasti poissa auton ratista, kunnes syy selviää. Mulla on aivan helvetin huono suuntavaisto vielä 25 Tampereen-vuoden jälkeenkin, mutta liittymät ovat aina paikallaan. 

Vierailija
15/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään asua Tampereella. Tosin en käy keskustassa ollenkaan. Kaupungin reunamien jätti auto marketeista saa ihan kaikki mitä tarvitsee. 

Vierailija
16/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluekadotus syntyy kun kuuntelee vähän italodiskoa. (Elite's Code)

Vierailija
17/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä niitä möliseviä alkkiksia riittää keskustaan, vaikka todetusti säännöllisin väliajoin heitä kuolee kuitenkin.

Tulevat hervannasta ilmatteeksi ratikalla. 😂

Vierailija
18/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, oletko kuunnellut italodiskoa?

Vierailija
19/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston lämpeneminenkin näkyy selvästi Tampereen katukuvassa. Kovasti on porukka ruskettunut.

Vierailija
20/115 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen kun rautatieasemalta välillä pääsee Tylypahkaan ja välillä ei. Ikeaki  lopettanut Narniaan vievien komeroiden myymisen, pitää käydä Maskussa.