Mikä tavallinen asia on sinulle yhdentekevä?
Kun täälläkin puhutaan Tinderistä, on kuin kuuntelisi viron kieltä: tutut sanat vailla järkeä. Miten kenenkään aika ja kiinnostus riittää sellaiseen?
Samoin luterilaisen rippikoulun kanssa hössöttäminen. Miksi?
Kaupalliset radiokanavat ja niiden juontajat: merkitseekö ne todella jotain jollekulle?
Onnellisen perheen mittari: koira. Mitä ihmettä?
Facebook, Tik Tok ym. Mihin nekin liittyvät?
Kommentit (62)
Seksi, matkustelu, lemmikit, uskonto, muoti, penkkiurheilu, laihduttaminen, terveellisten elämäntapojen pakkosyöttäminen ja elää niin kuin muutkin elävät.
Euroviisut
Missikisat
Putous ja muut kotimaiset älyvapaat, muka hauskat, ohjelmat
Trumpin presidenttiys
Muiden ikkunoiden ja mattojen pesut
Hajusteyliherkät
Ilmastovouhotus
Kirkko ja seurakunnat
Se, mitä mieltä kirkko on yhtään mistään.
Ilmastoasiat ja kierrätys. Laitan edelleen melkein kaikki sekajätteeseen. Ainostaan lasia en laita.
Tässä tulikin jo suunnilleen kaikki omat. Vain kahvi (virkistysaineena) ja Tallinnan matkat ( kiinnostavan maan, historian ja ympäristön vuoksi) putoavat omasta listasta.
Lisään vielä: alkoholi ja tupakka. En tarvitse kumpaakaan. Vain ensin mainittua satunnaisesti ruuanlaittoon.
Ap
Alkoholi, seksi, parisuhteessa oleminen, tupakka ja melko lailla muut ihmiset. En esimerkiksi ymmärrä, että miksi pitää tehdä seksiä jonkun toisen ihmisen kanssa, kun voi tyydyttää itse itsensä ihan hyvin? Vedän käteen, saan keskittyä vain itseeni ja saan fantasioida juuri mistä itse haluan. Vaikka siitä, että aikuinen poika rais kaa äitinsä.
ruuan tilaaminen kotiin on nykyaikaa
kauppa voi olla kaukana
sairaat liikuntarajotteiset vanhukset tilaavat ruokaa kotiin
lapsiperheet,helpottaa
arkea huomattavasi
ootpas tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Tiktok, IG ja Snapchat. Tekisi mieli poistaa Facebook myös.
Tuntuu että pidetään ihan hulluna kun sanon että en näe jotain linkattua sisältöä kun ei ole ko.palvelua. Mihin ihmiset noita tarvitsee?
Tiktok-videot näkee ilman, että on tiliä, samoin osan facebookin, ig:n ja x:n sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut
Missikisat
Putous ja muut kotimaiset älyvapaat, muka hauskat, ohjelmat
Trumpin presidenttiys
Muiden ikkunoiden ja mattojen pesut
Hajusteyliherkät
Ilmastovouhotus
Kirkko ja seurakunnat
Hajusteille ym herkistyminen pitää kokea itse. Kuvittele, ettet voi hengittää, kurkkusi tukkeutuu ja pää särkee yhtä aikaa.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi, seksi, parisuhteessa oleminen, tupakka ja melko lailla muut ihmiset. En esimerkiksi ymmärrä, että miksi pitää tehdä seksiä jonkun toisen ihmisen kanssa, kun voi tyydyttää itse itsensä ihan hyvin? Vedän käteen, saan keskittyä vain itseeni ja saan fantasioida juuri mistä itse haluan. Vaikka siitä, että aikuinen poika rais kaa äitinsä.
Erittäin hyvä, ettet sä halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä mieltä kirkko on yhtään mistään.
Minäkään en ymmärrä, miksi sillä on nyt yhtäkkiä väliä kuin joskus sota-ajan jälkeen.
Ap
Some omalla naamalla ja nimellä (eli insta, face ym.).
Ei kiinnosta yhtään (olen niissä ollut vuosia, mutta lähdin, eli tiedän, mistä on kyse).
Vierailija kirjoitti:
Ilmastoasiat ja kierrätys. Laitan edelleen melkein kaikki sekajätteeseen. Ainostaan lasia en laita.
Ilmasto vaikuttaa siihen, miten ruoka kasvaa, ihmiset asuvat, energiaa ja raaka-ainetta tuotetaan ja kulutetaan, eläimet ja kokonaiset mantereet voivat. Siis ihan kaikkeen.
Kierrätys liittyy samaan.
työ / työttömyys
Ei ihmisarvoa määrätä sillä mitä joku tekee tai on tekemättä, suomessa ja vastaavissa työsentrisissä pakkotyöyhteiskunnissa tämä ajattelu on täysin vääristyneellä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto vaikuttaa siihen, miten ruoka kasvaa, ihmiset asuvat, energiaa ja raaka-ainetta tuotetaan ja kulutetaan, eläimet ja kokonaiset mantereet voivat. Siis ihan kaikkeen.
Kierrätys liittyy samaan.
Tässä keskustelussa ei pyydetty nyt jeesustelua. Pysy aiheeessa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
ruuan tilaaminen kotiin on nykyaikaa
kauppa voi olla kaukana
sairaat liikuntarajotteiset vanhukset tilaavat ruokaa kotiin
lapsiperheet,helpottaa
arkea huomattavasi
ootpas tyhmä
Itse olet. Tässä oli kyseessä wolt tms, kun voisi nähdä vaivaa muttei viitsi.
Suomen menestys urheilukisoissa.