Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella huumeita käyttävän ihmisen kanssa?

Vierailija
17.07.2024 |

esim kannabista käyttävän, jos et itse käytä muuta kun alkoholia satunnaisesti.

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyttö voi karata käsistä. Narkkariin ei voi luottaa. En halua jakaa elämääni sellaisen kanssa, jonka takia pitää hulluna lukita ja piilotella arvoesineitä. 

Vierailija
22/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kuoli huumeisiin. Alotti viinalla, siintä kannabikseen. Lääkitsi ADHDtään pirillä.

Myös extasy, LSD, eri lääkkeet.

Lopulta heroiini.

Ap, en katsois edes sitä pilvenpolttoa hyvällä.

Enkä alkais seurustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani kuoli huumeisiin. Alotti viinalla, siintä kannabikseen. Lääkitsi ADHDtään pirillä.

Lopulta heroiini.

Juhliessa nuorempana kokaiinia.

Vierailija
24/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pitää olla timmi ja laiha muija, jonka kanssa voi harrastaa liikuntaa ja elää terveellisesti. Nistimuijakin voi olla laiha, joo...

Entäpä jos on liikunnallinen, syö terveellisesti ja on työssäkäyvä nainen, joka käyttää bileissä jotain pientä kivaa? Tällaisia päihteiden hupikäyttäjiä tunnen itse aika paljon. Asiat eivät ole niin mustavalkoisiai.

Vierailija
25/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
26/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopulta heroiini.

Osalla meistä on huonompi riippuvuuspotentiaali kuin toisilla. Ei se silti meidän bilekäyttäjien vika ole.

Vierailija
27/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Pitää olla timmi ja laiha muija, jonka kanssa voi harrastaa liikuntaa ja elää terveellisesti. Nistimuijakin voi olla laiha, joo...

Entäpä jos on liikunnallinen, syö terveellisesti ja on työssäkäyvä nainen, joka käyttää bileissä jotain pientä kivaa? Tällaisia päihteiden hupikäyttäjiä tunnen itse aika paljon. Asiat eivät ole niin mustavalkoisiai.

Ei kiinnosta sellaiset pientä kivaa käyttävät.

Vierailija
28/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! T: Antti Laine

Vierailija
29/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.

Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia. 

_Jos ei nyt ihan päivittäin niin viitenä päivänä viikossa_ + muut biletykset 😅 Sä olet yhdessä ihmisen kanssa jolla on päihdeongelma, avaa nyt jo silmäs

Vierailija
30/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ihan samalla tavalla vastenmielistä olisi jos mies nyt alkaisi kitata kaljaa rentoutuakseen tai vetäisi kunnon kännit jouluna/vappuna/juhannuksena

Vierailija
31/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä kivaa, voi jessus. Pientä kivaa on kun pienen kivan kuljettelija-setä katkaisee pienen kivan pikkusormen velanperintänsä tärkeyttä korostaessaan.

Vierailija
32/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä kysymässä kolumbialaisilta miten mustavalkoista huumetuotanto ja -kauppa on. Siellä ei ihmishenki ole minkään arvoinen. Hupikäyttäjä ylläpitää tätä järjestelmää ja on omalta osaltaan syyllinen. Mutta hei mitäs muista, kunhan hupikäyttäjällä itsellään on kivaa!

Halveksin kaltaisiasi itsekeskeisiä k-päitä.

Vierailija
33/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En käytä mitään päihteitä ja elämäntyylierot olisivat liian suuret. Huumeita käyttävät ovat usein lisäksi epäluotettavia, arvaamattomia ja monet myös vihamielisiä raittiita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
34/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopulta heroiini.

Entäs tupakka? Nikotiini on mun mielestä kovin huume. Monilla kaikki alkaa tupakasta eikä viinasta. 

Vierailija
35/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. En käytä mitään päihteitä ja elämäntyylierot olisivat liian suuret. Huumeita käyttävät ovat usein lisäksi epäluotettavia, arvaamattomia ja monet myös vihamielisiä raittiita ihmisiä kohtaan.

Tosiaan. Kerran koettu ja nähty, ei tarvitse toista kertaa nistin kanssa seurustella oppiakseen. 

Ei nuo asiat ole niin yksinkertaisia. Ei kukaan valitse nistiä suhteeseen, että otanpa nyt nistin tai rappioalkoholistin. Jos voi valita, kukaan heistä ei varmasti huolisi.  

Vierailija
36/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.

Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia. 

_Jos ei nyt

No tämä. Tuli suorastaan surullinen olo tuosta kommentista johon vastasit. Millaisessa perheessä on mahtanut kasvaa kun ajattelee tuollaisesta touhusta että "onkohan vika kuitenkin vaan minussa, olenko liian niuho..." Ei ole itsetunto ainakaan kovin hyvässä jamassa ja yleensä tuossa on sekin kun niin kovasti haluaisi että se toinen on se oikea, ei haluaisi erota ja jäädä sinkuksi, sen huonon itsetunnon takia voi ajatella ettei parempaa saa joten tyytyy sitten johonkin pössyttelijään tai kaljankittaajaan. Kyllä se on ihan hirveän huono homma jos ei selvinpäin kestä arkea/elämää. Ja mitäs sitten kun tulee joku isompi kriisi? Millä sitä suunnatonta stressiä sitten hoidetaan? Niinpä.

Vierailija
37/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei.

Vierailija
38/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on esitys hyvä ihminen. Tärkeintä on, että se kaikki näyttää juuri tuolta ulospäin. Tuo on ihan tyypillinen esitys juopoilla myös. Viihdekäyttäjä ei käy kovin pitkään missään kuntosalilla, väitänpä näin. Työt saattaa tehdä huonosti ja opinnot ei välttämättä edisty hyvin, vaikka kävisi siellä koulussa istumassa. 

Vierailija
39/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä kivaa, voi jessus. Pientä kivaa on kun pienen kivan kuljettelija-setä katkaisee pienen kivan pikkusormen velanperintänsä tärkeyttä korostaessaan.

Niin, on tosi typerää vetää mitään myrkkyjä viihteeksi, et tuleeko syöpä vai eikö tule... :) Noi sit kuolee syöpiin ym. vakaviin sairauksiin ja elämä jää kovin lyhyeksi tai sairaaksi, kun 

keho pettää. Sellaiset kivat. 

Vierailija
40/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on viihdekäyttäjä. Kokaiinia noin kerran kuukaudessa, mdma:ta muutaman kerran vuodessa, varmasti jotain muutakin, yleensä samaan aikaan. Jos tämä käyttötiheys koskisi alkoholia, kellään ei olisi mitään nokan koputtamista.

Mies on esihenkilönä eräässä firmassa, opiskelee alan ylempää korkeakoulututkintoa ja treenaa tavoitteellisesti. Viihdekäyttö on eri asia kuin päihderiippuvuus. Ja tuohon sormien katkomiseen - työssäkäyvä kykenee maksamaan kokkelinsa etukäteen tai viimeistään kun saa aineensa. Keskiverto viihdekäyttäjä on joko työssäkäyvä tai opiskelija, josta ei päällepäin näy, mitä päihteitä käyttää.